the beginning of a cruise adventure - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill - WaarBenJij.nu the beginning of a cruise adventure - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill - WaarBenJij.nu

the beginning of a cruise adventure

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

30 September 2012 | Nederland, Amsterdam

7 Oktober is het eindelijk zo ver dan vertrek ik voor 6 maanden naar de USA! WHOOHOO
En via deze blog wil ik iedereen op de hoogte houden hoe het met me gaat wat voor dingen ik meemaak aan de andere kant van de oceaan.

Voor de mensen die het niet weten, ik ga werken voor het productie team van de Norwegian Cruise line. Dit keer voor Nickelodeon

Team Nick is een team dat bestaat uit 7 mensen die allerlei shows doen in de Nickelodeon stijl. Dus Spongebob, Patrick, Dora, Diego en andere Nickelodeon poppetjes die ga ik allemaal voorbij zien komen. Wat voor shows dat gaan worden laat ik jullie uiteraard weten.

Maar voor ik het schip op ga en een soort van Elizabeth Swann ga worden. Moet er eerst gerepeteerd worden van 8 oktober tot 20 oktober en dat ga ik doen in Tampa, Florida. Hopelijk heb ik 1 of 2 vrije dagen zodat ik ook de omgeving kan bewonderen (lees: Busch Garden, universal studios incl. Halloween HorrorNights en/of Disney bezoeken)

Het schip waar ik kom te werken heet : NCL Jewel, en ik ga daar mee 2 verschillende cruises mee maken:

- 7 daagse cruise gaat van New York - Port Canaveral, Florida - Een privé eiland - Nassau, Bahama's en weer terug naar New York

- 12 daagse cruise gaat van New York - Puerto Rico - St. Thomas - St. Maarten - St. Lucia - Barbados - Antigua en weer terug naar New York

Dit is mijn Vliegschema

Zondag 7 Oktober

Vertrek : 10.20 Amsterdam - 10.25 Londen Gatwick
2 uurtjes wachten en dan
12:20 Londen Gatwick - 16.40 Tampa International

Let op 16.40 uur New Yorkse tijd! in Nederlandse tijd is het 22.40 uur (6 uur tijdsverschil)

Mocht je denken goh ik mis die jill toch wel (dat kan =P ). Je kan me altijd mailen en ik maak gebruik van skype! mijn skype naam is : jill.berkhuysen
En natuurlijk prop ik mijn facebook vol met foto's

Ik hoop jullie een beetje geïnformeerd te hebben, Het enigste wat me nu nog te wachten staat is, Laatste dingetjes kopen, Afscheid nemen en het in pakken van me koffer (waar ga ik aan beginnen)

liefs,

Jill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 561
Totaal aantal bezoekers 28423

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: