Rehearsel Time Day 7 t/m 9 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Rehearsel Time Day 7 t/m 9 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Rehearsel Time Day 7 t/m 9

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

17 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Tampa

Paar dagen niets van me laten horen, waarom heel simpel het is gewon repeteren, eten,drinken,repeteren en slapen.

Maar het einde van de repetitieperiode hier in Tampa is in zicht. Morgen word het een belangrijke dag, dan komen de de directeuren van Nickelodeon langs en als die knakkers zeggen No way, mag je gelijk je koffers pakken en richting huis gaan !! Ja zo streng zijn ze :p

Ik merk wel dat ik goed moe begin te raken ik slaap om half 10 's avonds tot kwart over 6 's ochtends.

Ook hebben we dingen gehoord over life on ship, en ik wou gewoon janken. IK GA IN EEN BEZEMKAST SLAPEN, tis om te huilen echt. Maar wij entertainment mensen mogen niet klagen want andere departments slapen met 6 of meerdere op een kamer. ik slaap met een collega op een kamer.

Vrijdag ga ik nog een pretpark bezoeken "busch gardens" en daar zijn wederom ook halloween spookhuizen dus ik ben benieuwd. En zaterdag is Travel day en ga ik naar NEW YORK CITY BABY .

morgen laten ik jullie weten hoe of wat er gaat gebeuren

Loves, Jill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 28445

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: