Week 4 - Craziness - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 4 - Craziness - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 4 - Craziness

Door: jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

11 Oktober 2014 | Verenigde Staten, New York




Wat een weekje weer wederom weer heel veel gelachen. Pak je thee, Hot Coco, kruidnoten or whatever erbij want i have a lot in store for you XD

Zaterdag, New York

Ik heb heerlijk geslapen tot 10 uur. We hadden in de vroegte een techrun van welcome aboard show. Omdat er later deze dag een prive event in het theater was. Hierna moest ik me klaar maken voor een een ncl duty mensen verwelkomen aanboord. 3 uur lang een fake smile en mensen welcome aboard and have a nice vacation wensen. Is het leuk nee, word je er melig van jaaaa enorm. Efin We moesten de Characters naar de gym brengen maar omdat het zo hard regende werd dat gecancelled, We zouden als team nick alles dansen. Ok geregeld kreeg ramon een telefoontje van de hoteldirector ja ik wil toch nickelodeon Characters. Dus ik moest opeens een beslissing maken ik zei ramon Patrick, sponge, dora en diego, mezelf. Want het Is team nick. Maar arlien zei nee ik wil de productioncast dansers erbij dat ziet er voller uit. Ik zei Ok mijn best maar de dansers dragen witte broeken en ramon en ik zwart dus om het plaatje compleet te maken, wij willen witte broeken of dansen niet mee. Het werd het laatste.
Dus ramon en ik hebben op een afstandje gekeken en notes opgeschreven.


Zondag seaday

Was een hele saai dag om 12 uur een meet n greet. Toen me laundry gedaan en wat zeeziek geweest XD. Toe hadden We arts and crafts en daar gebeurde want bijzonders We hadden gewoon 5 kinderen. Shock moment... Hierna was alweer vrij dus ben de gym in gegaan en na een uurtje gingen We repeteren voor Nickelodeon ik wil alles perfect hebben muwhaha ( miss bitch)

Maandag Halifax, canada
Vroeg wakker geworden om deze mooie stad te bewonderen met lizzie. We pakte de bus naar de shoppingmall en We hebben een heel sightseeingtour gehad. Het Is echt een toffe stad halifax. Ik heb natuurlijk een joggingbroek van Pink gekocht voor de echte kenners victoria secret. En nog twee leggings. Toen kwamen We erachter dat er een super walmart Was dus zijn We daar ook nog heen gelopen en het Was zoo heerlijk weer. We pakte de bus terug naar spring garden en liepen relaxt rond door downtown halifax waar ik een hippie winkel vond en een dromenvanger kocht. We liepen naar de cruise terminal en ik zag een herdenkingssteen van canada nederland dus liep er naar toe om een foto te maken (ja ben ook een Chinees ook af en toe) er stonden mensen te kijken. Waren het Nederlanders. Vroegen of ik op de Holland Amerika Line werkte. Na een kort maar melig gesprek heb ik nog op de valreep een groene smoothie gescoord. iedere keer als ik in check op het schip zeg ik altijd "honey im home" maar vandaag zei ik niets zegt de security guy "honey diner is served" haha leuk welkom haha. Alles in me kamer opgeborgen naar het thuisfront gebeld. En me enige event gedaan en We hadden weer kinders jawel dezelfde groep als gisteren heerlijk. Weer douche en omkleden voor het avondeten om vervolgens weer om te kleden om naar de gym te gaan, uurtje sporten en repetitie houden. Na de repetitie ging ik gelijk naar me kamer om te douchen en ashley wist dat niet en die kwam later binnen en ik stond voor de spiegel me wenkbrauwen te doen ik heb nog nooit iemand zo hard horen gillen. Ik zei ik weet dat ik geen make up op heb maar gillen gaat te ver hè. Ze zei ik dacht dat je in spa Was. Later gingen we even de crewbar in en daarna me bedje Was een lange maar leuke dag.

Dinsdag Saint john, canada

Begon met een bizarre ochtend
Er werd hard geklopt op onze deur. En ik dacht het Is ramon die een grap uithaalt. Dus ik loop naar de deur. Staat de safety officier met 6 Canadezen politie agenten met veilgheidsvesten en wapens voor me deur en kwamen onze kamertje in.
Leuk weetje; ik stond in een groot shirt en onderbroek.
We kregen vragen gesteld
- ben je ooit in aanmerking gekomen met justitie heeft
- Hebben jullie wapens hier
- Waar komen jullie vandaan
- Waar werken jullie voor
- Kunnen Julie goed met elkaar vinden
Etc.

Zat ik daar met grote herten ogen in me shirt en onderbroek -_-'
Die agenten moesten lachen om ashley haar roze bed en mijn dromenvanger. We kregen uitleg dat dit random Is en dat dit nooit meer gebeurd maar We moeten zomaar iemand uitkiezen en jullie dames Was de gelukkige.
Dat Was bizar wakker Worden.
Ik ging me omkleden en ging van boord met lizzie en hebben weer foto's gemaakt. We moesten eerder terug want We kregen evaluatie gesprekken. Dit Is een typische veren in iemands kont steken gesprek want alles is amazing wonderful,beautiful and marvelous. Dus ik kan weer verlopig weer voor uit met dank aan arlien en ramon hahaha. Het was eigenlijk de bedoeling om heel de show van world beat te dansen maar Nickelodeon Had me nodig dus datavisualisatie verplaats naar volgende week. ach, niet erg kan ik nog lanhger oefenen. Ik had een sandy pop up en arts and crafts en bam klaar met Nickelodeon voor vandaag.. Dat betekend haar in een hoge knot, joggingbroek aan en hupsakee naar de Laundry room. Ik had een diner met Anthony, ashley en Steph. Hierna ging ik weer verkleden want ik moest mee dansen met dancing with the stars. Tijdens het voorstellen ben ik bijna op me smoel gegaan de vloer was extra glad dus ik gooiden schoenen weg en ging als een hippie verder de show doen. Op een gegeven moment werd ik weggestemd maar me schoenen lagen alsnog daar op de vloer bijna het scherm dus ik ging kruipend terug om ze te halen en het publiek lag in een scheur erom terwijl ik alleen maar me schoenen wou. Efin een dag waar bij ik veel heb meegemaakt.

Woensdag Bar Harbor, maine

We hadden training en deze keer heel de entertainment departement dat is vragen om problemen XD de trainers hebben we prettig gestoord gemaakt, het ging over mensen ontvangen tijdens aankomst dag. En na deze training zijn We van het schip af gerend. Wat wifi gebruikt en gegeten That's it, en ben terug het schip opgegaan. Wat gerelaxt me enige Nickelodeon event gedaan als dj. En toen naar de gym gegaan voor een workout. Na het douche kwam ramon even langs om te chillen. Deze dag heel relaxt afgesloten.

Donderdag Boston, Massachusetts
Een dag waar geen einde aan kwam. Om 8 uur ging me wekker
Omdat we dora's dance party gingen doen. damn veels te vroeg. Gelijk om kleden naar normale kleding en wachten tot dat de boatdrill gaat beginnen.

Hierna was ik vrij We pakte de bus naar South Station en wandelden door boston rond. het weer was perfect na een half uurtje rond lopen en foto's maken kwam ik eindelijk bij een winkel "free people" waar ik me winterjas heb gekocht en vele andere producten die ik in de toekomst ga kopen deze winkel schreeuwt mijn naam gewoon. Efin We liepen rustig terug naar downtown boston en kocht nog een donker rode lipstick en nog 2 shirtjes. Dat was me shop momentje. En We gingen terug naar de terminal en sprak nog met ester ( nederlands praten hey) ze zei dat er weer een Nederlander Is en ik ken deze dude nog van de jewel. We gingen samen het schip op
Was vrij tot 5 uur Ik moest me meldrn in het theater voor een techrun. Om vervolgens naar de bliss te rennen om arts and crafts te doen, ik mocht 10 minuten eerder weg om me rustig voor te bereiden om "Get Down Tonight" (lees make uppen, haar doen) lekker hollands praten met Esri en Ruben. En ready to go for our first show whoohoo.
Ramon kwam kijken naar de show.
De rest bij de tweede show. Toen de shows afgelopen waren moest ik me snel omkleden naar me White Hot party kleding om een uurtje te dansen. Op een gegeven moment belanden We in de crewbar maar ik bleef niet lang want ik wou gaan slapen (na slecht geslapen te hebben, de reden lees je beneden).

Vrijdag New Port, Rhode Island

We waren heel de dag vrij, naar New port gegaan en lekker relaxt een groene smoothie gedronken, gewandeld. Op een gegeven moment kregen We te horen dat nicktoons danceparty toch door zou gaan en dat om kwart voor acht in avond. De leeftijdscategorie deze week Was 3 tot 5 jaar. En dan nog laat voor die kleintjes dat doen aso maar goed. Me Character gepakt wat gedanst en weer een gooi gegeven. Lekker wezen douchen en film liggen kijken met z'n alle.



Naast me wekelijks dagboek heb ik nu iets nieuws voor jullie

Cabin stories

Waargebeurde verhalen vanuit cabin 3769 deck 3 midship

- ashley molde de wc en dat er twee loodgieters me toilet meenamen, en ik droog zei waar gaan jullie met me wc naar toe. Ik Was verbaasd omdat a. Twee mensen in zo'n klein badkamertje paste en b. Zomaar me wc meenamen heel random

- De safety officier en de 6 Canadezen politie agenten verhaal

- Wij slapen boven een crewgym waar ook een boks pilaar hangt. Als dat beweegt horen wij dat metaal en ja mensen sporten rond half 5 in de ochtend. Maar We wisten niet Was het Was. Ik ging op onderzoek uit en kwam achter dat het die boks pilaar Was. Op een avond weer die klote geluid. Ik ramon bellen die kwam naar ons toe en hielden gelijk een sleepover want hij en Anthony wouden het ook meemaken. En ja hoor deze keer om 4 uur ramon en Anthony gelijk naar beneden om te zeggen dat ze men niet sporen om dit te doen. Hopelijk doen ze het niet meer. We mochen gelijk security bellen als We deze geluiden tussen 12 en 7 horen

Er komt vast wel een nieuwe hoofdstuk bij. Dus word vervolgd


Ps. Ik mag nu New york helemaal niet gedurende contract in aldus security officier. De us coast guard doet moeilijk. ( volgens mij zijn ze bipolar daar bij de us coast guard)
Eerst was het helemaal niet, toen 30 dagen, door een fout gingen ze naar mij kijken aangezien het me tweede contract is, nu weer helemaal niet, what the fuck is next
-_-' ja ik ben pissed off er over want elke keer wordt je blij of pissed off gemaakt

Dus.....
- heb ik voor niets een winterjas gekocht...

- Dadelijk na 3 zeedagen (caribisch gebied) zou ik gaarne land onder me voeten hebben ipv gevangen op een schip zitten want je word gek.

Dankjewel alle jumpers die dit voor mij en andere hebben vergalt.


Take care xxx,

Jill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 28373

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: