Week 18 – Holy Moly, back to basic =O - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 18 – Holy Moly, back to basic =O - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 18 – Holy Moly, back to basic =O

Door: jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

23 Februari 2013 | Verenigde Staten, New York

Yeah, deze week heb ik ook overleeft het was presidentday en de meeste ouders maken er een week van ofzo , dus houd in ALLE KINDEREN OP DE BOOT. Alle hyperende ouders die (stiekem vinden ze het zelf ook allemaal leuk) voor hun kinderen speciaal een nickelodeonboot boeken tevreden houden en vooral niet stressen, gaan blijven lachen en door gaan, oke dat eerste gebeurd niet aangezien ons team overal om kan lachen om de debielste dingen en ook mensen gewoon uitlachen/

Sunday, New York
Om 8 uur stond ik op om me cabin en schip uit te rennen, een mooi moment al zeg ik het zelf haha, aangekomen bij de starbucks heb ik uitgebreid gebruik gemaakt van hun gratis wifi whoohoo !! daarna snel naar times square gegaan om te gaan SNEL shoppen het is gelukt heb een leuke trui gekocht bij american eagle outfitters. Bij de toy’s rus binnen gelopen en klore dit is geen speelgoedwinkel meer maar een paradijs voor iedereen (heb als een japanner foto’s gemaakt in de winkel hehe) Daarna moest ik weer terug naar de boot om een sandy pop up te doen -_- en daarna ff te relaxen om weer klaar te staan voor de passagiersdrill, na dit mag ik weer naar deck 4 rennen (via het trappenhuis) door de main hallway rennen om van deck 4 naar 13 te rennen om de sail away te doen GEKKENHUIS, er waren overal kinderen dat is heel vreemd als je een 1,5 maand geen kind gezien te hebben haha, En bij Family Social was de spinnaker prop en prop vol met kinderen damn it en alleen om onze voorstel show te zien, het was zo gaaf om weer een enthousiaste publiek te zien en ze gingen uit hun dak iedereen wou ge-slime-d worden maar er kan maar 1 kind geslimed worden. Na deze energieke shows was het tijd voor de welcome aboard show en het publiek ging uit z’n dak alweer echt leuk is dat.

Monday, Seaday 1
Meet & Greet Fairy odd parents, Dora und Diego, deze keer geen dj, maar co-worker dus mocht ik eindelijk de fairy odd parents dance doen en dat is tevens ook de leukste van alle themesongs die hebben om te dansen JEEJ.Know you’re nick, is als gewoonlijk melig om te doen maar deze keer was het helemaal vol er deden 74 teams mee dus in totaal 250 mensen, nog nooit gebeurd wel leuk om mee te maken overigens, daarna moest ik rennen naar het theater voor een tech run Band on the run ging lekker om vervolgens me snel om te kleden naar nickelodeon kleding en door te gaan naar poolside games, daarna had ik een klein uurtje rust en ging ik lunchen met dan, om ons gelijk voor te bereiden voor Dora’s dance’s party en art en crafts en ik kan je melden de spinnaker was VOL met kinderen echt helemaal vol en bloedje heet, na deze 2 events gingen we naar onze pantry en gingen we alle voorbereidingen doen voor de pajama jam en die show was in 1 dag helemaal uitverkocht, dus zaterdag is er een 2e pajama jam en alle goodies zijn ingepakt de ballontorens zijn gebouwd is het tijd om te relaxen DUS NIET, gelijk me omkleden voor de warming up van band on the run, heb weer peanutbutter/jelly sandwiches op en gaan voor de eerste & tweede show en ook deze shows waren weer helemaal vol en mensen zaten wederom weer in de gangpaden!! Nadit ben ik gaan douchen en naar de crewbar gegaan om afscheid te nemen van amanda, gaan we morgen weer doen maar dit was haar goodbye party =)

Een drukke dag vooral veel trappen gerend om die !#$*@** lift kapot is en wij uitgerekend alleen die lift kunnen nemen en gewoon weer back to normal is heerlijk om te doen.

Tuesday, Port Canavaral,Florida

We hadden 1 event de pajama jam,
Om half 8 ging me wekker, VEELS TE VROEG DUDE

Na de pajama jam ben ik voor een uurtje me bed in gegaan om te slapen en daarna was ik VRIJ HEEL DE DAG VRIJ AAH, alweer maar dan wel bij een port heerlijk . HELLO PORT CANAVARAL I’M BACK, ik heb serieus die dooie shopping mall en de gigantische walmart gemist hihi, Ik heb heerlijk gegeten bij chick-a-filet much better than KFC. Wat geskyped. Daarna ging ik wat rond wandelen door de mall, ik heb alleen wat bij bath & body works wat gekocht, Toen besloot ik naar de walmart te gaan, die winkel heb ik gemist, de winkel is nu in St. Patrick Day / Pasen versiert, heel leuk om alles te zien, ik heb wat drankjes gehaald/kleine snackjes en een pyjama (een lekker dikke fluffy pyjama ) met allemaal peace tekentjes. Terug op het schip aangekomen te zijn kwam ik er achter dat ik een nieuwe roommate heb a girl from UK met enorme zweetpoten en een spongebob maniak, alles maar dan ook alles is van spongebob, ik zie spongebob nu dag EN NACHT bleh, gelukkig blijft ze niet voor eeuwig hier ze kan op elk moment naar een ander schip gaan (HOPELIJK HEEL SNEL). In de staffmess had curtis een game voor ons production department georganiseerd het heet “celebirty” een heel leuk spel een soort van hints dit hebben we gespeeld van half 12 tot half 5 in de ochtend er waren 2 teams Team I don’t give a cunt en de andere Team Fuck my body (met frans accent gesproken) de score was 64-68 en mijn team had gewonnen whoohoo.

Wednesday Great Stirrup Cay, Bahamas
Na een paar uurtjes slapen was het tijd voor beachshow alleen op het eiland kwamen we er achter dat de batterijen van de boombox niet werkte en ik als DJ heb dus niets te doen -_- tijd verspilling, hierna was ik vrij tot half 7 ik had een meet & greet te doen met sandy en spongebob. En was hierna weer vrij. Wat een leven hebben we toch hahhaha. Ging me omkleden en ging weer dancing with the jewelstars supporten en daarna naar de rocknight with next stage. Rond half 1 was ik gesloopt en ben ik me bedje ingedoken

Thursday, Nassau , Bahamas
Om 10 uur was er weer tijd voor de wekelijkse crewdrill, daarna ben ik gaan douchen, wat van het internet gebruikt gemaakt, en op deck 14 liggen zonnen maar het was TE heet voor me dus ben ik naar binnen gegaan en een serie liggen kijken. Rond half 6 was het weer tijd om naar de lockerroom te gaan om alles naar de chapel te vervoeren voor nicktoons dance party oftewel stombewegen op hits o.a. van justin bieber, big time rush, beyonce etc.
Hierna was ik al weer vrij en ben ik uitgebreid gaan douche en een masker genomen en me serie af kijken. Na dit ben ik gaan uiteten in tsar’s palace met team nick en gingen we dingen bespreken wat we wouden doen als laatste weken met elkaar. We gaan sowieso met zijn alle naar Atlantis en Disney, picknick houden op cocoa beach etc.

Friday ,Seaday 3
Vroeg me bedje uit voor Story time with Dora en dit was de eerste keer in het hele contract dat we leuke, lieve, enthousiaste kindjes hadden was zo cute. 1 kindje leek op Mike toen hij een peuter was alleen hij had blond haar i.p.v. rood haar hahaha. Na deze show gingen we met z’n alle ontbijten en omkleden voor poolside kledij, en alles voorbereiden voor deze show en hop naar buiten. Toen we buiten alles klaar gingen zetten op het podium kwam er een gigantische invasie naar het podium, dus was een gekkehuis maar wel tof!! Word nog leuk morgen voor Slime Time Live. Na de show kregen we alleen maar leuke complimenten van ouders met “Dankje dat jullie mijn kind slimen”, “Jullie zijn een top team”, “Jullie zijn de reden waarom we deze vakantie boekte en maken alles dan meer waar echt tof” Na deze leuke moment moesten we alles schoonmaken en me weer omkleden naar gewone nick kleding en Spongebob helpen met de meet & greet waar een top drukte was haha, daar kwam een ouder op me af en zei “I love you’re eyeshadow how you do that ?” Yeah nog meer complimentjes maar nu over mijn make up whoohoo, later kreeg ik ook de vraag hoeveel uren we maken per week aangezien ze ons overal zien, en mij ook nog bij band on the run, ik kan jullie vertellen ik heb deze week 35 uur gewerkt, ja dat is meer dan onze 12 daagse cruise bij mekaar. Na de meet & greet hadden we een break en ik dacht ik ga een uurtje slapen en douchen, ik sliep gewoon van half 5 tot half 8 WHOOW, had het schijnbaar nodig, toen ik me ging om kleden in de lockerroom vroeg ik weer meer zolang had geslapen komt er op neer IEDEREEN en eentje was zelfs te laat gekomen omdat ie zo moe was. Na de You are Norwegian shows ging ik mijn kostuum in de chapel gooien en naar de crewbar gegaan, En kregen we van maria te horen dat alle shows van nickelodeon word opgenomen omdat het leuk is om later terug te kijken thuis met familie en vrienden JEEEJ iedereen blij. Ik heb het niet TE laat gemaakt aangezien we de second pajama jam hebben

Saturday, Seaday 4

Pajama jam you love it or hate it, deze keer waren er maar 40 families ofzo dus we ramden alles er door heen. Om vervolgens alles zo snel mogelijk weer in de lockerroom te gooien wat snel te eten om daarna Slime time live! Voor te bereiden en alles klaar zetten voor de show. De show ging echt onwijs goed na een anderhalve maand break, energie was goed, alles zat gewoon goed.Na de show was het weer alles schoonmaken en vrij tot half 7 dus dat betekend snel een snack eten bij great outdoors en in een food coma liggen in je cabin hahaha. Na art & crafts was het tijd voor Curtis Goodbye-you-was-awesome-please-stay-longer-party, ja een mond vol ja maar wel heel gezellig. Aangezien ik morgenochtend vroeg me bed uit moet (lees half 7) heb ik het niet al te laat gemaakt.

Haha een drukke week, maar wel leuk. We zijn weer terug waar mee we begonnen en nu is het aftellen echt begonnen, we beseffen steeds meer dat we elkaar misschien wel nooit meer zien. Hooguit via FB/Skype/Whatsapp spreken toch raar we zijn 6 maanden bij elkaar. Dus we zijn nu meer steeds met elkaar series/films kijken ipv iedereen uitnodigen maar gewoon met zijn zevenen. Maar he we gaan 5 fantastische weken beleven hier.

Take Care, XXX

Jill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 28371

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: