Week 7 – Work, Sleep and a lot of parties - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 7 – Work, Sleep and a lot of parties - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 7 – Work, Sleep and a lot of parties

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

09 December 2012 | Verenigde Staten, New York

Zondag, New York
Vroeg me bed uitgegaan om zoals gewoonlijk New york in te gaan, we waren met een grote groep (danseres/team nick) naar onze vaste starbucks gegaan ons ontbijt te nuttigen en iedereen te bellen en voornamelijk daddy te feliciteren. Daarna naar Rockefeller gegaan we hadden wilden plannen maar er stond een rij van een uur om te schaatsen daar dus dat hebben we maar snel overgeslagen dus een leuke foto gemaakt en doorgegaan om te gaan winkelen. Ik heb deze keer alleen maar geshopt in de Disney shop , de aan komende zondag ga ik goed shoppen. Daarna was het weer tijd om te werken we waren vroeg klaar (lees : half 8) en zijn we de gym in gegaan en daarna de spa.

Maandag Sea day
A busy day bijna alles is op maandag en vrijdag gepland, dus het is het schip op en neer rennen. Maar vandaag had ik ook mijn 30 days- functioneringsgesprek, en ik heb tijdens het gesprek alleen maar veren in me reed gekregen hihi =P o.a. Jill is een mooie verschijning bij Nickelodeon events en Band on the run. En mijn techniek is goed, met andere woorden een perfecte start van mijn contract. Daarna had ik weer wat events, snel een diner naar binnen werken en me klaar maken voor eerste show voor band on the run, ik maakte een foutje bij de funk medley ik kwam iets te laat op bij “Play that funky music” normaal dans ik met stefano een deut maar ik kwam bij micheal uit die in tranen met tuiten uitbartste hij maakte ook kleine foutjes waar hij melig van was geworden. En bij de de village people medley zat er een vies oud ventje iets te smerig naar ons te kijken (sta je leuk in een matrozenpakje “we want you, we want you ,we want you as a new recruit” te zingen en te dansen). Na de show hebben we een meet en greet en 1 kind schreeuwde, heey jij was bij nickelodeon in middag raar te dansen en hier sta je zo mooi te dansen !! tijdens me break kwam team nick op me af om me aan te moedigen voor de 2e show, die ze ook kwamen kijken, en ik wist waar ze zaten dus heb leuk oogcontact met ze gemaakt. Na deze show snel me omgekleed in dress en naar de norwegian night out gegaan we hebben het laat gemaakt en ik was zo hyper want de morgen gaan we eindelijk naar HARRY POTTER.

Dinsdag – Port Canaveral , FL
Mijn rooster ziet er als volgende uit Poolsidegame, Universal + Harry Potter en daarna Movie night. Wat een naar rooster. Poolside game was relaxt niet al te druk. Maar daarna gingen we dan eindelijk naar universal, en het was me toch gaaf. En natuurlijk zag ik eindelijk HARRY POTTER WORLD aaah in love, het was zo mooi om door hogwarts te lopen. En daarna hebben we nog wat achtbanen gedaan en toen naar een show over toverstafjes (harry potter deel 1, dat hij een toverstok mag uitzoeken) en bij de show was ik de gelukkige om dit te doen dus maria filmde alles komt later een security persoon op haar af en verzocht vriendelijk dat beeldmateriaal te verwijderen =O we zijn daarna andere attracties gedaan echt het is grandioos. Na deze geweldige dag was het weer tijd om terug naar het schip te gaan, we hebben met de productie cast de red room gehuurt en een film gekeken met a lot of pizza’s and popcorn and coca cola

Woensdag – GSC & Bahamas
Lekker uitslapen om vervolgens naar Great Stirrup Cay te gaan om een 10 minuten showtje te geven te lunchen en terug naar het schip te gaan. Er kwam een gast op me af en ze zei : ik ben hier met mijn man en kind, en jullie zijn geweldig, vroeger had je dit soort dingen niet en jullie maken mij en andere families heel erg blij hier mee, en jill je bent amazing je bent zo allround overdag bij te stralen bij nickelodeon en bij band on the run sta je daar te stralen we zijn fan van je god bless you. Toch wel een leuk compliment van die vrouw. We hadden nog kleine event. En er is een reuze slime/pie war opstand gekomen, Justin, Maria en ik zijn de gelukkige die iets kan verwachten de komende uren/ dagen/maanden maar ik ben voorbereid hahahaha. Om 12 uur lekker uitgegaan tot kwart over 3 en Half 4 kwamen we bij het schip aan en we kwamen amanda (broadcast) tegen met a huge pizza with extra cheese Mijn nacht eindigde met een pizza met extra kaas,

Donderdag – Bahamas
De dag begint zoals gewoonlijk met een drill deze keer moesten we in een lifeboat zitten, en daar word je nou niet echt gelukkig van, daarna de gezellige entertainmentmeeting. Mijn werkdag begint om 6 uur dus ik was vrij, ik ben 2 uurtjes Nassau in gegaan en daarna me laundry gedaan en me cabin wat opgeruimd en een powernap gehouden. Daarna 1 event gehouden en de 2 kleine shows in de stardust was gecancelt vanwege geen kinderen in de zaal haha, om half 12 had ik nog een job te verrichten in patrick een meet & greet houden voor de crewparty !! en men die mensen waren ruig ik heb een paar klappen gekregen, (je kent me ik heb een paar klappen terug gegeven op z’n patrick’s) en de cohorts zagen het meteen en sprong meteen er in om de mensen af te voeren, na het omkleden was het tijd voor the quest (een heel grappig spel dat je met een team moet doen). De presentator stelt een vraag en iemand in het team moet dat doen maar dat moet binnen zoveel secondes, 1 daarvan was een vrouw in split ik ging rennen op hakken naar het podium en deed de split (in een jeans), naja om een heel verhaal kort te maken ons team had gewonnen en de prijs is en uitgebreid diner bij chin chin (een chinees restaurant). Na de quest speelde de band “Next Stage” heel gaaf en om 2 uur was het afgelopen onze crewparty maar 1 iemand was zo slim geweest om een blue room (prive karaokeroom) te huren en hadden we nog een klein entertainement afterparty daar, ik ging om half 4 slapen.

Vrijdag – Sea day 2
8 uur was mij call time voor pyjama jam, en ik kan iedereen melden iedereen was of chagrijnig vanwege te weinig slaap of had een kater. Doe dan maar 2x pyjama jam, de eerste keer was een tech run en de tweede keer was de show voor iedereen. Daarna had ik een heerlijke powernap gehouden van 4 uur lang, om vervolgens naar de andere events te houden. Omdaarna lekker te dineren bij Tsar’s palace en lekker te feesten bij de white hot party maar omdat iedereen zo moe was hebben we het niet te laar gemaakt, voor twaalfen ging iedereen al naar zijn cabin toe.

Zaterdag Sea day 3
Het begon leuk me dora’s story time, Slime time live en vervolgens te eindigen met nick toon’s dance party. Daarna kregen we 2 brieven van families, waarvan 1 zei “ Jullie zijn een geweldig team, en mijn zoontje had heel snel door wanneer jullie events zijn en onze vakantie stond in het teken van Nickelodeon, Justin een geweldige Host, Jill een allround artiest een lieve spontane danseres van het team, Dan de lekkere man het team, Maria een gekke kleine springende persoonlijkheid, Shak de gekke maniak. Wij hebben jullie in onze hart gesloten en we houden van jullie, bedankt voor onze geweldigste vakantie ooit, hier is een kleine gift voor jullie een envelop met 300 dollar erin !! en een andere brief met ongeveer het zelfde erin en daar zat een envelop met 150 dollar erin. En ik keek maria aan, maria keek mij aan en die zei “we hebben dit nu geaccepteerd we kunnen niet terug gaan, of we gaan daar leuke dingen van doen of iedeer krijg het cash in zijn hand. Na dit alles ben ik met Dan en Xavier en Adam gaan dineren en vervolgens, de nieuwe farwell show die echt geweldig was. Daarna gingen we naar de crewbar om de week af te sluiten.


Over paar weken is het kerst heel het schip is vol met kerst dingen, ik ga deze week foto’s maken en op facebook plaatsen, het ziet er heel gaaf uit.

Liefs xoxo , Jill


  • 09 December 2012 - 22:02

    Peggy:

    gelezen! cool

  • 11 December 2012 - 18:21

    Kim:

    Zo eindelijk de tijd gehad al je reisverslagen rustig door te lezen ipv even snel snel :)
    Klinkt allemaal nog geweldig! Ik wil ook naar Harry Potter!!!
    Ben benieuwd naar de foto's van de met kerst versierde boot :)

    Spreek je snel!!!

    Dikke kus en knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 28378

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: