Week 2 - a maniac dancing queen - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 2 - a maniac dancing queen - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 2 - a maniac dancing queen

Door: jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

27 September 2014 | Verenigde Staten, New York



Gefeliciteerd Oma en mike xxxxx
Ga weer lekker voor zitten i have a lot in store for you, relax

Zaterdag, new york

Wat een fantastische dag moest worden viel keihard in duigen. Ik mag het schip niet af omdat er de laatste tijd veel jumpers zijn. (mensen werken voor een week op hèt schip en gaan van boord en komen vervolgens niet meer werken als ze eenmaal in New York zijn) en om niet te discrimineren moet alle internationals boeten ervoor. Dit geld overigens voor heel mijn contract ik ben dus niet in New York te vinden maar op het schip. Belachelijk gewoon en dat terwijl ik een zoveelste contract heb en het geld alleen voor New hires. En nu hoor ik al veel mensen denken ach New York ben je al geweest. Er zijn daar bepaalde winkels die alleen nog in New York zijn, en die wou ik graag bezoeken en musea wou ik bezoeken. En dat gaat dus niet. Ik ben er echt pissed off over. En ik zou vandaag boodschappen doen, ik heb dus vanaf 06.50 ochtend tot 15.30 niets gegeten. En dat terwijl me werkdag dansen in Character was en dat vraagt fucking veel energie. Ik heb voornamelijk me kamer opgeruimd,gewassen en internet gebruikt en ook nog keihard zitten vervelen. Hoera


Zondag. Seaday 1

Ik moest vroeg op, we hadden gezellig een theekransje met de senior management team. Normaal gesproken betekent een seaday " Nickelodeon take it over" Dan zijn We overal en nergens. maar nu hadden We alleen een meet n greet spongebob en Patrick. De rest van de dag was ik aan het repeteren voor alle 2 de dans shows en losse medley. Echt de shows zijn zo leuk en zo anders dan de jewel.
Ik ga oa de Riverdance dansen.
In de avond was er een show met 2 medleys die ik al kon dus mocht ik mee doen met die medleys "latin medley" en "frankie Valli and the four Seasons medley" Dat deed ik twee keer deze avond. Team nick zat in het publiek om me aan te moedigen. Na me korte optreden gingen we (team nick) alle meet n greet dansjes repeteren. Toen we daar mee klaar waren gingen we even de crewparty in een relaxt afsluiting van deze lange en rocky dag.

Maandag Halifax, Canada

Een lange nacht het was namelijk ernstig rocky. Echt niet tof gewoon. De deuren van onze kledingkast waren opgeslagen. En bijna de hele nacht niet kunnen slapen. De newbies hadden training dus kon ik nog even omdraaien. Na een uurtje ging ik me maar omkleden want We gingen halifax canada bezoeken. We hebben daar wat gegeten vooral gratis wifi gebruikt en wat rond gelopen. En toen weer terug de boot opgegaan want We hadden nickelodeon trivia ( oftewel know you're nick) er kwam helaas niemand opdagen XD de zee werd steeds onrustiger -_- en dat betekend jill + rocky sea = zeeziek.
Ik Was wel zeeziek maar ging wel mee eten bij teppenyaki. Helaas niet lang het eten genoten, leuk hè zeeziekte. Ik ben om half 11 gaan slapen.

Dinsdag st. John, Canada
Ik werd om 11 uur wakker oeps. We hadden toch niets te doen. En ik werd wakker gemaakt er was cabin inspectie.
Ook heel team nick kreeg tijdens een training weer een mooie video over noro virus / G.I. te zien, het grappige is er slapen altijd wel 2 mensen tijdens een video bij een trainingsession .
St john was ook weer een mooie plek om gezien te hebben. Lekker gewandeld hier weer. En eindelijk kwam sandy cheeks in beeld op het schip, om iedereen gedag te zeggen. Daarna weer snel in een hoekje geduwd.
En als team nick vrij is dam repeteer ik extra voor de productioncast shows. Het gaat de goede kant jeej en donderdag mag ik al een stuk mee dansen

Woensdag bar harbor, maine

Moest vroeg me bed uit omdat story time met dora op het programma stond maar er was nog immigratie dienst dus werd het gecanceled. Dan maar omkleden om richting bar harbor, maine te gaan. Omg weer een mooie plaats in New england. We hebben daar geluncht, lekker gewandeld foto's gemaakt. Aan een gezellige tijd op het land komt een eind dus weer terug de boot op om een powernap te doen en een meet n greet met dora en diego te doen. Want helemaal niet bezocht werd. Awkward.. Dan maar wat opfrissen en klaar maken voor een cabaret show in de spinnaker lounge. De productioncast singers zingen een hele Playlist voornamelijk broadway gerelateerde nummers. Op een gegeven moment ging Esri nederlands zingen na het nummer zei ze ja jongens dit klinkt heel raar voor jullie maar voor ruben en jill onze nick kid en productioncast dancer die ook uit Amsterdam, Nederland komt weten wat ik gezongen heb . Op het laatst werd er uiteraard season of love gezongen waar ik het podium werd opgesleurd door Patrick om met de dansers mee te zingen. Toen afgelopen was kwamen er veel oudjes naar esri en mij toe om te zeggen dat Nederlanders goed zijn op de Gem (ja hoor altijd) na dit alles gingen we naar de gym om te zumba-en om vervolgens naar de spa te gaan en daar een uurtje te relaxen heerlijk.

Donderdag boston Massachusetts

Werd vroeg wakker want ik Had een entertainmentmeeting om 9 uur en ja hoor we staan weer op nummer 1 van alle schepen. Het grappige was team nick had Training en ik zat er in me eentje. Dus Dan cruisedirector zegt nou geef een applaus voor team nick wat nu een one women show word Ga maar staan. Hoor ik Steph roepen waar kom jij nou weer vandaan XD een grappig moment :p na de meeting hadden we onze wekelijkse crewdrill wat deze keer onwijs kort aangezien we captain's meeting hadden en een crew bbq. Het laatste was gewoon niet leuk meer het thema Was kreeft, iedereen liep met een hele kreeft op zijn bord weg, uiteraard werd ik achter na gezeten door een kreeft ieuw, en hoe die beesten breken bleh werd er onpasselijk van haha. Hierna was het tijd om naar om te gaan shoppen in boston. Ook aan deze leuke tijd komt een eind hup terug naar het schip. We hadden 1 event dat is art and crafts. Er waren maar 2 kinderen. Na me event wat rond gehangen overal en info gevraagd over de excursies in Canada en New england. Ik wil gaan fietsen in bepaalde plekken. Burgerlijk ja zeker maar, wel een mooie kans om foto's te maken want ik kom er toch nooit meer. Ik moest me gaan klaar maken voor "Get Down Tonight" waar ik 2 medleys al mee deed volgende week de hele show yeah.
Na de 2 shows ging ik snel douchen en met met witte jurkje naar de White Hot party. ramon, steph et moi kwamen eraan en zijn zo snel mogelijk omgekeerd naar onze cabins om weer om te kleden naar chill kleding voor de crew bar. Er was schijnbaar een independent day van de Phillipines alle frisdrank, alcohol en water was gratis. Score nou is de crewbar over het algemeen goedkoop maar gratis Is altijd goed hèhè.


Vrijdag New Port, Rhode Island

Ik was bijna de gehele dag vrij tot 4 uur. Uitslapen, douchen en eindelijk richting New port gegaan. Het Was ontiegelijk warm maar wel heel gezellig. Wederom weer foto's gemaakt overal. De meeste van deze week staat inmiddels op mijn Facebook. We waren ruim op tijd weer op de boot en Was het snel weer tijd voor nicktoons danceparty en ergste komt nog er waren maar twee kinderen. Die twee zussen hadden het in ieder geval naar hun zin en daar gaat het om. snel wezen douchen en een Girls night out gehouden in Steph haar kamer. Was heel gezellig. Maskers, films, popcorn everywhere en heel veel gelachen.

Het Was me een weekje wel weer vooral veel niets gedaan op het schip en vooral veel gewandeld op het land. New england en Canada zijn hele mooie plekken tijdens de herfst echt waar. De komende weken wil ik excursies gaan doen aangezien het steeds rustig word qua kinderen.


Take care xxx

Jill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 28376

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: