Week 12 - omg it's December - Reisverslag uit Marigot, St. Lucia van Jill - WaarBenJij.nu Week 12 - omg it's December - Reisverslag uit Marigot, St. Lucia van Jill - WaarBenJij.nu

Week 12 - omg it's December

Door: jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

06 December 2014 | St. Lucia, Marigot

Happy birthday daddy, ja dat moet gezegd worden hehe....

Kan ik zeggen dat de tijd ontiegelijk snel gaat het is al december en ik ben tevens ook al halverwege me contract. Wow niet normaal. Deze week hebben We een 12-daagse cruise, bijna geen kinderen dan vorige keer. Maar dat was te verwachten. Dus vele events worden simpelweg gecancelled.
Ok here we go

Zaterdag Seaday 3

Ik stond om nummer 9 op om dora aan te kleden om vervolgens een story time te doen. Hierna moesten Devin en ik rennen voor de reblock van Get down tonight, Devin doet mee omdat 1 van de zangers ziek is
Echt cool voor hem hij Is gevraagd door Nicole onze manager.
Devin kan heel goed de rock section zingen, en dat ie me volledige inzet echt super tof.
We hadden na de techrun gelijk voorbereidingen van een poolsideshow. Na de poolsideshow hadden We weer een techrun voor de show. Ja lekker in de weer. Een echte zee dag hè na dagen lang vakantie te vieren.
Er was ook een meet n greet deze dag met sponge and patrick, het was niet zo druk vond ik. Na dit Was ik vrij tot 6 uur. Want ik had 2 shows van Get down tonight. Had devin toi toi toi gewenst en ik ging de make up in, me haar weer lekker wild, curly. Me glitterpakje aan en me andere kostuums klaar leggen.
De show ging goed, in de pauze lekker broodje met kaas gegeten, en limonade. (verse citroen/sinaasappelsap). Tijdens de tweede show zat team nick in de zaal (de groep word steeds kleiner hihi) om Devin, Javon en mij te supporten. Na de show uiteraard me White Hot kleding aantrekken wat gedanst, wat gedronken en daarna wezen douchen, pj aan en chillen bij ramon.

Zondag seaday 4
Ik kon weer zoals gewoonlijk heerlijk uitslapen tot 10 uur. Om even me gezicht te showen voor arts and crafts. Kreeg te horen dat ik mee moest dansen tijdens de mama mia medley, oh yeah daar heb ik altijd zin in. Ik moest me verkleden want er eas een Q&A (interview). De gehele productioncast plus Devin et moi zaten dus in de stardust. En de gasten kunnen alles aan je vragen.
En heb een aantal mogen beantwoorden :
- hoe combineer je team nick en productioncast
- is jou haar echt of geverfd
Na deze show Was er een cabaret show en crew talent show. Ik heb de cabaret show gekeken. Rustig liep ik backstage ging ik rust lig make up en haar doen voor mamma mia bumper en ook voor nicktoons danceparty.
Na de danceparty gelijk naar het theater om te chillen en de twee Farwell shows doen. Heb snel me omgekleed want We (team nick en een paar dansers) wouden seconde city zien (improvisatietheater, de lama's, de vloer op etc.)
Toen dat afgelopen was ben ik snel me bedje in gegaan.

Maandag, New York
Werd vroeg wakker, ashley en ik gingen kijken hoe de Gem New york binnen vaarde. Tis zoo mooi en onrealistisch bijna. Terug me bed in gegaan en heerlijk geslapen,

DING DONG, wie is daar? Vakantie? Vakantie wie? Duh vakantie voor team nickelodeon

Je leest het goed team Nickelodeon heeft maar 2 events per dag (in de top). 35 kinderen in de leeftijd tot 13 jaar.

Sailaway ging goed het zag wel even naar uit dat het zou gaan regenen, Is gelukkig niet gebeurd.
We na afloop naar binnen gerend.
Welcome aboard ; nu ik niet in Character zit mag ik de productioncast bumper meedansen en natuurlijk de Nickelodeon bumper. Het dansen zelf ging goed maar de showband starte te laat met de sound. Klonk voor geen meter. Anyways wij hebben lol op het toneel daar gaat het toch om. Na vacation bumper snel me kleding veranderen naar Nickelodeon kledij en shake what you're mama gave yah!
We hadden maar 1 show dus na half 8 Was ik alweer vrij. Lekker wezen douchen. Ramon en Anthony lopen vervelen hèhè. En wat films gekeken. And that's it.

Dinsdag,seaday 1

Vroeg wakker voor dora's dance party in de bliss lounge, er waren maar 2 kinderen, ramon die de dj Was zei na afloop "was een goede repetitie" hèhè. Na de z een party naar me kamer gerend. En wezen skypen naar het thuisfront want hey er een jarig, daddy! En wat Wezen bellen via Facebook (ja jongens het kan) om 1 uur Had ik een techrun van Get down tonight, Devin mocht ook weer meedoen. Waarschijnlijk voor de laatste keer, maar wel cool.
Na de techrun Was het naptime. Off course ben moe van het harde werken. Om half 6 Was er een meet n greet met sponge and Patrick. Altijd gezellig en totaal niet druk hahahaha. Devin en ik moesten ons gelijk melden in de stardust voor een warming up. En alle voorbereidingen voor de show. En om 7 uur Was het showtime. Na de show de famous sandwiches en limonade en fruit Etc. Alles weer klaar leggen en hoppakee op naar de 9 uur show en dan bam klaar met me dag

Woensdag, seaday 2

Lekker uitgeslapen tot 9 uur.
Me rustig klaar maken voor de voorbereidingen van poolsideshow slimen edition. En 3 keer raden er Was geen hond te bekenen. We hebben kinderen uit het water moeten vissen om mee te doen. Gelukkig deden We maar 1 game ipv 3. Alles schoonmaken en even pauze houden. Het Was weer tijd voor een meet n greet met dora und diego, wederom geen hond te bekenen. Gaat lekker zo. Na de meet n greet werd ik verblijdt me een kaart vanuit Nederland whoohoo. Who's next met een kaart sturen. Ik Was vrij tot kwart over 5 dus lekker rustig aan gedaan. Zo als gewoonlijk hèhè. Kan je wel vertellen dat ik een beetje verveeld raakt ondanks dat ik een m kleurboek en haak werk heb (wat ik nog steeds moet starten). Anyways we kregen voor nick trivia te horen dat de pajama jam niet door ging aaah bummer. Op een 1 of andere manier vind ik dit 1 van de leukste event. Na nick trivia liepen ramon en ik rond op het schip en kwamen We opeens bij angel, daar wat rondgehangen, wat pepsi gedronken. Toen ik terug in me kamer Was. Stonden Steph, ashley en lizzie opeens in formal clothes in me kamer en vroegen of ik ook mee ging. Maar wel moet opschieten. Niet langer dan 5 minuten. Ik ben goed in haast verkleding dus ik stond met 3 minuten al klaar om yeah.


Donderdag, San juan Puerto Rico
De dag begon om 8 uur in de lockerroom met dora's story time maar hey guess what geen hond was er dus waren We vrij.
Team nick heeft vanaf vandaag 6 dagen vakantie. Wat staat er op de planning vandaag sowieso de mall want ik moet nieuwe kleding hebben.
Ik heb 2 jurkjes gekocht en een secret santa gift. Back at the ship zijn we op de pooldeck wezen chillen. Kreeg toen een uitnodiging van second city om pakjes evening te vieren aka dutch stuff vreten en spelletjes doen. Daar zeg ik geen nee tegen. We eindigde in de crewbar met ze alle en mladen Was jarig dus natuurlijk gezongen voor hem.

Vrijdag, st thomas

Het begon met de crewdrill en me kaart is veranderd ik sectionleader dus als er ongelukken gebeuren sta ik in de stardust met een groen petje op XD.

Snel omkleden naar normale kleding en hup team nick lunch. We gingen naar paradise point of St thomas. Blijft een mooi uitzicht. heb wat geskyped en me gedicht voor gelezen en heb in totaal 2 kadotjes gekregen naast al de kruidnoten Etc. Een hogwarts tshirt en een kaartspel over wat er gebeurd op 11 April (my birthday).
Na een paar uur zijn We naar kmart gegaan wat kerst decoratie gekocht. Terug op het schip ging ik douche, opruimen en me klaar maken voor sinterklaas evening. Sam belde me op dat het uiteindelijk in de bliss lounge zouden vieren met karaoke en nederlands eten whoohoo. In de bliss aangekomen kreeg ik de woorden te horen; happy sinterklaas, fijne pakjesavond zonder pakjes (jawel in het nederlands). De helft van second city heeft in Amsterdam gewerkt voor Boom Chicago. Dus ze kunnen een aardig woordje nederlands spreken (weliswaar met accent maar boeiend). Na al het eten en zingen. Werd het hoogtijd om me bed op te zoeken.

Iedereen hup hup je kerstboom en huis versieren hier op het schip wordt je al dood gegooid. Met kerst songs en decoratie duh.

Ik ga nog lekker de eilanden af. En dan komt aan me vakantie een eind, want dan komen de 3 zeedagen boohoo.

Take care xxx

Jill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 515
Totaal aantal bezoekers 28326

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: