Week 10 - installweek, busy times - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 10 - installweek, busy times - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 10 - installweek, busy times

Door: jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

22 November 2014 | Verenigde Staten, New York


Holy guacamoly al 10 weken op het schip, de tijd vliegt echt snel voorbij, mag bijna zelf gaan aftellen. (nog 17 weken te gaan)
Deze keer hebben een 7 daagse cruise gemaakt ; en man man man ik ben kapot, moe met andere woorden I need a vacation ( Lees: de 11daagse caribbean cruise)
Maar hè het Is ff 2 weken druk voor me met installweek met de productioncast en dan Is het weer goed te combineren.

Zaterdag, New york ( ijskoud gewoon)

Werd vroeg wakker want ik ging de productioncast uitzwaaien en gedag zeggen met wat tranen en gach, wat ik al zei; gedag zeggen van mensen waar je toch close mee ben is nooit leuk, ik wil ook nog niet aan 18 maart denken. Maar wat het zo moeilijk maakte ; deze groep mensen nam me zo goed op in de cast tijdens me repetities, alsof ik al weken bij ze waren, plus esri en ruben de twee Nederlanders waar ik toch wel veel mee omging ( We spraken 9 van de 10 keer gewoon engels hoor) maar je heb er toch gewoon een extra klik mee. Na deze lange ochtend met wat tranen, gelachen en succes wensen, was het echt tijd om ze uit te zwaaien. Het vreemde van alles was; alleen ramon en ik hadden echt een klik met de productioncast, de rest van team nick mwuah niet echt.
Na een onrustige ochtend ging ik maar douche en me rustig klaar maken voor deze dag, wat ik jammer vind embarkation day betekend voor mij ; No make up day omdat ik in Character moet maar aangezien me Character niet meer gebruikt word moet ik in full make up. Ach een extra bezigheid. Ik Had om kwart voor 1 een extra repetitie ingelast voor team nick niet zo nodig voor de dans maar meer voor de positie van iedereen waar ze moeten staan ( Was nog geen 5 minuten werk maar wel belangrijk). Een discussie gevoerd met iemand madam kreeg opeens een additude, daar ben ik niet van gediend.

Hierna had ik een meeting met de nieuwe productioncast aangezien ik met ze meegaan dansen in hun shows. Me eerste indruk is tot zover een leuke groep mensen. Maar wel vreemd als je een andere groep een paar uur geleden gedag heb gezegd.

Voor de welcome aboard show kwam ramon met 3 brieven voor me, ze waren afkomstig van de productioncast. Echt super lief.
Na de show ging ik wat Eten en wat slapen. Om 1 uur jawel 1 uur Had ik een techrun van world beat, en ik ontmoete ook gelijk de directors van world beat and get down tonight, aardige gasten en gaven me een compliment dat ik zo flexibel ben. Om half 4 ging ik pas slapen Was helemaal gesloopt

zondag seaday 1
Om half 9 gingen me wekker weer want het Is vandaag " Nickelodeon take it over day" vandaag zijn We dus echt overal op het schip te vinden.Me dagje begon met dora's dance party gevolgd met een poolsideshow wat aan huge mess Was, het was namelijk onwijs windy. Ik heb met Ellen gesproken tijdens me pauze. Ik Had me nieuw fittings van me nieuwe costumes inclusief me pyjama voor de pajama jam, ben super benieuwd aangezien ik daar dans en spreek in de show als mezelf. Daarna arts and crafts, and nickelodeon trivia. En ik moet zeggen de kinderen en families deze week zijn zoo leuk en gezellig. Dat maakt het voor ons nog leuker.

Maandag, Port caneveral, Florida
Om half 9 was ik al met dora op pad tijd voor een story time. Hierna was alweer vrij dus me klaar maken voor wat shop geweld in port caneveral ( wat ga ik die plek missen weer)
Shoppen nou dat heb ik gedaan hoor, ben goed geslaagd al zeg ik het zelf, toen ik terug op het schip kwam kreeg ik te horen dat onze Full techrun een crew show werd, waaaat daar waren We niet op voorbereid hèhè. Snel alle kostuums bij elkaar rapen samen met Michelle en op volgorde leggen en relaxen zover het kon want de groep Was best wel zenuwachtig. Uiteraard zat team frontrow in het midden. De show ging goed op een paar kleine dingetjes na maar hè daar Is een generale voor.

Dinsdag Freeport, bahamas
Het begon met een pajama jam tech, en ik als dancecaptain moest alles aan de dansers uit leggen qua Characters wat ze nodig hebben en uiteraard de spacing en de uitvoering van de dansen. Ik kreeg wel een compliment van de director die zei ; ik heb nog nooit zo snel een run gezien met duidelijke instructies top dat maakt het voor beide partijen veel gemakkelijker. Zooo in de pocket, ik Had op dezelfde plaats en tijd 2 meetings echt hoe dan -_-' team nick gaat altijd voor dus ik schoof lafter aan bij de productioncast voor notes. Team nick vond de director a ass omdat ie op sommige dingen zat te bitchen. En ik zei ach laat hem hij wou gewoon laten zien dat ie er Was als team nick zijnde niks van aantrekken. Mijn rol in de pyjama jam nu ; dancer/ host the animal section / characters begeleiden. Dat laatste moet ik de andere dansers gaan aanleren maar dat Is easy peasy. Bij de andere meeting kreeg ik notes van de show, het waren voornamelijk kleine dingetjes wat me nog beter maakt dus daar Was ik wel blij mee. Hierna had ik nog een meeting deze keer voor de gehele entertainment departement, wat altijd wel gezellig Is.
Eindelijk was ik een paar uurtjes vrij de productioncast had training. Dus gingen We wat bij fat Tuesday wat eten en drinken; tosti en een Cocktail eye candy. Nou was Freeport bahamas helemaal niet bijzonder dus Was ik na een paar uurtjes weer terug. Want ik Had nog een techrun run voor de show. Tussen door had ik ook nog een Nickelodeon event hèhè altijd leuk stressen tijdens een eerste show. En met stressen bedoel ik met de tijd. De show zelf ging goed Was er erg tevreden mee, ook team nick zat in de zaal om ons aan te moedigen wat ik altijd wel leuk vind. Ik maak altijd wel oogcontact met ze (weet altijd waar ze zitten). Na de show alle make up eraf boenen en hupsakee alle focus op Get Down tonight we repeteerde Dat tot half 3. Toen ik me cabin aan kwam Was er een party nouja party heel team nick zat in me kamer. Ik ging douche en daarna ramon vervelen om het feit dat ik me pakketje nog niet binnen had. Alhoewel ik gesloopt was echt kapot gewoon ging ik pas om 5 uur slapen.

Woensdag Nassau, bahamas
Me wekker ging om half 10, ben nog steeds gebroken Anyways... The weakly boatdrill hooray, ik liep naar me plek op deck 7. Hield de safety officier met aan en zei die je nametag af je bent nu een gast, je spreekt geen engels maar nederlands, en je bent verdwaald en je moet naar A4. Daar heb ik wel zin in whoohoo. Dus ik ging helemaal in me opdracht in. Mensen wisten het niet dus ik met me handen uitleggen. Ik heb weer het hele schip Gezien, en werd uiteindelijk gedumpt bij B1 en echt ja gedumpt. Na deze leuke opdracht ging ik wat lunchen. Terwijl de rest van team nick naar het waterpark van atlantis ging moest ik op het schip blijven techrun van half 1 tot half 7 voor Get down tonight. Gelukkig ben ik vrij voor de rest van de avond ( op de prep van de pajama jam na) het zal wel vreemd zijn om die eekhoorn niet meer te spelen boohoo. Ik ging ook heel vroeg slapen ik Was gesloopt echt kapot kan geen boe of baa meer zeggen.

Donderdag seaday 2
Killing day, deze zeedag is alles ingepland, me wekker ging om kwart voor 7, normaal doe ik geen make up op maar nu als dansers Full make up en haar (Had twee vissengraat vlechten gemaakt met strikjes erin). Erg k3-achtig al zeg ik het zelf. Ik moest dora en diego begeleiden en Micheal moest lachen hoe ik tegen ze sprak toen ik zei dat hun Uitzicht zeer beperkt Is en heel specifiek moet uitleggen wat ze moesten doen. Pikte hij het onwijs snel op. Dus ik ga een keer in de pauze van de shows dat helemaal uitleggen. En desnoods hun zelfs in Character laten lopen zodat ze weten hoe ze bewegen en uitzicht ze hebben. Na de pyjama jam alles opruimen rennen naar me kamer om me om te kleden voor poolsideshow, en alles voorbereiden voor de poolsideshow.
Na de show alles opruimen om vervolgens weer om te kleden voor een meet n greet met dora en diego. En raad eens ik moest weer rennen om me om te kleden voor een techrun voor Get Down tonight ( ik doe niet mee met de Full dress tech run want ik heb Nickelodeon events te doen). Ja ik ben pas halverwege me dag want arts and crafts en nick trivia staat nu op het programma; en ik moest weer een run maken naar het theater want ik heb 2 shows van Get down tonight te doen, wederom zat team nick ook er weer bij om ons aan te moedigen. Ik ben bijna klaar het Is ondertussen half 11 en ik moest me zelf klaar maken voor de familie White Hot party (jawel dansen op kinder muziek aka mini disco songs) de vermoeidheid hits me more and more. Volgens mij had ik wallen tot aan me knieën hangen maar hè show must go on. Om kwart over 12 Was het afgelopen, klom ik op ramons zijn rug en hij bracht me naar me kamer ik Was zeg maar helemaal op. Toen ik in me kamer kwam Had team nick een mand (vol met eten en ginger ale) en kaart voor me gemaakt. Echt super lief van ze omdat ik deze week over de 70 uur heb gewerkt. Ramon Was zo lief geweest om me voor vrijdag helemaal uit te plannen van de events ik mag zelfs kiezen of ik nicktoons dance party wil gaan doen ja of nee. Ik heb wel ja gezegd want ik wil wat gedaan hebben op een zeedag. En het Is alleen maar begeleiden van de Characters.

Vrijdag seaday 3

Ik heb heerlijk uitgeslapen tot half 11. En heb ik met David en Meg rondgehangen op het schip (ja duh waar moet ik dan heen hè). Ik ging weer daarna een powernap houden. Toen ik wakker werd ging iknme boekje lezen van me haak pakket. Want ik heb van de week een pakket gekocht waarbij ik een konijn en een koala beer ga lerenn maken. Ik ben benieuwd hoever ik kom hahaha. Ondertussen was het kwart voor 5 en ik belde ramon op dat ik ging meehelpen met nicktoons danceparty, gewoon om gezicht te showen. Later weer douche en met team nick naar de spinnaker gegaan om seconde city aan te moedigen wat altijd erg gezellig gezellig Is. Heb het niet al te laat gemaaktx


Do you know:

# dat de gem staat heel slecht bij de us coast guard gerapporteerd Staat.
Door de jumpers maar ook mensen die gewoon te laat komen op een New york dag, half 3 is de curfew sommige komen zelfs 30 minuten te laat.
En dat er zelfs van team nick het belangrijke papiertje " I-95" afgepakt kan worden omdat een groepering voor iedereen / alle eerste contracters verpest heeft. Dat dat dan inhoud dat ik naast New york zelfs Puerto Rico en st thomas niet in mag. En niemand zelfs amerikanen mochen dan niet af in New York. Maar dat word 1 december bepaald

Een lange blog deze keer maar moet kunnen hè. Er Is ook veel gebeurd deze week hahahaha

Take care xxx

Jill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 511
Totaal aantal bezoekers 28341

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: