Last day @ Tampa - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Last day @ Tampa - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Last day @ Tampa

Blijf op de hoogte en volg Jill

20 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Tampa

Aah jongens wat erg ik zei eerst "ik ga dagelijks een blog bijhouden" ik heb gefaald =P.

Donderdag 18-10-2012:

Een belangrijke dag, de Directors kwamen langs om te kijken of iedereen zijn job goed deed. En gelukkig heeft iedereen het gehaald. Ik heb genoeg veren in me ass gekregen dus ik kan voorlopig een roze wolkje zweven haha.
After rehearsels ging ik met de guys en maria naar the mall. en omg I LOVE VICTORIA SECRET, Helaas kon ik echt niets komen vanwege me koffergewicht want anders oeh la la.. Maar dat ga ik in New york goed inhalen hehe.

Vrijdag 19-10-2012

JEEJ, laatste repetitiedag, leuk zou je denken maarnee ! deze weerdo word om 5 uur 's ochtends wakker en die kan niet meer verder slapen en wat doe je dan ?! De was doen om 5 uur in the morning, ondertussen skypen met papa en mama. Ik ben best wel nerveus want nu gaat het echt beginnen dit avontuur maar he, ik kan dit aan, niet kan me dit avontuur laten afpakken.

het is een korte blog, De volgende keer ben ik in new york of ben ik druk bezig met me install week. De eerste 2 weken worden een hell, Dus schrik niet dat je voor een lange tijd niets hoort ;-)

XXX LOVES

PS. wie naar halloween fright nights gaat, zeg ik Veel plezier
Ben je zelf een persoon die daar werkt ? dan zeg ik TOITOITOI

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 28439

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: