Heen & weer Zeeland + Stressvolle dagen .. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill - WaarBenJij.nu Heen & weer Zeeland + Stressvolle dagen .. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill - WaarBenJij.nu

Heen & weer Zeeland + Stressvolle dagen ..

Door: jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

20 Augustus 2014 | Nederland, Amsterdam

Dit is alweer me laatste blog vanuit het vertrouwde Nederland.

Ik heb een paar hectische dagen achter de rug gehad. En die ik en eigenlijk heel de familie heeft overleefd.

Donderdag ging ik de laatste kleding shoppen bij de primark en ja er was nog SALE, score is het nog goedkoper whoohoo. Ik kan zeggen dat ik goed geslaagd ben er voor. Thank you oma!

In de avond werd ik verblijd met het “welcome back packet” Dus de printer maakte weer is overuren, om vervolgens weer te scannen en terug te sturen.

Tussen het printen/scannen en mailen door ging ik ook nog naar Zeeland. Was heel gezellig + melig. O.a. naar Zierikzee geweest en het watersnoodrampmuseum. Zondagavond gingen we snel even naar huis omdat ik maandag een drugstest moest doen en een aanvraag voor Verklaring omtrent gedrag.

Ik kan je zeggen dat het een heel gedoe was om het aan te vragen me VOG. Echt niet normaal meer. Heb zelfs een aantal keren naar het Amerikaans bedrijf gebeld maandagavond. Om vervolgens de volgende ochtend weer justitie te bellen en weer naar den haag te gaan deze keer ging ik met de trein.

Wie had ooit gedacht dat Mike en ik gingen rennen door de straten van Middelburg. Alleen omdat ik de trein moest halen naar Den haag (uiteraard niet gehaald, wel leuke beelden.) maar het belangrijkste, ik heb het voor elkaar gekregen dat ik me VOG kon aan vragen. (heb daar wel een dagje Antwerpen voor moeten missen).

Maar goed, ik belde gelijk me contactpersoon en even later kreeg ik een email dat het geaccepteerd is en dat ik zo snel mogelijk me tickets binnen krijg.

Overigens me drugstest was oké natuurlijk onnodig maar wat moet dat moet.

In de avond kreeg email met mijn vlucht gegevens. Ik vertrek zondag de 24e. Helaas moet ik wel de eerste repetitie dag missen maar aan de andere kant ze beginnen met de nickelodeon dansjes en die zitten er in gebrand dus veel mis ik niet echt.

Hier zijn mijn vlucht gegevens

zondag 24 augustus 2014 duur 9:40 uur
• Vertr: 10:55 Amsterdam, Nederland
• Aank: 14:35 Atlanta, Verenigde Staten

Dan heb ik een tussenstop van maar 4.35 uur

zondag 24 augustus 2014 | duur 1:26 uur
• Vertr: 19:09 Atlanta, Verenigde Staten
• Aank: 20:35 Tampa, Verenigde Staten

Dus laten we zeggen dat ik rond half 11 ’s avonds in het appartement ben. Maar dan laat ik het meteen weten dat ik aangekomen ben in Tampa Florida, waarschijnlijk gewoon op facebook en wellicht ook hier in me reisdagboekje

Zoals je ziet word zondag een kei lange dag. Gelukkig ik kan slapen en films kijken etc. in het vliegtuig. En tijdens me tussenstop winkels bekijken, gebruiken van gratis Wifi dus die 4,5 uur ga ik wel overleven.

maar zover is het nog niet, ik ga de komende dagen vooral relaxen. En rustig me koffers inpakken.

Bij deze zeg ik alvast : fijne sinterkerstennieuw XD (je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen hahaha)

in ieder geval tot volgend jaar! En voor jullie het weten sta ik weer op schiphol vol met nieuwe verhalen !!

Take care, xxx

Jill

  • 20 Augustus 2014 - 21:31

    Martijn Bosma:

    Je bent er klaar voor in ieder geval.:-) Geniet nog ff van je vrije dagen .M

  • 20 Augustus 2014 - 22:26

    Daphne:

    Woow lekkere heftige dagen gehad! Maar gelukkig is alles nu geregeld nu alleen de koffers nog en het avontuur kan beginnen!

    Heel veel plezier en maak ons lekker met de wilde verhalen hihi

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 28370

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: