Rehearsel Time Day 3 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Rehearsel Time Day 3 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Rehearsel Time Day 3

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

10 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Tampa

Vandaag een productieve dagje gehad, een drukke, zware maar gezellige dag achter de rug.

We hebben vandaag Ring it, pie it (splash mob) , Family social, Dora's dance party en alle choreo's die we tot nu toe geleerd hebben geoefend. En ik kan je zeggen ik ben gebroken, ik heb er geen kracht meer voor. En dan moet je ook nog alle administratieve gedeelte ook nog doen ( die formulieren ga nu serieus van de 4e aan me supervisor geven).

ik hoor je al denken What the F is Splash mob, je moet het zo zien het is hetzelfde als een flash mob maar dan in een spel vorm in dit geval met een taart YEAH.

Family Social is easy peasy... jezelf voorstellen aan het publiek.
Met de vermoeid word ik gewoon slomer niet echt leuk. helemaal als je alle choreo's en een dance party moet dansen. op het einde lag iedereen ook half dood te gaan

Morgen word de ener zwaarste dag. We gaan Slime Time Live! repeteren een show van 40 minuten en dan denk je aah joh wat is 40 minuten nou het zijn 4 spelletjes + dans + hyper de pieper jezelf zijn + vermoeidheid die aankomt word het een lange concentrerende dag

Hier zijn wat video's , ik moet wel zeggen PLEASE zet het niet op FB deze link want dat is niet echt netjes naar de producitie van Nickelodeon toe

XXX, miss you all

Jill