It's Rehearsel time Day 1 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu It's Rehearsel time Day 1 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

It's Rehearsel time Day 1

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

08 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Tampa

Hello iedereen,

Me eerste dag overleefd, alle indrukken het is amazing echt zo gaaf is het !!

Ik dacht gisteren avond ga lekker vroeg me bedje in lag er rond 10 uur en en ik werd 3 uur weer wakker, ik was moe maar ik kon niet meer verder slapen en wat doe je dan ? Juist je gaat skypen met het thuisfront. Men dacht dat ik stoned was zo vaag zag ik er uit. Gelukkig heb ik nog wel een uurtje slaap kunnen pakken want om 6 uur ging me wekker alweer. Om me heerlijk om te toveren naar een happy de peppy girly girl. haha

Na het ontbijt hadden we een meeting om 7 uur, Jawel een meeting om 7 uur 's ochtends =O Leerde gelijk het team kennen hele leuke mensen zijn het. Het team bestaat uit 4 mannen en 3 vrouwen, waarvan 1 man de Host is. Tijdens de meeting werd duidelijk gemaakt dat we voor het bedrijf Nickelodeon werkt maar ook Norwegian Cruise line vertegenwoordig. En dat we straks als we aanboort gaan heel veel privileges hebben en dat we vriendelijk naar andere mensen moeten omgaan aangezien die mensen onze plek willen hebben (HAHA LOSERS)

Toen de meeting voorbij was, was het tijd om de dansstudio te gaan. Ik keek me ogen uit wat een types heb je toch rondlopen. Ik krijg alles aangeleerd van Nathalie en Jessica echt twee hele gezellige dames waar we nu al veel lol mee hebben. Ik heb vandaag 3 shows geleerd van de 19 shows (ik zei 15 maar ik heb gewoon verkeerd geteld). ik heb Family Social show, Poolside A en een klein deel van de Welcome Aboard show.
Rond een uur of 12 voelde ik me zo gaar en alles, toen zei Jessica ooh schat dat is je jetlag, doe maar even lekker rustig aan maak helemaal niets uit. Later kreeg Daniel (australiër) het zelfde, dus dat was onze jetlag ervaring. hoop dat ik daar geen last meer van gaat krijgen FINGER CROSSED

ik ga in het kort vertellen wat de shows inhoud;

Family Social : Deze show word op het de Spinnaker lounge gegeven en hier word Team Nick voor het eerste voorgesteld aan het publiek. Een grappig weetje ik word Jill uit Amsterdam genoemd dus geen Netherlands of from Holland nee gewoon Amsterdam mwuhahaha. Het is een hyperactive show als hoogte punt dat iemand geslimed woord, YEAH SLIME

- Poolside A
Dit is een "moeilijke"show aangezien alles goed getimed moet worden en goed moet luisteren naar de Host en je moet aan heel veel dingen opletten want 1 deuntje missen en de show is a Disaster en omdat je zoveel informatie krijg is het gewoon soms frustrerend dat het niet lukt .

- Welcome aboard show
We hebben 2 songs van deze show geleerd. 1 nummer is hetthemesong van Spongebob en de andere een nummer genaamd "Special Nick Day"

Oja ik kan je wel wat tofs vertellen, morgen ga ik de directeur van Nickelodeon ontmoeten het schijnt een geweldig inspirerende man te zijn. dus ik ben benieuwd.

Oja oja oja, vrijdag gaan we naar de halloween horror nights in Universal en zaterdag zijn we a day off dus gaan we naar Disney. En in mijn team zitten allemaal mensen die voor disney en universal hebben gewerkt dus krijgen we FREE TICKETS, hoe tof is dat van ze.

Zo te horen verveel ik me echt niet hier, sterker nog ik vind dat iedereen hier heen moet komen om het mee te maken, tis zo iets gaafs.Ik ga zo lekker de jacuzzi in met ze alle en dan nog de shows en dansjes doornemen. en dan lekker me bedje in.


Liefs, Jill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 28426

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: