Week 7 - I'm a pirate of the - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Jill - WaarBenJij.nu Week 7 - I'm a pirate of the - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Jill - WaarBenJij.nu

Week 7 - I'm a pirate of the

Door: jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

01 November 2014 | Puerto Rico, San Juan


Deze update is voornamelijk seadays of niet van het schip af mochen. Maar de overnight in Puerto Rico maakte het goed. Maar dat lees je verder wel

Zaterdag Seaday 3

Nickelodeon take over, om 8 uur ging me wekker want We begonnen met story time with dora, en we hadden veel kinderen whoohoo eindelijk. Daarna gelijk me omkleden naar me buitenspeel kleren (short and crocs), maar eerst moet er water slime and the real slime gemaakt worden. Toen We alles gingen opzetten bij de pooldeck wist ik gelijk dat ik helemaal onder de waterslime en slime terecht zou komen dus ik Was er al mentaal op voorbereid. Bij de eerste spel richte een kind verkeerd met zo'n waterpistool echt van top tot teen zat ik helemaal onder haha. Was echt super. Na de show alles schoonmaken maar ik heb twee miepjes die niet vies willen worden, ik stond zeikends nat vol met waterslime, thr real slime en pie in haar voor ze en zei " Nickelodeon and messy is 1 woord, je ontkomt er niet aan. Trek je shirt uit en hupsakee hoe eerder hoe beter en kunnen We pauze houden. Na het schoonmaken hadden we lunchpauze en moesten We weer terug naar het pooldeck want We gingen het theme song dansen ( héy baby) het begon keihard te regenen tijdens het nummer. Hierna ging ik snel onder de douche me sport kleding aangetrokken en richting stardust theatre gaan voor een techrun van "Get Down Tonight" Wederom hard gelachen helaas kon ik niet lang blijven want ik moest weer rennen naar de spinnaker voor een meet n greet met sponge en Patrick. Ik nog een pauze tussendoor dus heb ik me haar en make up gedaan voor show alvast. De twee shows gedaan en het Was me een partij rocky niet normaal meer en bij 1 medley dans ik op rollerskates... Ik ben niet gevallen laten we erop houden dat het moeilijker is als het een rocky sea is. Na de show toch maar zeeziek medicijnen genomen het ging nog altijd te keer. En me om kleden naar me White Hot kleding aka tennispakje, in de spinnaker een half uurtje gedanst en klaar Was ik voor vandaag. Snel weer gedouched me pyjama aan getrokken en wezen slapen een lange maar productieve werkdag gehad

Zondag, Seaday 4
Wat een geweldige nacht, rocky sea een workout bij de boksbal vannacht ja ik heb fantastisch geslapen uhm not -_-' gelukkig staat er niet veel op het programma dus kan ik nog rusten. Om 11 uur Was het arts and crafts time, tshirts inkleuren, en het was druk gewoon hahaha. Na het opruimen kwam er een vrouw op me af en vroeg om tshirts en stiften ik zei nou mevrouw het Is net afgelopen u mag de tshirts meenemen maar de stiften niet die zij van Nickelodeon. Gaat die vrouw tekeer tegen me " en weet je wel wie ik ben, hier ga ik werk van maken" ik zei mevrouw We zijn net klaar met onze event en nee ik weet niet wie u bent. Maar ik ben jill dance captain van Nickelodeon aangenaam wat wou u over Nickelodeon zeggen. Die mevrouw werd kwaad op me ze ging zelfs schelden en ik zei mevrouw er zijn kinderen in deze ruimte We kunnen dit verderop bespreken wat u nou zo boos maakt. Ondertussen was ramon erbij gekomen. En die mijn collega heeft u meerdere keren nee gezegd als u eerder bij onze events was geweest had u het mochen lenen geen probleem maar niet op de laatste dag. En de manier hoe u tegen mij collega praat daar ben ik van gediend. Mevrouw liep gepikeerd weg met haar kinderen. Het enige waar ik aan dacht Was: waar was mijn sarcasme en waarom voel ik de zeeziekte opkomen en ik ben moe. Efin Ik liep naar me kamer ging dat pokke boksbal weer te keer dus ik belde ruben en vroeg of hij me wilden helpen om die boksbal eraf te halen. Zo gezegd zo gedaan boksbal ligt op de grond. En ik kan weer normaal slapen. Dat dacht ik de zee werd ruiger en ruiger en ik steeds bleker dus heb niet geslapen. Het Was tijd voor nick trivia en We hadden er zin in allemaal nieuwe vragen en soundbites jeeej. Na deze event ben ik rennend naar me kamer gegaan wat voelde ik me beroerd zeg damn it. Zo erg zelfs toen ik in de lockerroom aankwam dat zei ramon zei: jill sandy blijft hier ga jij maar terug naar je kamer en slapen en uitzieken dan kom ik na de danceparty tomatensoep brengen. Weer terug naar me kamer, nog altijd niet geslapen, wel veel overgegeven. Ik lag net eindelijk werd er aan de deur geklopt. Was ramon met een dienblad vol met tomatensoep, stokbrood met kaas en ginger ale. Waarom zijn alle mannen bi of homo in me leven ( no offence, let's discuss this girls)
Anyway ashley wou haar nederlands oefenen en dat deed ik met haar en ze doet het aardig goed moet ik zeggen. Team nick ging nog naar de crew bar om arlien onze entertainment manager gedag te zeggen en Mandy ( cruise staff gurl) maar die komt in december weer terug. Ik heb weer een ginger ale op gedag gezegd en terug me bed in gegaan. Wat een lange ellendige dag was dat zeg jeetje.

Maandag, "wanneer mag ik van het schip af - dag", New York

Ding dong van 175 kinderen gaan we weer naar de 80 kinderen oftewel er gaan bepaalde events gecancelled worden. Dat komt dit is een 11 daagse cruise en er is geen vakantie, de meeste kinderen die ook komen zijn "homeschool kids"

Ik had embark day dus mensen verwelkomen en een fijne vakantie wensen. Dat deed ik tot 2 uur. En toen was het alweer tijd voor Characters te pakken voor sailaway And welcome aboard show. Sailaway was warm he hèt was 22 graden gelukkig was het maar 3 minuten. Hierna hadden We een techrun voor de welcome aboard show. En Nicole kwam op me af en zei: jill kan je ook de openingsact dansen? Ik zei ja maar moet ik wel een paar keer even goed doornemen. De techrun van nick gedaan en ik bleef achter om " i need a vacation" choreo te doen met Katelyn en Patrick. Na 2 keer gedanst te hebben zat het weer in me systeem en ging ik me pakje passen. Had een half uurtje vrij dus ging even liggen. Om 6 uur weer terug backstage om me make up, haar te doen en een snelle run naar de andere backstage area te gaan om me Character goed klaar te leggen want ik heb een snelle haast verkleding na " i need a vacation" act. Efin 3 minuten voor aanvang, gezonde spanningen, hyper en klaar om te dansen. Achteraf was die spanning nergens voor nodig, het ging goed. Snel rennen, make up er af gehaald en hoppakee me Character in. Na me Nickelodeon act alles gedumpt, wezen douchen, ramon zitten vervelen en een Girls movie night gehouden we hebben de film Spice world gekeken. Na de film gelijk gaan slapen.

Dinsdag, seaday 1

9 uur ging me wekker want om 10 uur hadden We creatief met fotolijstjes oftewel arts and crafts, een gezellige opkomst. Hier na Was ik zo'n 5,5 uur vrij jawel. Wat doe je dan juist vervelen, en naar de gym gaan Etc. Had eindelijk een sandy and sponge meet n greet. En vrij Was ik weer. Ik Had een kleine rol deze keer in de show 2 medleys en 1 kleine act. Ik kon de tweede niet doen ivm mijn ingelaste repetitie voor de poolside A show, and yeah we're ready for some kids again. Gelijk na onze Nickelodeon repetitie hadden We een andere voor onze flashmob de productioncast and team nick hebben een hoofdrol hierin tijdens het dansen komen er steeds meer mensen bij van de cruisestaff en kidsclub. Heel leuk om te doen uiteraard. We repeteerde tot 1 uur en dan bedtime.

Woensdag, seaday 2
Hoe weinig ik gisteren heb gewerkt moest We get vandaag inhalen haha maar land is bijna in zicht (nadruk op bijna). Wil land en fresh air. Onze dag starte met poolside A en de show het eindigde met een intense regenbui damn niet normaal, gelijk hierna hadden een meet n greet met dora en diego jeej. Het Was niet zo druk dus Was het ook snel afgelopen. NAPTIME want ja team nick zijn af en toe nog kleuters en hebben een dutje nodig. Anthony lag met ashley in haar bed en ramon samen met mij in een bed. We waren met z'n vieren plannen aan het maken voor onze eerste port caneveral day, ga nog niet veel verklappen maar het word gaaf hahaha. Na wat geslapen te hebben Was het weer tijd om nick trivia te doen. tijdens nick trivia zagen we de zonsondergang en kreeg ik een telefoontje dat ik mee moest doen tijdens de crewshow van world beat. Altijd leuk deze telefoontjes hèhè. Toen nick trivia afgelopen was ging ik me omkleden om vervolgens samen met ramon, Patrick en Katelyn naar een show van 4ever te kijken, deze mannen waren goed echt heel gaaf. Tijdens zulke cruises krijgen we gastentertainers op de Gem Het Is voor ons ook een verrassing wat er komen gaat. Na deze show snel wat van de late night snack gepakt en hup het theater in. Ik Had aan Anthony gevraagd of ie het wou opnemen deze show (We zouden onze favoriete medleys doen). Heeft die paasei een geluidsopname van gemaakt boohoo. De preview ging hartstikke goed, en na afloop hoorden ik van ramon dat ashley en lizzie enorm jaloers zijn en dat ze dit ook willen doen. Zo optreden ipv Nickelodeon. Ik zei: ik word ook alleen maar gevraagd en het Had zo iemand anders kunnen zijn (uhm niet want de productioncast meiden zijn rond de 1.67 - 1.75) en daar zijn deze meiden te klein voor. Ach jaloers of niet. Ik heb een leuke show gedaan. Hierna zijn We met z'n alle naar de crewbar gegaan en wat gedronken

Donderdag, San juan, Puerto Rico
Ik ga jullie jaloers maken. Ik ben vrij tot 11.45 dan heb ik arts and crafts en dan ben ik vrij tot vrijdag avond 8.30. Jaa het leven kan oneerlijk zijn. Haha en ja We hebben een Overnight dus ik ben gewoon op het land whoohoo.

Ik werd wakker om 10 uur, ging douche en wat fruit pakken uit de crewmess want het was lunch en heb geen zin in rijst of wat dan ook. En gelijk doorlopen naar de spinnaker lounge voor arts and crafts totes bag edition, en ze gingen zo Puerto Rico in varen gaaf gezicht Was dat. En dat Was mijn werkdag whoohoo. Snel wat lunchen en eindelijk na freaking 6 dagen van dat schip af, ja daar word je vrolijk van haha. Ging met lizzie door old San juan lopen en foto's maken. Rond half 8 weer terug naar hèt schip. Want om nou alleen door old San juan te lopen vond ik ook nou niet nodig, dus ging douchen en rustig aandoen want We gingen naar een salsa club om 11 uur. Ik heb daar vele duetten gedans
met ramon, Richard, Patrick en ruben. Tot rond 1 uur want morgen zou een intensieve dag worden. Rond 2 uur lag ik weer in me bedje

Vrijdag, San juan, Puerto Rico
6 uur rise and shine ; ontbijten plus stiekem eten meenemen voor onderweg, omkleden And go. Ziplining in de rainforest van Puerto rico THE PLACE TO BE for ziplining.
Het was zoo gaaf we begonnen met een hiking door de rainforest helemaal naar boven door rivieren Etc. En waren We bij een enorme waterval en daar gingen we vanaf abseilen en damn het Was hoog maar zo tof, ik ging er als eerste vanaf het Was zoo cool maar ik moest op iedereen wachten en onder tussen ging het keihard regenen en er Was heel veel fruit dus ik ging al eten ervan hèhè. Toen iedereen er Was gingen We door rivieren en woud lopen naar de ziplines en wederom het uitzicht
Was adembenemend gewoon. We hadden 5 verschillende ziplines na deze tocht stond er een lunch op ons te wachten en na de lunch gingen We rustig terug naar old San juan voor wat wifi en wat kleine dingetjes gekocht im A happy person. Hèt is gewoon niet te beschrijven hoe gaaf zo iets Is en helemaal in a rainforest. Dat was mijn dagje vrij. Want ik moest me verkleden naar me waarzegsters kostuum want het Is trick or treat for all the kids aboard, hierna ging ik naar de dressingroom om me om te kleden en grimeren voor onze flashmob. een beetje jammer Is dat de cruisedirector het verpest heeft om te zeggen productioncast And team nickelodeon hebben een verrassing voor jullie en dans gezellig mee -_-' echt hoor dude nooit gehoord van een flashmob ofzo. Dus het Was eigenlijk voor niets geweest, We waren best teleurgesteld want het zoo gaaf maarja niets meer aan te doen hè.
Ik ging gelijk douchen en me gierende banden naar bed. Ik Was kapot.


Zoals je gelezen en gezien heb op me fb heb ik me prima vermaakt in Puerto Rico. dat kan dan ook weer van me bucketlist af. Ik ben benieuwd wat de sint eilanden me te bieden heeft de komende dagen.


Take care xxx

Jill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 28378

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: