Week14 Sunny nog feller dan de stralen van de zon - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Jill - WaarBenJij.nu Week14 Sunny nog feller dan de stralen van de zon - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Jill - WaarBenJij.nu

Week14 Sunny nog feller dan de stralen van de zon

Blijf op de hoogte en volg Jill

26 Januari 2013 | St. Lucia, Castries

Hello hello everyone, een heerlijke week in de sneeuw gehad ???

Sunday,New York

Ik heb heerlijk uitgeslapen tot 9 uur en om half 10 zat ik in onze vaste meetingpoint Starbucks, na wat gewhatsappt en gevibert te hebben was het tijd voor te shoppen, winkel 1 Victoria secret, Why o why we have not that shop in the netherlands =( ik kan ook niet uit de winkel lopen zonder iets gekocht te hebben, daarna winkel 2 Forever21 de kleding is tof maar alleen maar pasteltinten en laat ik dat nou net niet met mijn huid passen boohoo =( daarna h&m en zara daar was een huge sale heb daar niets gekocht. Daarna lekker lunchen bij een broodjeszaak waar ik NORMAAL brood at het was hemels. Het was daarna weer tijd richting schip om te werken. Bij de sail away party scheen de zon heel fijn in me gezicht dat ik niets kon zien, gelukkig kan ik het dansje dromen dus is er niets fout gegaan. Daarna en tech run van vacation en Nickeledeon en het was diner time, na de shows hebben we wat gedronken in de crewbar en naar bed gegaan.

Monday, Seaday 1
Ik had maar 1 nickeledeon event meet & greet om 5 uur dus was doe je dan. Om 8 uur op staan voor conditietraining met de productiecast om vervolgens een tech run en repetitie van band on the run te doen om daarna uit me neus te vreten want alles heb ik al gedaan, om 6 uur was het tijd om richting stardust te gaan om me op te warmen en te make uppen heerlijk , tussen de shows door kregen we lekkere broodjes, ik hou van de peanutbutter & jelly sandwich met heerlijke lemon juice om vervolgens show 2 te doen. het was een feestje en bij beide shows zat de zaal vol whoohoo team nick en mijn roommade gingen de shows bekijken, van heel de show vinden ze 4 stukjes leuk 1. Bad girl medley , 2. Witchy Woman met moi et adam , 3. Village people medley, wat gigantisch gay is en 4. Funk medley/ Dance boogie.
Daarna lekker gedoucht en me bed in gegaan.

Tuesday, Seaday 2
Woohoo 5 uur tjdsvershIk was vrij t/m kwart voor 3, en ik heb heerlijk uitgeslapen tot 11 uur, ontbeten,douche genomen en naar de gym geweest, daarna was het weer tijd voor een meet & greet with dora and diego, nu we zo weinig events hebben, heeft men energie teveel, dus het was een hele hyper meet & greet. Daarna vrij tot half 9 om een pop up te doen met dora en het was weer tijd voor conditietraining onder leiding van mac, en hij bult men echt iedereen, hij werkt ook voor cirque le soleil, dus je heb wel met een expert te maken hehe na dit uurtje training was het tijd voor tuesdaynight - movie night in de blue room we keken deze keer een comedey Brides maides, iedereen wou eerst titanic kijk en ik zei uhm hoe ironisch is dat we zitten op een cruise schip en we kijken naar een ander cruiseschip hoe hij ten onder gaat, daar konden ze wel in vinden dus werd het deze comedy, ik had hem nog nooit gezien en heb onwijs gelachen, daarna lekker richting bedje gegaan

Wednesday San Jean, Puerto Rico
Omg wat een zware dagen, ik heb gewoon 3 dingen te doen deze dag
Mijn dag begon met een training over chemicals en dat je die niet mag drinken en altijd het etiketje moet lezen WHUT SERIOUSLY O_O WTF, heel het entertainment department zat er dus het was lachen gieren brullen with each other Daarna nick trivia omdat de opkomst veel was (not) hebben we de vragenlijst verkort. En daarna waren we vrij, ik ben de gym in gegaan om op de loopband te rennen en ik zag zo hoe we Puerto rico in gingen gaaf gezicht is dat. In San Juan gingen ik met Bianca, Jessica en Kaylie op stap heerlijk rond gewandelt in old san juan en was fun daarna de foute souveniertjes gehaald en heerlijk gegeten en gedronken in eetcafe, daarna wouden we nog naar de mall gaan maar het was te laat om daar naar toe te gaan dus zijn we terug naar het schip gaan wandelen om vervolgens de gym weer in te gaan voor 20 minuutjes te rennen was relaxt en daarna gingen we de spa in en heerlijk gerelaxt daarna kwamen adam curtis en mac ook nog er bij.

Thursday , Sint. Thomas, Virgin Island
Dag begon met de wekelijkse crew drill BORING, daarna een entertainmentmeeting met onze nieuwe cruisedirector Jamie
En het is time om van de boot af te gaan whooohooo en toen ik hoorde dat Norwegian Sun ook dockte heb ik gelijk roel opgeroepen via facebook en we hadden gelijk een date samen met eugene (singer) we hebben gegierd de gehele middag, roel wou onze schip wel eens zien nou dat kan dus hij zag alles en hij zei Jill ik zit op een shitty schip vergeleken jullie Buffet restaurant en jullie theater tering die is groot ik wil naar jullie schip !!! maar o yeah heerlijk nederlands lullen in real life ipv via facebook,whatsapp, skype of ouderwets the phone. We hebben Roel en anna (een amerikaans meisje van de art gallery of Norwegian sun) afgezet naar hun eigen schip om afscheid te nemen, toen eugene en ik terug liepen zie hij “baby girl when we have the photoshoot you and you’re hair is amazing” en ik zei “Gene you know I cruise as a norwegian but I have only not the upgrade to a passenger cabin I have plenty of time” en hij begon te lachen en zei ik ga een toffe shoot voor je bedenken in high fashion, naturel and headshots . Toen ik in mijn cabin kwam heb ik me cabin helemaal uitgezocht en opgeruimd (ja mam je zou trots op me zijn) Daarna ben ik weer de gym in gegaan om heerlijk te rennen en conditietraining te doen, jaja ik kom strak terug in nederland hahaha. Kan niet wachten tot we in sint maarten zijn kan ik nederlands praten en een broodje kroket eten of toch niet of ben ga ik er blij naar kijken om het feit dat ze broodjes kroket verkopen hahaha

Friday, Philipsburg, Sint Maarten

Yeah Nederlandse antillen whoehoo, rond 9 uur ben ik met Xavier Philipsburg onveilg gaan maken, hij wou gaan shoppen en ik ben wel in om rond te lopen door dat stadje, maar omg de fashion is nogal cheap en lelijk. Tot dat ik bij een schattig frans boetiekje kwam daar heb ik een wit topje gekocht, Daarna gingen we ontbijten bij het holland beach hotel, ze hadden daar een buffet en zag een BRUINE BOTERHAM met KAAS en KRENTENBOLLEN en Appelsientje en andere nederlandse dingen WHOOHOO and gues what het was hemels, vooral de bruine boterham met kaas die ik gegeten heb. Daarna gingen we naar Grandemarche om spullen in te slaan voor het schip ik heb natuurlijk wat hollandse dingetjes ingeslagen o.a KROEPOEK YEAAH, na deze geweldige dag ging het op eens miezelen en we wouden net gaan liggen op het strand waar iedereen was hahaha nou was het niet regen zoals in nederland maar gewoon verfrissing en een paar druppeltjes regen en ik bleef liggen de rest ging rennen naar een parasol. En Dan schreeuwde Silly Dutch bitch why you lying it’s raining, en ik schreeuwde “this is not raining this is good with the sun you’re not melting of this dude!! Na dit gingen we nog rond lopen door het stadje en was het tijd om terug naar het schip te lopen, toen ik mijn cabin in liep, had Louise keihard the vengaboys opstaan met “Boom boom boom” en “hey we going to ibiza” dat is nog eens leuk binnenkomen heb keihard meegezongen en daarna naar deck 8 forward gegaan om heerlijk te genieten en ik heb 1 nummer geïntroduceerd aan een persoon en nu draait ie het nummer de gehele tijd =P ja jongens het nummer heet “Loca people (what the fuck), en ik kon het niet laten om de versie van britt te laten horen met fucking vet en nu zegt Dan en Shak het de hele tijd tegen mij =P tijdens het nummer vond me het leuk om mijn in het crew zwembad te dumpen en dat is ook gebeurd en toen ik boven water kwam zei curtis en adam het water is koud he en ik zei nee het is heerlijk lekker koel maar koud nee nergens last van en ze keken me aan van wtf waar gilt dat kind niet hahaha. Na de sail away van prachtige sint maarten was het tijd om te cruisen as a norwegian want ja nickelodeon heeft VAKANTIE, dus houd dat in een avond vol niets doen ja de gym voor een uurtje voor conditie training en we gingen gelijk door naar de crewbar, Ik vroeg aan tom wat betekend don’t litter ofzo iets en hij keek me aan,weet je dat niet en hij zei darling why you don’t know that en ik zei nou ik ben nederlands ik kan engels maar ik weet niet alles he =P Toen zei die serieus het is dat die nederlandse vlag op je badge staat want als je UK zegt geloof ik het ook en kaylie zei “Je praat zonder accent engels voor iemand waar engels 2e taal is is dat knap. Een leuk complimentje in me zak gestoken hehe =P

Saturday, Castries, Sint Lucia
Heb uitgeslapen tot half 10, nam een douche deed me was en iedereen bleef op het schip en ging relaxen bij deck 8 forward bij het crewzwembadje, en lag daar van half 11 t/m 6 uur heerlijk was het. Daarna wat eten om vervolgens een conditietraining te doen daarna een pop up als sandy en een tech run voor de crew slime time live. na dit kregen we te horen dat er binnenkort weer een Poolparty voor de crew gehouden O YEAH. Daarna gingen we met heel team nick de blue room in en een movie night houden we gingen Les Mis kijken, en heb weer gehuild het is echt een mooie film. daarna was het weer tijd om de crewbar in te gaan om wat te drinken en me bedje in gedoken

Een heerlijk relaxte weekje achter de rug whoohoo, en barbados en antigua komen nog en dan is het weer 3 dagen de zee op -_- en dan NEW YORK , cruise to know where en dan weer NEW YORK WHOOHOO
Hoop dat het snel gaat dooien in Nederland, zie steeds berichtjes op fb over sneeuw/ns/trams etc =P

Love you all xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 28377

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: