Week 17 – From Sunny To Extremely cold boohoo - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 17 – From Sunny To Extremely cold boohoo - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 17 – From Sunny To Extremely cold boohoo

Blijf op de hoogte en volg Jill

17 Februari 2013 | Verenigde Staten, New York

Ding dong, team nickelodeon we have a huge surprise for you, we make a mistake it is no t720 kids but 850 kids the next 7 day cruise, WTF HET HELE SCHIP WORD GETERRORISEERD DOOR KINDEREN TAM TAM TAM…… (klinkt als een horrormovie)

Sunday, Bridgetown, Barbados,

Ik heb eerst afscheid genomen van Louise en haar geholpen met een koffer, me daarna omgekleed in strandkledij en hopakee richting Boatyard. We waren er in 5 minuten en het strand lag vol met britten, mensen van de Thomson cruise en Princes cruise en al gauw kwamen de entertainment derpartment van de andere schepen naar ons toe om aan elkaar voor te stellen, het was wederom weer een felle zon dag dus ik heb voornamelijk onder een parasolletje moeten liggen omdat het te heet was (sorry guys het moet gezegd worden), Op een gegeven moment kwam adam en carri naar me toe om te vragen of ik vanavond mee wil doen met cabaret (musicalmedley show) te doen uhm oke ik ben wel in voor een musical nummer, tot dat adam zei ja je gaat het zingen ik spuugde me water uit en zei excuse me I do what… =O , yes you sing tonight with the production cast, and this is your set list
-Seasons of love met heel de productioncast
-Song of forgotten (with Adam,Cari et moi)
-All that jazz (dance with the production cast)
- Cabaret medley (zingen/dansen)
En rest zijn nummers die carri,adam,Eugene en Zoë zingen onwijs leuke show ik wou hem gaan kijken maar nu moet ik meedoen tam tam tamm….. Adam en Carri et moi gingen terug naar het schip om te repeteren voor heel deze show, in de gym was heel de production cast aan het repeteren, dansen waren snel erin ik heb van half 2 tot kwart over 8 gerepeteerd omdat iedereen het perfect wou doen. om kwart voor 9 begin het dan en het ging goed maar man o man wat was ik zenuwachtig voor mijn song met adam en carri. Maar achteraf hoefde dat niet het ging goed en dansen gingen ook goed, het was druk bezocht heel team nick en doug zaten aan een tafeltje om mij en collega’s te zien, ik was mijn camera vergeten omdat ik zo druk met het repetitie was =(
al met al een mooie dag, met veel zon en een twist om een cabaret show te doen. Na deze show eindelijk douche en er was weer een feestje dit keer was het “It is you’re birthday- Party” houd in iedereen is jarig (wtf) jaa

St. John, Antigua
Werd in de ochtend wakker gebeld door maria dat we een bom drill hebben en dat ik gelijk naar het theater moet, dit is heel simpel moest opzoek naar een bom and guess what.. it was not in the theater -_- hierna zei doug en joël ja jongens jullie zijn vrij je kunnen van de boot af en ja hoor het alarm ging af weer een oefening deze grap duurde bij elkaar 2,5 uur -_- snel maar lunchen en om me omkleden naar strandkledij, we gingen met een grote groep de boot af dus we zouden 2 taxi’s nemen, op een gegeven moment ging 1 taxi naar Sandals beach en de andere naar fraiers beach en in de laatste zat ik in samen met Jessica, Carri, Mac en Adam, daar aangekomen zaten we elkaar aan te kijken met volle verbazing damn dat was een mooie strand wauw, we hebben daar 3 a 4 uurtjes mogen vertoeven en het was heerlijk, na deze uurtjes moesten we weer terug naar het schip maar niet zonder dat we een ijsje hebben gehaald whoohoo, op het schip gekomen heb ik snel gedoucht en opgemaakt voor mijn NCL duty, een half uur lang voor de stardust mensen begroeten tussen door gegeten met jessica en kaylie om vervolgens weer voor een deur te staan. Hierna was het tijd voor de poolparty, ik was snel even boven geweest maar was te vroeg hehe, dus ben ik naar me cabin gegaan om een boek te lezen snel, ben ik in slaap gevallen tot half 3, toen ik wakker werd, dacht ik shit party gemist maar al snel hoorde ik keiharde gelach van Xavier en wat bleek die zat modern family te kijken ben bij hem gaan zitten en ook gaan kijken hahaha tot Half 4 en ging ik weer verder slapen hihi.

Tuesday, Seaday 3
Ik heb geslapen tot 9 uur, snel ff wat whatsappjes gestuurd en daarna wat wasjes gedraait, hoef pas om 2 uur te beginnen, deze hele dag was ook niet boeiend was voornamelijk vrij

Wednesday. Seaday 4
Werd om half 8 wakker, deed heel relaxt om half 9 stond ik in de stardust om me aerielis training te doen met mac, en wow het was heavy echt heavy en om 10 uur werd era an me deur geklopt het was joel en officier voor cabin inspection maar he alles werkt dus ze gingen weer weg, om vervolgens naar de fyzz lounge te rennen voor story time with dora whoohoo er waren maar 2 kinderen de rest allemaal oudjes. Na dit event was ik vrij tot kwart voor 8 =O, ja dit moment moet ik waarderen want de komende 6 weken worden heavy. Heb me koffer gemaakt (ja met naald en draad en a lot of ducktape) en heb me laundry gedaan morgen is deel 2, en de rest heb ik in de cabin van kaylie en jessica gezetten, daarna ben ik naar de gym gegaan om een conditietraining te doen met de meiden na een lekkere koude douche ben ik gaan dineren met team nick en gelijk daarna YAN te doen als sandy, en toen met zijn alle naar de spa gegaan, dat was lang geleden.

Thursday, Seaday 5
Ik was de gehele dag vrij dus ik deed deel 2 van me laundry, alles maar ook alles is nu schoon, ik heb setjes gemaakt voor de gehele week en de rest zit al in me koffer, wow ben ik erg bezig tis nog maar 6 weken, a kind of strange vind je niet =P daarna me cabin opgeruimd (mam, wees maar trots op me =P) tussendoor geluncht met micheal, adam en mac. En toen ik terug naar me cabin kwam zat me deur helemaal vol met briefjes/kaarten en 3 plastic zakjes met valentine candy =O it’s exag. Ging lekker douchen en op me bed even liggen om een powernapje te doen (daar moet ik aan wennen aangezien next week back tot basic is) Ik had maar 1 event today dat was Nicktoons dance party, een mini disco met je nickelodeon poppetjes, klinkt leuk!! Er waren maar 2 kindjes en geloof me die kindjes had the time of there life believe me, ipv 24 minuten en 30 seconden een feestje bouwen met je nicktoons is het ingekort naar 4 minuten hahahha. Om vervolgens alles naar beneden te sjouwen aangezien de liften niet werken, ach aan mijn conditie en spieren is niets mis mee maar irritant JA zeker wel. Ging gelijk weer douchen en omkleden om de show van franki valli & the 4 seasons of the “O what a night Trubite” ik had deze show eerder gezien bij de eerste 12 daagse cruise en toen was is top niets om aan te merken deze keer was er 1 knakker (die overigens tot aan me knieeen kwam zo klein issie) die vergalde een paar nummers oa. Grease is the word, hij heeft hem gewoon verkracht -_- Toen het afgelopen was hebbe Eugene, jessica, justin, maria et moi er keihard om moeten lachen, we hadden een rehearsel van Slime Time Live, appeltje eitje is dat. Me kleren klaar gelegd want jawel ik kan morgen precies 1,5 uur van de boot af, IK MOET ER AF. Ik wil nieuwe sneakers etc.

Friday , New York
Ik kon heerlijk uitslapen zonder te stressen van KAN IK NU VAN DE BOOT. Om 12 uur begonnen we met een tech run van family social, Dit is een show waar de “Dump je kids tijdens de cruise club” en Team nick” zich presenteren mijn stukje duurt hooguit 10 minuten maar omdat er een nieuwe manager is voor de “Dump je kids tijdens de cruise club” wou hij alles gezien hebben voor we dit zondag gaan doen. Wat een dozen van een meiden werken daar, Dan en ik lachen om de bank hun uit te lachen, ja ik ben erg ik weet het maar het was komisch. Daarna was het weer tijd om om me om te kleden als team nick, om vervolgens me kostuum te vervoeren naar deck 13 maar aangezien de lift niet werken moeten we lopen naar boven en het word nu een soort van irritant nu, want je loopt 2x op en neer. Tijdens de pop up werden we naar de pooldeck gestuurd en stond ik daar bij een zwembad rand met angstzweet was als de dood dat iemand me een duw gaf en ik te spartelen in het water, en dat 20 minuten lang. Bleh! Ben gelijk naar binnen gerend om gekleed en lekker gerelaxt in me cabin ja ik heb hem tot zondag for my own whoohoo!! Om vervolgens weer naar deck 13 te lopen voor een meet en greet met dora und diego,

Saturday, Seaday
Mijn dag begon vroeg met een techrun of the pajama jam, en ik kan zeggen we zijn er klaar voor, voor dit 6x te doen whoohoo !! Ik had gelijk 3 kwartier pauze dus sprong snel onder de douche om daarna te rennen naar de meet & greet van Sponge und Patrick, en holy moly het was druk =O dit zijn we echt niet meer gewend, erg eigenlijk is dat. We na dit event gezamenlijk lunchen in de Garden Cafe en daarna mocht ik weer rennen voor me nect even Nick Trivia & Arts and Crafts En als laatste Nickelodeon event van de dag Nicktoon’s dance party whoohoo eine party mächen mit nicktoons , voor mij weer rennen want ik had 2 shows van band on the run gelukkig stonden de peanutbutter and Jelly sandwiches voor met klaar met een kan verse lemon limonde en bak met fruit. Na wat gegeten te hebben me opmaken en alles klaarleggen voor de show en gaan. Na de 2 shows was ik samen met eugene, jessica en kaylie naar de garden gegaan om een stukje pizza naar binnen te werken om vervolgens mensen gedag te zeggen in de crewbar, ja beetje bij beetje gaan alle gezellige mensen weg,, na een uurtje rond te hebben gehangen ben ik richting me bedje in gegaan want morgen gaan we back to basis en NCY natuurlijk kan niet wachten want 6 dagen op een schip zitten IS NIET LEUK =( dus ik ga morgenochtend er af rennen

Zoals je ziet is deze week niet zo bijzonder geweest voornamelijk op zee geweest bleh, De aankomende week word back to basic


xxxx

jill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 28379

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: