Week 22 - ik ben er bijna maar nog niet helemaal - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 22 - ik ben er bijna maar nog niet helemaal - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 22 - ik ben er bijna maar nog niet helemaal

Blijf op de hoogte en volg Jill

24 Maart 2013 | Verenigde Staten, New York


Deze week ging onwijs langzaam damn, niet tof gewoon hahaha maar he ik heb hem overleefd. Maybe komt het omdat er maar 286 kinderen aan boord waren. Ook zakte onze Nickelodeon energie beetje bij beetje in.

Sunday, New York Happy St. Patricksday !!
Ben vroeg me bedje uit gegaan om snel new york in te gaan, ik had namelijk maar tot half 12 vrij -_- (next week ben ik vrij JIPPIE)
Times square was groen gekleurd, whoohoo elke Irish pub was heel populair deze zondag, toen ik op times sqaure aan kwam was er een marathon bezig -_- dus ging ik de starbucks in om de wifi te gebruiken, na een half uurtje daar gezeten te hebben ging ik naar de american eagle store en kocht een leuk shirtje en een broekje. Ik kwam jessica tegen en we gingen samen lunchen bij een irish pub ik at Irish soda bread en een cola, die soda bread was echt lekker. Helaas moest ik weer terug naar het schip om een pop up te doen bleh, na de pop up ging ik make up op doen en relaxen en hup naar de pax drill MIJN LAATSTE aangezien ik over 14 dagen vertrek oyeah

Na de welcome aboard shows was er een St. Patricksdayparty iedereen moest iets groens aan hebbe, en ik had niets groen toen bedacht ik me dat ik een zwart/groene legging had, die heb aangetrokken met een zwart truitje en groene oogschaduw tadaa klaar voor het feest, daar aan gekomen was het onwijs rustig dus het was team nick met wat mensen van de productiecast en Joel en jamie feesten met was gaste, we hebben onwijs hard gelachen. Rond half 2 gingen we richting crewbar en daar wat rond gehangen.

Monday, Seaday
Me wekker ging veels te vroeg half 8 en ok 8 uur klaar staan in de stardust voor een techrun van band on the run part 1, omdat Lianne nieuw is hadden we een extra techrun en aangezien ik ook een nickelodeon rooster heb moest deze vroeg gedaan worden. Enfin rond 10 uur ging ik naar de spinnaker voor een meet &greet altijd leuk om de maandag mee te beginnen. Hierna wat ontbeten en me omgekleed naar me mooie shorts en crocs voor een nick poolside game, om daarna weer terug naar het theater te rennen voor een andere techrun of the show. Toen ik klaar was kwam ik dan tegen in zijn presentator shirt aaah zo cute, en we deden nick trivia, en eindelijk heb ik een break tot met 5 uur dus that means NAP time, na me heerlijke nap ben ik verder gegaan met me koffer in te pakken en 1 is al goed vol (19 kilo), volgende week ga ik me andere koffer doen. na me inpaksessie hup naar de spinakker voor dora’s dance party en art and crafts, oke art and crafts heb ik overgeslagen omdat ik naar me warming up moest van de show, toen ik in de dressingroom kwam stond er een huge cake voor lianne om haar succes te wensen, de 2 shows gingen goed, het publiek ging uit z’n dak. Ben gelijk onder de douche gekropen om snel om te kleden in me dress voor the night out en hebben het weer laat gemaakt ach nog maar 13 dagen dat word heel veel feesten

Tuesday, Port Canavaral,Florida
Begon met een Pajama jam, daarna een heerlijke douche genomen. Ik was heerlijk vrij de rest van de dag, we gingen midgetgolfen, daarna wat eten bij chick-a-filet en relaxen in de mall. Ik heb a huge pink suitcase gekocht, en wat gebeld met het thuisfront. En liep wat rond met maria en jessica en lianne door de mall rond was erg gezellig. Nog een rondje walmart gedaan, heb niets gekocht maar vind het tof om daar rond te lopen hihi terug op het schip ging ik met dan en adam wat eten, en daarna lekker relaxen in onze room

Wednesday Great Stirrup Cay, Bahamas
Let’s go to the beach, for a beachside show, en eindelijk dachten we dat de stereo gemaakt was begaven de batterijen het tijdens de show AWKWARD, staat ook lekker professioneel hahaha ach, dat is toch 1 grote onzin ding die stereobooster. Na de show richting de boot gegaan en lekker gaan lunchen en wederom weer een napje gehouden. We gingen gezamelijk Dancing with the jewelstars kijken na die show was het Rocknight on the pooldeck with Next Stage (a band) blijft een toffe band na hun show gingen we naar blue lagoon (wat voor ons illegaal is) en we bestelde chickenwings, chicken sandwich and french fries. We liepen terug naar maria’s cabin en de securtiy “betrapte”ons en zeiden wat doen jullie met 6 borden eten zo laat nog, we zeiden uhm we bezorgen dit voor iemand daarna gaan we slapen, die dude ging ons volgen naar maria’s cabin gelukkig was danielle binnen in haar cabin we dumpten ons eten daar dan, xavier ging naar hun kamer maria volgde mij naar mij kamer voor 2 minuten en hup weer terug naar maria’s cabin om ons eten op te eten, ik zei “sorry hoor maar ben ik nu op schoolkamp ofzo” we begonnen er allemaal om te lachen hahaha we gingen pas half 4 slapen

Thursday, Nassau , Bahamas
We hadden een drill en entertainmentmeeting, tijdens de meeting werd ik uitgebreid bedankt door doug en stefano namens de productiecast voor Band on the run en de bumpers. En Maria werd bedankt door de showband omdat ze 1x per week zingt in de spinnaker. en team nick werd in de meeting bedankt. Daarna was het tijd om van het schip af te gaan, we gingen lunchen in Nassau in een heel mooi restaurant en dat in ghetto bahamas, heb wat foto’s ervan gemaakt altijd leuk!! Na de lunch ging weer terug naar het schip om me klaar te maken voor de pop up, de muziek deed het niet dus mocht diego und me weer naar binnen whoohoo beste pop up ever haha. Dus terug in me cabin had ik een powernapje gehouden en arts and crafts stond weer op het programma er waren maar 2 familie bij deze event, mooi zo is het ook snel voorbij. En hierna was ik vrij en gingen we in de garden cafe eten, en relaxen.

Friday ,Seaday 3
Ging 9 uur me bedje uit om lekker te douchen en klaar te maken voor story time with dora bij deze event waren er maar 5 kindjes (alsof we een 12 daagse cruise hadden). Na het event ontbeten en hup klaar maken voor poolside de show was afgelopen en tijdens het schoonmaken in de pantry ging ik alle shirtjes naar de dressingroom brengen om het in de wasmand te kieperen, toen ik de deur van de pantry op deed zat iedereen onder de pie en iedereen had wat pie in hun handen en gingen op mij, dus ik zat helemaal onder. Een hele gevecht dus op een gegevent komt jamie en doug binnen en schokken jamie ging weg en Doug zei “Oke kom maar jongens ik heb het verdient na 6 maanden jullie manager te zijn” en xavier zei “ nu je er om vraagt is het niet leuk het moet onverwachts komen, kijk maar uit vanaf nu. En doug ging lachend weg. We hadden een plan om doug te slimen EN een pie in zijn gezicht te gooien, ondertussen zat iedereen plus de pantry onder de slagroom en ik zou ik niet zijn om nog ff lekker te schreeuwen “O my gosh my hear i washed my hair in the freaking morning, guys. En maria begon ook dat te schreeuwen en shak zei “wacht Maria & Jill jullie nemen een douche wist ik niet. En na de pantry hebben schoongemaakt was het tijd om ons zelf schoon te maken. Daarna snel een lunch naar binnen gewerkt en tijd voor een meet & greet met Fairy odd parents & Diego und dora. Op een één of andere manier is het nooit zo druk bij deze meet & greet en als ik een gast wast zou ik echt wel met cosmo & wanda op de foto gaan naja maybe ligt dat aan mij, Hierna was ik vrij tot 8 uur in de avond, ging me tweede koffer inpakken en volgende week vrijdag is het de laatste dingentjes inpakken en gaan OEEHOEEH. Na het in pakken deed ik een nap en was het tijd voor You are norwegian, altijd grappig om te doen, je ziet mensen huilen (ja echt waar ik schrok er ook van haha) mensen maken filmpjes (voor youtube) en foto’s (voor facebook etc) muwhahaha. Hierna ging ik me omkleden en ging ik sushi eten, ja je hoort het goed ik ging SUSHI eten, maar niet de vis variant ik hou niet van vis ik had gewoon de vegatarische variant en het was lekker.
Daarna weer voor de second show mensjes uit zwaaien bij you are norwegian en omkleden voor white hot party !!

Saturday, Seaday 4
Moest om 9 uur me nest uit om me safetycard te vervangen ik deed altijd de drill met de passagiers en vanaf vandaag NIET MEER OYEAH, Ging hierna nog wat slapen en eten en ons klaar maken voor Slime Time Live! De zaal zaten er maar 100 man, zonde de rest was dronken aan het worden bij de ice cold pooldeck. Na de show hebben twee techgasten een pie in hun gezicht gegooid omdat ze morgen vertrekken.we gingen alles opruimen en het is weer tijd voor een nap. Om vervolgens nicktoons dance party te doen,de laatste keer dat ik hem in sandy doe want volgende week doe ik hem in Patrick whoohoo. Snel een douche genomen en lekker tomatensoep gegeten. En overal wat rondgehangen op het schip want ja waar moet je anders heen hey hahaha. De twee techgasten hadden een afscheidsfeestje in de crewbar ben ik nog ff heen geweest en hup me bedje in voor de ALLERLAATSTE WEEK…..

Yeah we do everything ONE MORE TIME !!!! (dit zeg justin tijdens een show en team schreeuwt dan ONE MORE TIME) dit zeiden we zaterdagavond keihard in de crewbar hahaha. Oja Alicia zei een leuk verhaal tegen me dat ze Landsickness had, omdat je een tijdje op zee werkt (en wellicht seasickniss heb) kan het als je thuis ben hier last van hebben, ze ging naar de dokter en die zei dat hahaha. Ik hou me hart vast, na al die seasickniss haha. Oke nog alles 1 keer doen morgen ga ik lekker door new york rond lopen foto’s maken en GENIETEN

7 DAYS ,
THE FINALCOUNTDOWN TUTUTUDUU TUDUDU DUUUU

See you soon guys.

XXX Jill


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 28365

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: