Week 12 – Cruise like a Pirate - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 12 – Cruise like a Pirate - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 12 – Cruise like a Pirate

Blijf op de hoogte en volg Jill

13 Januari 2013 | Verenigde Staten, New York

Yo ho yo ho a pirates life for me
We drinking, we party, we shopping,
Drink up me earties, yo ho

Ja je leest het goed mijn 12 daagse cruise is vakantie voor mij. We hebben maar 2 a 3 events per SEADAY, dat houd in voor port days dat we vrij zijn of hooguit 1 event hebben. Wat heb ik het toch slecht ik word betaald om vakantie te vieren deze dagen.

Sundag, New York

Mijn dag begon zoals gewoonlijk bij de starbucks met a Hot coco, en vervolgens ben ik met Jessica en Justin naar Central Park gegaan om te wandelen en dat park is zo mooi en het was een heerlijke dag om te wandelen de zon scheen heerlijk kortom heb veel foto’s en filmpjes gemaakt en ze zijn al op Facebook te zien. Daarna zijn we naar de Mac gegaan om een lunch te nuttigen om vervolgens naar de M&M world te gaan en dat is amazing ze hebben allerlei kleurtjes en smaakjes M&M’s ik heb ook wat gekocht M&M Almond, peanut and peanutbutter. Daarna gingen we richting ship en beginnen met werken. En heb me nieuwe kamergenoot ontmoet tot nu toe aardig meisje ze komt uit Schotland. Voor de welcome aboard show deed ik 3 nummers “Vacation”& Nickelodeon en “Latin” het was a mess voor me het was behoorlijk hectisch want latin was nieuw voor me .Na het werk heb ik een douche genomen en met heel team nick en production cast naar de crewbar gegaan en zo is mijn dag geëindigd

Monday, Seaday 1

Meet & Greet Monday morning that means Sandy Cheeks time !! omdat het zo rustig was zijn we na 10 minuten wegegaan.Dora’s dance party waren zo weining kinderen dat we de helft van onze cd geskipt hebben en de laatste drie nummers gedanst hebben.

Band on the run
Bij de eerste show ben ik keihard op me bek gegaan hahah het was bij Bad girls op het einde van de medley rennen we naar voren en maken een pose maar ik gleed uit en schoof naar voren en maakte een pose, heb er erg om moeten lachen. En bij Dance to the music keek Bianca me vaag aan en ze werd melig erom. Kortom een show met veel gelach hahaa. De 2e show ging perfect zelfs mijn liften gingen perfect, ben trots op mezelf hihi. Hierna heb ik een snelle douche genomen en naar de norwegians night out gegaan om te kijken of het wat is ben er een uurtje gebleven en toen gaan slapen.

Tuesday Seaday 2
En we gaan 1 uur vooruit YEAH NEDERLAND 5 uur tijdsverschil, dat betekend ook 1 uur korter slapen =P gelukkig is deze dag ook zo rustig Poolside game een meet & greet met dora and diego en mijn laatste ding is een pop up in de kids club als worker, met al deze free time denk je Jill wat doe je zo al ? nou ik ga naar de gym, slapen, eten, naar de gym, en vervelen.

Wednesday San Jean, Puerto Rico
Na een halve zee dag mochten we eindelijk het schip af, Justin Dan et moi besloten met zijn drieën de stad te verkennen en dat deden we en hebben heel wat afgelachen. Na wat gegeten te hebben gingen we foto’s maken van de omgeving en we hebben ergens nog wat gedronken en was het weer tijd om het schip om te gaan maar de holland america cruise line was naast de onze dus ik vroeg of daar nou nederlands word gesproken en 1 man zei alleen de officiers en de captain en andere hoge mensjes op het schip. Daarna ging we naar deck forward het punt van het schip om de sail away van puerto rico te zijn, onwijs gaaf we gaan dit de gehele week doen

Thursday , ST. Thomas, Virgin Island
We hadden een crew drill en entertainmentmeeting niet heel belangrijk maar wat wel belangrijk is we hebben een party er bij wij als entertainment staan op nummer 1 van alle schepen (ja duh ik ben er logisch dat ik op 1 sta hahaha) dus dat houd in THERE IS A PARTY GOING ON RIGHT HERE … !!
Het begon regenachtig maar zodra we buiten waren scheent de zon heerlijk, ben met de huys of team nick en some productioncast people naar de beach geweest en heb daar heerlijk gelegen, en dan besef je “Ik heb vakantie!!” nog jaloersmaakende beelden gemaakt voor het thuisfront. En naar het schip gegaan en weer de sail away te zien

Friday, Philipsburg, Sint Maarten
Om 8 uur ging ik me bedje uit om zo snel mogelijk het eiland te bezoeken, ging met micheal, stephanie, adam, dan en justin op pad, en het begon al goed prachtig mooi weer + prachtige omgeving we gingen eerst s door de voor straat heen lopen en ik liet iedereen de straat namen lezen wat heb ik gelachen erom. Ik heb stroopwafels drop gekocht en liet het iedereen uit proberen na dat proeven ging kaylie en bianca terug naar de supermarkt om stroopwafels in te slaan zo lekker vonden ze het haha. Tegen lunch tijd wou iedereen naar hard rock cafe gaan en ik zei oo nee ik ben op nederlands grond gebied ik ga lekker mijn eigen dingen eten, dus ben ik het holland beach hotel binnen gelopen en heb bitterballen en kip sate op en damn het was heerlijk, heb nog geskypet en familie jaloers gemaakt met de beelden waar ik ben. Na mijn lunch ging ik nog lekker op het strand liggen. En later vroegen kaylie en jessica om te gaan om te winkelen heb niets gekocht maar wel leuk om rond te lopen en wat foto’s gemaakt. Daarna terug gegaan naar het schip om vervolgens naar het punt van het schip te gaan om de sail away te zien van st. maarten plus de zonsondergang en dan besef je ik heb echt vakantie, we hadden deze avond een crew pool party dus dat houd in bikini aan en het zwembad in, wij als entertainment department ernaartoe en niemand was in het water daar hebben wij flink verandering in gemaakt ging pas om half 5 slapen maar het was een geslaagde dag.

Saturday, Castries, St Lucia

Dit is het eerste eiland waar ik een pirate of the Caribbean gevoel had, positief/negatief kan ik nog niet plaatsen maar het komt door al het groen en de huisjes, alsof ik in een bootje in pirates zit in Disneyland parijs. Naja het is behoorlijk ghetto en ze proberen overal een slaatje uit te slaan, en ze willen graag dollars maar je krijgt er caribbean dollars voor terug =S Maar ik heb Roel gezien hij werkt op de Norwegian Sun als zanger en het was gezellig zodra we in nederland zijn gaan we samen een dagje foto’s bekijken en verhalen vertellen over onze shiplife. Daarna zijn we naar het strand gegaan waar de zon echt te fel voor me was, niet uit te houden en zoe kwam op me af en zei : Jill ik heb een perfecte olie voor je en ik zei Olie op mij, wil je dat ik een kreeft word ofzo. En kaylie schreeuwde doe dat niet op haar ben je helemaal gek ofzo. Naja iedereen was zo gaar dat we rond 3 uur al terug op het schip was en ging douchen en slapen.

Ik heb zoveel verhalen te vertellen maar ik wil de blog niet TE lang maken maar dat gaan jullie sowieso horen als ik thuis ben. En de foto’s staan op facebook zoals je ziet

Morgen Barbados en bij Antigua gaan we de zon opkomst bekijken, ben benieuwd

XOXO van uit de caribbean

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 28378

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: