Week 2 “It’s halloween o ween everybody “ - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 2 “It’s halloween o ween everybody “ - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 2 “It’s halloween o ween everybody “

Door: jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

05 November 2012 | Verenigde Staten, New York



Zondag – Home basis New York
In de ochtend stond in het teken van rehearsels maar na 10 uur mochten we de boot af, we zijner van wijze spreken afgesprongen zo graag wouden we New york in, Ben alleen naar K-mart en starbucks gegaan om familie te bellen en frank feliciteren met zijn verjaardag =D . Daarna zijn we weer de boot op gegaan vanwege de orkaan Sandy, We zijn gewoon om 4 uur weggegaan we hadden een klein showtje op het pooldeck gedaan en daarna ben ik met Justin naar boven gerend om de skyline van NYC te zien en het vrijheidsbeeld. Dit was echt zo’n Wauw momentje, helaas was ik me camera vergeten maar gelukkig zit ik nog 6 maanden dus ik ga zeker weten foto’s maken. Daarna had ik nog 2 events en ben ik na de events de laundry gaan doen. Door de orkaan was de zee onwijs rocky, en werd ik weer zeeziek.

Maandag – Sea day 1
Na een slapeloze nacht door het kotsen en dingen die maar bleef vallen. Hadden we een tech van dora’s dance party om kwart voor 8 gewoon omdat het kan. En ik mocht niet naar buiten kijken van iedereen en laat ik nu net in een ruimte zijn waar enkel ramen zitten ,daar werd ik niet vrolijk van sterker nog, ik werd lijk en lijk bleek. Maar he dat mag de pret niet bederven en he show must go on ! na een meet&greet met spongebob, en dora’s dance party voor de kinderen (eindelijk), hadden we vrije tijd en wat doe je dan SLAPEN!! Maar om 9 uur ’s avonds tot 12 uur hadden we weer een rehearsel voor Nick breakfast dit is ook heel leuk , wij zaten op deck 8 (dat is hoog) de zee ging zo te keer als een malle dat het water de ramen van deck 9 raakte, ik had echt in mijn gedachte laat me uit deze schommelschip, twas echt niet leuk, Na de repetitie ging ik met Devyn mee die had speciale pads voor zeeziekte, en het werkte dus ik was blij JEEEJ :P.

Dinsdag – Port Canaveral , Florida
We begonnen met Nick Breakfast dat is zo leuk, aangezien ik met Dan de langste ben van het team kon ik niet in character maar mocht ik co worker zijn, vind ik niet zo erg op dit moment vanwege de zeeziekte was ik bang dat ik ging overgeven maar gelukkig had er de gehele dag geen last van, Toen hadden we arts en craft geheel standaard een T-shirtje inkleuren, en weer hadden we rehearsels we werden echt helemaal gek, we wouden weg van die boot we gingen rennend de boot af, op zoek naar een halloween outfit, veel hadden ze niet meer maar ik heb toch wat gevonden! Nog naar wallmart gegaan om wat kleine snackjes in te slaan en een halloween outfit te kopen omdat we eigenlijk te laat waren voor een halloween outfit was er niet zoveel keus meer XD dus ik ben een Bumble bee . later deze avond hadden we het eerste uur hallway supriseparty 1 van de dancers was jarig dus dat werd goed gevierd met heel de production cast en na dat uur gingen we heel de crew area terroriseren met thriller / dance to you dead van Glee , we gaan dit morgen avond voor de gasten doen als flash mob en wederom in halloween outfit dus me bumble bee outfitje

Woensdag - Nassau, Bahamas ,
Ik kon vandaag lekker uitslapen tot half 9, had het wel verdient hoor om even lekker goed uit te slapen, deze dag hebben we niet zoveelr events dus
Na dat ik van de boot af was gegaan had ik me eerste NCL duty , Trick or treat !! Omdat de mensen van de productie niet zoveel werken moeten we af en toe NCL helpen met bijv, a Door duty, Trick or treat, etc. Om vervolgens snel om te kleden naar Nickelodeon kleding om een “Suprise” event te doen . En we hebben een overnight in Nassau, dus dat werd eine party machen whoohii

Donderdag - Nassau, Bahamas
Halloween party , avondje Nassau was geslaagd, leuk met de hele producitecast lekker dansen, was echt lekker om even los te gaan. Maar voor dit alles hadden we een flashmob op de halloweenparty voor de volwassen, dat was zo gaaf om te doen. Uit eindelijk ben rond half 4 me bed in beland, om vervolgens om 10 uur brak een emerecy drill te doen, dat was niet zo boeiend maar ach het moet gebeuren voor het geval dat we titanic na gaan doen of iets anders geks
Daarna hadden we gelijk een Captain’s meeting Entertainment meeting. Bij het eerste denk je aan iets degelijks nee hoor het nummer gangman style werd opgezet in het theater en die knakker gaat hem gewoon dansen, mooi moment was dat. Het was voornamelijk cijfertjes en quotes uit een cliche boekje voorlezen haha. Daarna was het entertainment meeting en dat houd in dansen, zingen, gek doen en daarna zitten en rustig luisteren wat de cruise director te melden heb, deze keer iets stockerend aankomende zondag komen er vet veel families en in totaal 700 kinderen
Events vandaag hadden we 1 van me favo events gedaan “Ring it, Pie it” die reacties van mensen zijn geweldig

Vrijdag: De kinderen komen nu pas los in de zin van “geen verlegenheid meer” en praten uren en nemen je overal mee naartoe om wat te laten zien. Echt grappig is dat het mindere is dat we tot 1 uur ’s nachts moesten werken, we hadden een tech van onze biggie show om 12 uur het duurde zo lang en ik verlangende me zo naar me bedje aangezien de volgende dag om 7 uur me wekkertje ging =(

Zaterdag :
Vroeg me bed uit om een basic safety training te volgen 3 uur lang naar dingen zitten luisteren die je normaal niet wilt horen bijv. hoe een schip iets raakt (bijv een ijsrots :P) of brand en andere nare dingen. Na deze mooie training. Was het tijd voor Slime Time live onze groote show dat was 1 groot feest
Castdiner helemaal in stijl gaan eten in het Italiaanse restaurant, het eten daar is zo goed niet normaal vervolgens lekker gefeest in de spinnaker en niet even later kwamen de dansers ook nog lekker feesten we hebben het lekker laat gemaakt de cocktails en wijn vlogen om onze oren heen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 28378

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: