Week 10 – All I want for christmas - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 10 – All I want for christmas - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 10 – All I want for christmas

Blijf op de hoogte en volg Jill

30 December 2012 | Verenigde Staten, New York


Sunday, New York City

NYC Here I’m again, ik liep in de gangway en Jessica en Kaylie vroegen aan me of ik mee wou gaan naar een gospel kerk en ik zei ach ik moet toch wat doen anders ga ik weeer shoppen hihi, eerst naar de starbucks gegaan om te ontbijten en iedereen gebeld en geappt en vervolgens naar de kerk te gaan in ghetto harlem, het was wel een ervaring maar whoow mensen daar zijn crazy crazy crazy with jesus christ. ik ben echt een nuchter persoon hierin denkt ja whatever. Daarna geluncht in hoe kan het ook anders in Mc donalds en langs emiper state gelopen, om vervolgens richting broadway te lopen, wat foto’s gemaakt en weer richting pier 88 te lopen, en de week begint weer van vooraf aan, passagiers drill oja oja oja er is iets verandert ik ben geen assistent meer van mijn gedeelte maar leader dus als er nu iets gebeurd mag ik bij mijn passagiers in het bootje zitten (yeah een upgrade, nu hopen dat dit nooit gebeurd) om vervolgens de liften uit te schelden en dan van deck 4 naar deck 13 rennen en gillen dat je conditie slecht is om vervolgens daar een sail away party te houden whoohooo. Dan is het tijd om de kostuums backstage neer te leggen voor de welcome aboard show en dan een tech run doen van ons nickeldeon nummer. Na dit kwam Doug op me af en zei : Jill can you dance tonight with the productioncast, with they choreography on “vacation”, daar zeg ik natuurlijk geen neen tegen toch !! maar arme ik, wist niet dat ik maar 6 minuten omkleed tijd had van danseres naar Sandy en dat proces van mens naar eekhoorn duurt lang vanwege de staart, maar gelukkig staan er 3 mensen mij te helpen om dit zo snel mogelijk te doen en we did it !! heb tussen de first and second show my laundry gedaan, ga ik vaker doen want alle wasmachines waren vrij yeah. Daarna de 2e show gedaan, alles opgeruimd en richting crewbar gegaan om wat te drinken en daarna te gaan slapen,

Monday, Seaday 1

Mijn drukke dag, van meet en greet, a windy poolside show en alle voorbereidingen voor pyjama jam, en dora’s dance party en art en crafts ja dit is onze drukke dagen samen met zaterdag, maar hey, tis een zeedag anders heb je helemaal niets te doen. maar omdat sommige events zo dicht op elkaar zitten heb je geen tijd om even te zitten het is achter elkaar doorgaan. Na heb ik me omgekleed voor the night out en ben wat met danseres in de antrium zitten chillen en daarna onze diner voor te zetten bij mama’s een itiliaans restaurant, daarna was het tijd om naar de spinnaker te gaan om te daar de norwegian night out te beleven en aftellen naar….. nieuw jaar uhm nee naar kerst zo raar haha,

Tuesday, Port Canaveral, Florida

Ik rolde kwart voor 8 me bed uit om om 8 uur de chapel binnen te rollen en nu hoor ik jullie denken “Jill wat doe jij in de chapel op 1e kerstdag, heeft men je toch bekeerd?!” mijn antwoord is Nope, ik hed pyjama jam en sliep in de chapel tot kwart voor 9 om vervolgens om te kleden tot me grote vriend Sandy. Daarna had ik snel geskyped met het thuisfront, en ik was redelijk up sad, maar Dan zei we kunnen kerst vieren op het strand Justin, mac, Bianca,kaylie en Jessica zijn er ook, maar ik ging nog een telefoontje naar Michelle plegen en ze kwam richting port canaveral, gosh i was happy, ging lunchen met Stefano en me telefoon ging en zag het smsje met we staan voor de boot, ik ben van deck 11 naar deck 4 gerend om me spullen te pakken en het schip af te gaan, Normaal gesproken is het heerlijk warm in florida nu was het chilly and foggy we liepen daar me truien aan,we zijn naar Cocoa beach gegaan en wat gedronken en NEDERLANDS gesproken wauw wist niet dat ik het nog kon, wat wel was mijn gedachtes waren engels maar sprak nederlands was weerd, en ik kreeg kaarten en kleine kadootjes, jeej en ik heb mijn kadootjes gegeven, en zoals je weet tijd vliegt voorbij dus het was weer tijd voor afscheid te nemen en richting de boot op te gaan. Snel een douche genomen en make up gedaan en gogo naar me half uurtje werk =S hierna ben ik naar me cabin gerend en de kaarten opgemak gelezen, later kwamen adam en dan binnen en vroegen hoe mijn kerstdag was en ik zei AMAZING, en ik heb alle kaarten moet vertalen naar het engels en this is what they say “Wow, you have great friends Jill, they are visted you and give this wonderful cards/cd/wooden shoes lovely. Hierna gingen we met z’n alle naar Le bistro om onze kerstdiner te vieren, we hebben wat afgelachen ik zat aan een tafel met justin, jessica, adam, dan en stefano, en justin bestelde wat en hij nam een hap en spuugde het gelijk uit, ik begon te half te kokhalzen en iedereen begon te lachen en dat was pas het voorgerecht later kwam adam op het idee om mij een slak te laten eten en hij zei erbij denk dat het een mushroom is maar je bent een european dus moet je dit geprobeerd te hebben en ik heb het gedaan en het was walgelijk never ever and ever again, bij het hoofdgerecht werd het erg 1 iemand had lam besteld en iemand anders eend en de andere kip en de andere biefstuk en justin vond het leuk om old macdonalds te zingen en marry have a little lam, we keken heel raar naar ons gerecht, maar dan het hoogtepunt van het diner het toetje we bestelde heel het toetjes menu ( 6 dingen) hele tafel zat vol met chocolate cake, creme brulee, fruit with chocolate fondue, ice cream en een kaasplank. Ik heb wat fruit op en brie ik zat prop en prop vol. Het was tijd voor de movienight dus iedereen in pyjama in de blue room voor een kerstfilm, we keken home alone 1 EN 2 , moet er bij zeggen ik heb het grootste gedeelte bij de films liggen slapen haha


Wednesday, GSC

Mijn wekker ging enorm vroeg 7 uur om wel te verstaan want om 8 uur had ik een tech run van band on the run en omdat Michael een blessure heeft moesten we uitvogelen wat hij wel en niet kon, er zijn veel dingen gewijzigd. Zo blijf ik mijn solo/duet van witchy women doen met maar ipv Stefano nu met Adam. Vervolgen hadden Stefano, Jessica, Adam et moi a huge breakfast in tsar’s palace. Om 11 uur was ik weer voor nickelodeon ging naar het prive eiland om de beachgame te doen, en vervolgens terug te gaan naar het schip om lekker te zonnen op het zondeck and guess wat ik ben langzamerhand aan het verkleuren hahaha, na een heerlijke break van 6 uur voor was het tijd voor een warming up voor band on the run, na de warming up nam ik run van deck 4 naar deck 13 (jaja rennend door het trappenhuis) want er was een meet & greet met Dora en Diego, maar omdat er maar 4 families waren (normaal is een een rij tot aan de uitgang van de zaal en dat is een lange rij kan ik je vertellen) mocht ik eerder weg om me voor te bereiden voor de show, ik deed me schoenen aan en dan en justin stonden voor me neus en zeiden YEAH jill we are sitting front row because we will see you the whitchy woman part, you biatch. De show ging goed, verliep vlotjes zonder rare dingen ofzo. Na de show moest ik me omkleden naar nickelodeon uniform voor happy family deck party terwijl de dansers en zangers pauze hadden ging ik door. Bij de deck party vond 1 kind het leuk om met een slijm ballon en pie op me te gooien, 3x raden hoe mijn gezicht was, ik was boos en wou dat kind wurgen en Xavier die lag op de grond van het lachen. Ik mocht gelukkig eerder weg om me te douchen en opnieuw op te maken voor de second show. Ook deze show verliep goed oke ik botste keihard tegen micheal op bij dance to the music maar he dat moet kunnen hahaha. Na de show een meet en greet en er kwam een stel op me af die ging duits praten en ik en duits gaat nou niet echt bepaald samen hahaha. Ze zeiden dan ik een goeie en lange danseres ben en een leuke uitstraling heb op het toneel. Na deze complimenten ben ik naar me cabin gegaan om te douchen en een verjaardag gevierd in de crewbar Jessica is 31 geworden en we gingen op z’n duits gezegd “Eine party machen”

Thursday, Nassau, Bahamas

Na mijn crewdrill en captain EN entertainmentmeeting. Hadden we een Christmas lunch en van alle landen hadden ze een gerecht dus ik liep bij het buffet en hugo (hotel director) zei : “Ale Jill ik heb iets voor je wat je heel plezant zou vinden” Dus ik kijk daar het waren BITTERBALLEN, geen idee hoe ze er aankwamen maar ze waren er, was helaas mijn camera en mobiel vergeten dus had ik er geen foto van  tijdens de lunch hebben zo hard gelachen dat een kwart van de zaal naar ons zaten te kijken. Stefano en Tom samen is een mess maar zo grappig zat aan een tafel met dan , xavier, adam, zoei,stefano,mac en tom. We gierden het uit hahaha. Na onze lunch gingen we ons klaar maken voor the beach (let’s go to the kiki) en we liepen met een grote groep door ghetto nassau en adam werd lastig gevallen door mannetjes die zeiden “My friend,my friend, You wanna buy weed” Adam zei uhm no geen intresse en toen zei die knakker “you wanna buy some wifes” Adam pakte mij hand terwijl ik met stefano aan het praten was liet mijn hand zien en zei “I have a wife so fuck off “ en ik keek hem aan van wtf en hij zei ja ik moet hem toch afpoeieren en jij bent de enige met ringen om dus ja het had ook makkelijk mac of justin kunnen wezen hahahha” na deze aanvaring af gelachen te hebben kwamen we aan bij the beach en deze was geweldig white sand, blue ocean but cloudy weahter -.- maar warm genoeg om de verjaardag van jessica te vieren haha, we gingen met zijn alle de banaan op, wat hartstikke lame was , ben er niet 1 keer afgevallen  daarna geluncht bij Dunkin Donuts. Nog lekker geslapen en foto’s genomen en het was tijd om naar het schip te gaan. Het was tijd om te werken met me grote vriend Sandy maar ze was er niet ze was in wasmachine dus was ik vrij tot 6 uur, we hadden 2 preshows en we waren vrij jeej. Er was a huge party in the crew bar voor jessica en we hebben lekker gefeest daar.

Friday, Seaday 2

Heerlijk uitgeslapen, gedoucht en al en wat gefacebookt met everyone yeah, daarna had ik een poolside show en 1 vrouw vond het leuk om zichzelf een pie in haar gezicht te gooien de slagroom vloog alle kanten op iedereen van team nick had slagroom op haar/zijn gezicht of shirt ieuw, Daarna geluncht om daarna een powernapje te houden voor de meet & greet en vervolgens de was te doen, naar de gym gaan en een powernapje te houden. Daarna was het tijd voor de afscheidsshow 2 maal en hadden we the white hot party we hebben gefeest tot half 2 om daarna naar blue lagoon nog wat te eten en zitten praten met z’n alle tot half 3 en wetende dat je half 9 je bed uit moet heerlijk momenten zijn dat haha

Saturday, Sea day 3

Half 9 me bedje uit om story time with dora te doen, was een gezellige opkomst.
Slime time live de show ging goed tot het moment de verliezers op het podium waren en ik hun de taart aan hun geven, de verliezers wouden justin, dan en mij pie in onze gezicht gooien, eerst ontweek ik hem maar kreeg hem keihard in me gezicht, plus ik had me haar en make up heel tof gedaan voor slime time live NIET EERLIJK mocht ik weer douche (3x douche op een dag). Daarna kwam tom (tha bomb, cruise director), adam, en mac backstage en lachte me keihard uit. Na douche nummer 3 was het tijd voor een lange pauze wat doe je dan POWERNAP, om vervolgens nicktoons dance party te doen waarna ik weer een douche moet nemen douche nummer 4 WHAAW, hierna was ik vrij en ging ik uiteten met dan en justin en gingen chillen bij band-aoke (live band + karoake) heel tof en dingen voor morgen bespreken we gaan brunchen met Nathalie (director of nickelodeon van Tampa) en daarna SHOPPING time for a new years eve dress, kan niet wachten

Alvast een gelukkig nieuw jaar, het word nu echt aftellen, de maanden gaan te snel veels te snel voor jullie het weten sta ik weer in Nederland.
Gaat er nog iemand de nieuwsjaarsduik doen ? Ik wel op Cocoa beach, Florida hehehe

XOXO

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 28378

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: