Rehearsel Time Day 2 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Rehearsel Time Day 2 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Rehearsel Time Day 2

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

09 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Tampa

Hier ben ik weer......

Het was weer een repetitie vol met dans en spelletjes. Ik heb leuk nieuws! ik word manager dat houd in als ik dadelijk op schip sta, moet ik verzorgen dat die dansen helemaal strak zijn en niet dat de kwaliteit naar beneden gaat. En de indeling van events en rooster verzorgen contact persoon zijn voor mijn crew en vakantiegasten

De repetities zijn zo leuk, we beginnen eerst met teambuilding spelletjes. daarna gingen we de poolside game nog een keer doen (echt maffe maar leuke spelletjes zijn het). Toen hebben we de dansjes van gisteren nog door genomen en 2 bij geleerd (o.a. Dora the explorer theme song)

En tijdens de lunch voor het eerst naar de Mac Donalds geweest. en ik moest gewoon de grootste beker cola nemen omdat het kan he XD tha fuck was fucking veel maar daar tegenover heb ik een happy meal bij genomen wat ook teveel was. ik kom ook als een dikke amerikaan terug !!

Na de lunch kwam de directeur van Nickelodeon, wat een geweldig man is dat, die knakker is gekker dan gek. Hij gaat me op facebook toevoegen omdat hij vrienden uit nederland wil en hij vond me een mooie aanwezigheid terwijl ik daar met een sweaty kop daar zat. Die man was er om een presentatie over Nickelodeon te houden, hij komt volgende week terug om alles shows te kijken. SPANNEND

After the rehearsels gingen we naar de publicx (supermarkt) om wat eten/drinken alles te kopen. en gingen we relaxen in de lobby waar ook die avond eten en drinken verkrijgbaar was. Ik ging snel naar me room om me om te kleden want we gingen nog de poolgame oefenen bij het zwembad (hoe toepasselijk). en de dansers/zangers waren de kids of adults echt te grappig was het. Tijdens de game hoor ik ja dat doe je goed ga door, in het nederlands blijken hier 1 danser en 1 zanger uit nederland te komen maar die gaan zondag naar hun schip. jammer het was wel grappig om nederlands te praten maar ook wel vreemd. Het was niet zo laat geworden onze poolparty omdat iedereen moe was van een lange dag repetitie

vandaag ga ik de Character Breakfast, storytime with Dora sowieso oefenen en nog een poolside game en andere dansen geloof ik

Have a nice day !!

Loves, Jill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 28436

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: