Rehearsel Time Day4 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Rehearsel Time Day4 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Rehearsel Time Day4

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

11 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Tampa

aah gisterenavond was zo leuk in de lobby iemand pakten zijn ukelele en begon I'm Yours - jason mraz te spelen en iedereen ging meezingen echt geweldig was dat, de lobby zat vol met danseres/zangers/managers echt een hele mooie saamhorigheid, schep toch een band terwijl zaterdag of zondag meer dan helft al vertrekken naar hun schip echt jammer. en dan komen de andere groep vol dansers en zangers. De Nickelodeon cast zit hier tot volgende week zaterdag en dan vertrekken we naar NYC BABY .

EVERYONE IT IS TIME FOR SLIME !! Oh god I love slime, Slime moet je verdienen het is het mooiste wat er is net als de a pie in iemands zijn smoel gooien zoiets moet je verdienen het is een iets groots, mooi ,GEWELDIG.......

En ja je hoort het al, ik word al gebrainwasht hihi. vandaag gingen we repeteren voor Slime Time Live! A huge show op het schip, met hele leuke spelletjes, echt heel leuk. maar af en toe we frustrerend hoor, Iedereen wilt het goed doen want je moet alles je eigen maken maar je moet aan de strenge eisen nickelodeon denken en dat beïnvloed je wel ook qua manier van denken.

We zaten er allemaal een beetje doorheen, gelukkig kan Nathalie op tijd met een pep talk hadden we echt nodig ( het was zo heerlijk Amerikaans). Na de repetitie gelijk naar het hotel geracet, nog even lekker zitten skypen. Pasta gekookt en dadelijk ga ik nog snel dora's dance party oefenen en dan een lekkere duik in het zwembad nemen en partyen.