Week 13 - kissed by the sun - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 13 - kissed by the sun - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 13 - kissed by the sun

Blijf op de hoogte en volg Jill

13 December 2014 | Verenigde Staten, New York


Wat een intens zware week heb ik toch gehad. Welk strand gaan We naar toe, heb ik nog genoeg anti insecten spray/zonnebrand. Allemaal vragen die behoren tot de categorie "First world problems"

Jullie hebben genoeg zonnige foto's van me gezien via fb :)
En ik ben van wit naar gebroken biege gegaan qua huidskleur XD
Hopelijk worden jullie niet al te jaloers van al deze hitte. En anders sorry but this is a part of my life #sorryimnotsorry

Pak je thee, koffie, Hot Coco er maar bij. Have a lot in store for you

Zaterdag, St Maarten
Ik sliep tot 9 uur, hop bikini aan en lopen naar Voorstraat. Onderweg uiteraard een Hollandse regenbui meegemaakt. Ik ging een smoothie halen was super weer. En als verrassing werd ik weer gestoken door muggen (heerlijke caribische muggen). Ashley en ik liepen in het Nederlandse gedeelte, voor secret santa en boodschappen. We kwamen uit op de twee hilarische warenhuizen, het zag er niet uit maar ze hadden alles wat je wou. Helaas Had ik niet veel tijd want ik Had een techrun van pure variety show. In me pauze lekker op deck 8 gelegen. In avond 2 shows gedaan en ik Was weer vrij hehr


Zondag, St lucia
Team nick was heerlijk vrij deze dag. Ik ben al een aantal keren op st lucia geweest en daar hadden We niet echt goede ervaringen mee (me oude team kan dit beamen). Deze keer pakte we een watertaxi naar een resort. Waar we ons kostelijk vermaakt hebben. In de zee maar ook in het zwembad gezwommen. Uiteraard veel foto's gemaakt.
In de avond hebben een movie night gehouden.

Maandag, Barbados
Half 9 werd ik wakker gebeld ramon vond het nodig om te zeggen " goed morning love, this is you're wake up call. Om 9 uur stond ik al helemaal klaar op naar de "Boatyard" (best beaches of the world, das mijn mening). We besloten om te gaan lopen naar de Boatyard zodat we iig een stuk van Barbados te kunnen zien. Het Was knetter heet. Dus ff snel een stop gemaakt bij een supermarkt voor water te kopen. Na 20 minuten lopen waren We er. Hallo boatyard helder blauwe zee, witte strand I'm back. Ik heb bijna de hele tijd in het water gelegen. Van gevechten tot lummelen alle spelletjes hebben gedaan. Ik ben hier best goed verkleurd al zeg ik het zelf. Toen We terug op het schip waren hebben een after party bij Carlos(giftshop manager) zijn cabin gehouden. Na deze party wezen douchen en naar de happy family party gegaan onze spel werd gecancelled omdat er niet genoeg kinderen waren. Ik bleef zolang hangen dat ik ook gingen helpen (zingen) met family karaoke.


Dinsdag, St Kitts
Ik werd moe wakker, maar We wouden naar het strand gaan. Om 11 uur liepen We eindelijk door de poorten van st Kitts. En we hadden best wel trek dus gingen We eerst even wat eten. Tijdens het eten viel bijna iedereen in slaap. Dus besloten We na het eten terug het schip op te gaan en op deck 8 oftewel crewbeach, liggen en zwemmen. Om 4 uur een gangway party met Patrick, het was echt onwijs gezellig deze keer haha

Woensdag, seaday 3

Me dagje begon om 11 uur, maar door de rocky sea bleef ik in me vermoeidheid hangen, je bent dan echt heel de dag loom.
Tijd voor extra vitamine D We gingen een poolside show weer doen yeah. Gelukkig hadden we deze keer genoeg kinderen om de games te doen. Na het opruimen hadden We een kleine break om vervolgens door te rollen naar arts and crafts badana edition. Toen gingen We wat lunchen en hupsakee nick trivia doen. Of toch niet want niemand kwam dus cancellen die handel en waren We ook gelijk klaar voor deze dag. Ik dacht ga een uurtje liggen. Werd alleen drie uur later wakker (dankje rocky sea) en ramon belde me wakker om te vragen of ik zin Had om karaoke te doen. Ach waarom ook niet ik heb een aantal nummers gezongen in de bliss lounge. Na dit moesten We naar Steph haar kamer komen want ze hadden wat voor ons. Iedereen kreeg een Christmas stocking, super cute. Later gingen we bij mladen Little Britain aboard kijken. (nog nooit gezien) ik heb zo hard gelachen. Moet je gezien hebben echt download hem ergens. Het Is echt super grappig.

Donderdag, seaday 4

Damn om 8 uur ging me wekker weer, weer een poging voor story time with dora te doen. En deze keer was ik de mean octopus, oow yeah. Direct na story time had ik een techrun van world beat. Gelijk wezen douchen en me was sorteren. Maar me Was niet gedaan. We hadden een meet n greet met sponge and Patrick. Helemaal niet druk uiteraard maar wel super gezellig. Hierna zat onze dag erop. Dus een uurtje wezen sporten, wifi gebruikt, lunchen, zitten haken (poging 15.7778) en nog altijd met was niet gedaan. Het was weer tijd om me te melden in de stardust. Make up en haar te doen maar ook een uitgebreide warming up. Een Leuke blooper ik ben keihard onderuit gegaan bij de Africa section ik werd er melig van twas op het nummer van toto. Na de shows me ontiegelijk snel omkleden voor de family White Hot party. Na al het feesten wezen douchen en me bed opgezocht.

vrijdag, seaday 5

Heb liggen slapen tot 10 uur, daarna snel me tshirts voor arts and crafts aan getrokken. Na dit event. Ben ik me was wezen doen en leren haken tot 4 uur. En mezelf rustig opmaken en me haar doen voor nicktoons danceparty, en door te weinig kinderen was het weer een korte danceparty jeej. Snel iedereen geholpen, douchen en repeteren voor de Christmas show.Na de repetitie omkleden naar normale kleding en richting spinnaker gegaan om de laatste keer second city show te zien (althans deze cast). Later zijn We met ze naar de crewbar gegaan om afscheid van ze te nemen. Niet al te veel later lag ik al weer in me bedje.

Zoals je ziet niet al te veel gedaan maar toch vermoeid zijn. Ben benieuwd wat de komende te wachten staat. De foto's zien jullie wel verschijnen.

Take care,

Xxx jill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 3313
Totaal aantal bezoekers 28340

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: