I survive my first week - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu I survive my first week - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

I survive my first week

Blijf op de hoogte en volg Jill

01 September 2014 | Verenigde Staten, Tampa

k weet niet waar ik gebleven Was hahaha.

Maar het repetitie proces verloopt goed. En We hebben een host ze heet Steph ze komt uit Engeland. Dat houd in nu dat we 3 Europeanen in de groep hebben yeah. Maandag komt er nog 1 jongen bij "Ramon" en dan zijn We compleet! '


Ik werd wakker met opzettens veel bulten waar ik niet vrolijk van werd, we dachten het bed bugs waren na dat het uitgebreid onderzocht werd. Hoefde ik me nergens zorgen te maken.
Ashley en ik ontbeten samen en ze zei je ik met jou in een kamer hoor, je bent super chill. En ik zei ja ik wil wel een cabin delen maar daar heeft niemand wat over te zeggen je kan het aanvragen maar je weet niet wat er mee gedaan word.
. Maar We gingen repeteren we waren zoo fucking moe We moesten echt een day off hebben iedereen voelde het.

Eindelijk onze vrije dag We hebben dat groot gevierd zaterdagavond met de Breakaway cast en onze cast gezellig te feesten. Ook al waren We moe We feesten gewoon door tot een uur of 3

Zondag Was het lekker uitslapen lekker niets doen haha wel naar de mall gegaan voor insecten spray en nog lekker rondgekeken. Heb wat kleine dingetjes gekocht. Jaa bij Victoria's secret ik kan niet meer zonder #dramaqueen. Toen we thuis kwamen gingen We wat shows doornemen, en toen belde Anthony met het nieuws dat een nieuwe jongen Is aangekomen. Na deze besprekking ben ik wezen douche en vlucht een duik genomen in me bedje.


Terwijl ik dit typ lig ik in me bedje.



Take care xxxx

Jill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 28375

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: