Rehearsel Time Day 6 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Rehearsel Time Day 6 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Rehearsel Time Day 6

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

14 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Tampa

Hello everyone,


Vrijdag after rehearsels gingen we met gierende terug naar het hotel om even ons op te frissen want we gingen naar Halloween Horror Nights yeah,
Aangezien een paar leden van de cast bij universal werken kregen we gewoon free tickets for everything echt vet lief van ze. maar om terug te komen op de spookhuizen men o men die zijn gaaf !!

Ik ben in La Llorona, The walking dead, welcome to silent hill, Alice cooper goes to hell die waren echt zo fucking vet. ben 2x keihard geschrokken bij Allice Cooper goes to hell. Na de huizen zijn we weer terug naar het hotel gegaan omdat we en moe waren en het was ook te druk.

Zaterdag MIJN DAY OFF, we hadden zoveel plannen van Disney tot naar de shoppingmall gaan maar we eindigden allemaal in ons zwembadbedje helemaal gaar waren we. ik heb veel geslapen was ook wel nodig, het was een slopende week vol nieuwe indrukken, en script. Daarna heb ik Roel nog gedag gezegd die schat ga ik echt missen hoor, hij gaat als zanger op de Norwegian Sun werken. maar onze contracten lopen beide t/m 31 maart af en we gaan al leuke dingen plannen als we terug zijn in NL..

Vandaag was ook een super gare dag, 6 uur ging me wekkertje weer. en 7 uur zat ik aan het ontbijt en kregen we te horen wie onze vrienden zijn. mijn vrienden worden Diego en Patrick, en voor Diego en mij is er een hele grote uitzondering gemaakt. Hoe klein ik in Nederland ben, Ik ben lang en dun in Amerika echt wtf. Ik dwaal af..

Na het ontbijt gingen we repeteren, we hebben Poolside B, Splashmob's en Character breakfast geoefend. Wat ook leuk is om te zeggen de groep begint steeds hechter te worden en met iedereen heb ik ook LOL.

Ik ga zo weer naar de gym, om alle calorieën weg te trainen want het eten hier is geen pretje. En dan is het weer tijd om te slapen

Nog maar een paar dagen en dan zit ik op het schip !! SPANNEND,

Loves, Jill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 28422

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: