Week 8 - island vs. seadays - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 8 - island vs. seadays - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 8 - island vs. seadays

Door: jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

08 November 2014 | Verenigde Staten, New York



Hier ben ich weer. Deze keer met eilandverhalen en zee verhalen.
De komende dagen heb ik een booze cruise (trashy people die alleen maar zuipen) en een soort van hoogtepunt ik ga naar port caneveral jeeeej. Walmart, Merritt square mall, cocoabeach wat heb ik jullie toch gemist.

Zaterdag st thomas
Me dagje begon met een crewdrill en wat voor 1 -_-' we moesten zo snel mogelijk op het vaste land komen. Ok dat Is snel over zou je denken uhm not. Ik stond niet gelogen 2 uur in de brandende zon zonder zonnebrand, en 2 uur lang staan zonder water met 35+ graden dat kan nooit goed zijn en héy dat klopt ook want mensen probeerde schaduw voor me te creëren kreeg water over me heen geflikkerd (om extra te braden -_-') score was: me rug verbrand je kon de afdruk van me jurkje zien... na de drill gingen We naar magensbay 1 van de top 10 stranden van de wereld. En het Was a beauty. We brachten een bal en frisbee mee. Ik heb meer in het water gelegen dan op het strand. Om 2 redenen 1. Het Was te heet 2. Er kwamen steeds leguanen op bezoek en ze waren groot en ik vond dat niet zo leuk zeg maar.
Op de terug weg stopte simon de taxichauffeur bij een point waar we foto's maakte Etc. Het Was zoo mooi hè. en de rest van de avond was ik vrij hè wat een rotdag he hahahaha

Zondag st maarten

Zondag rustdag, nou hier bij team nick wel. Ik ben de gehele dag vrij geweest. Ik ging vandaag met lizzie op pad aangezien ik verbrand Was van gisteren wou ik het vandaag wat rustiger aandoen voor mijn huid. ( arme huid).
Op de heenweg kwam ik Nederlandse gasten van de Gem tegen. Heb ik natuurlijk meestaan praten, ze hadden heel veel vragen hoe shiplife nou werkt. Anyways we hebben rondgelopen door Phillipsburg met haar mooie winkels muwhahhaa in de avond Had ik een pop up wat bizar voor worden Was heel de atrium (lobby) was leeg -_-' ik lag vroeg in me bed

Maandag st Kitts
Een eiland waar ik nooit geweest ben. Ik Was weer heel de dag uit geroosterd dus ik lag vanaf 11 tot half 4 op het strand op een hele mooie magazine waardige strand. Helaas kreeg ik steeds meer last van me muggenbeten of andere insectenbeten hooray! Om 4 uur ging ik dus naar de medical en kwam ik er achter dat ik een allergische aanval heb van muggenbeten. Na dit prachtige nieuws ben ik de film hocus pocus gaan kijken ( voor alle disney liefhebbers ga deze film downloaden en kijken hij Is super). En daarna in het geheim Anthony's kamer versieren om dat hij 30 jaar Is geworden.

Dinsdag seaday
Een relaxte dag voor team nick
We zouden poolside show gaan doen maar het was too windy and a rocky sea.. Dus ging dat niet door. Toen waren We vrij tot 2 uur We gingen bandanas inkleuren (na 2 maanden Is de mijne af whoohoo)
Hierna ging ik de gym in om wat te repeteren voor world beat en get down to night. Maar de zee werd steeds ruiger dus ik een speciale pleister achter me oor geplakt en ik ben niet meer zeeziek geweest (best moment ever) maar de rest van Tem nick werd zeeziek. Dus ik heb wat appels gejat en naar onze cabins gesmokkeld, toen heb ik ook nog verse gember gehaald. En een bak vol zeeziekte pillen. Door de zeeziekte kon dora haar dance party niet door laten gaan maar diego kwam gezellig langs. Na deze event de douche ingedoken omgekleed en een Birthday diner gaan houden ondertussen in de atrium Was er een groep zangers de beach boys met leuke muziek. Na het diner hield ruben zijn eigen cabaret show in bar city en wij gingen hem natuurlijk supporten. En dat Was me dagje wel weer.


Woensdag seaday

Me wekker ging te vroeg. voor story time with dora. Het was best wel druk maar een heel leuk publiek. Mijn volgende event was om 2 uur. Dus ik ben in slaap gevallen, toen moest in een sprint maken om naar me tech run van get down tonight, om ernaar weer naar Nickelodeon uniform om te kleden. We hadden nick trivia en een spongebob en Patrick meet n greet. Mijn team nick dagje zat er weer. Dus richting Nicole gegaan om me te melden voor de warming up en hupsakee 2 shows of get down tonight gedaan. De zee Was best wel rocky dus alle sprongen en pirouettes gingen verzichting bij me maar desalniettemin de shows gingen goed. Na de show me omkleden voor de White Hot party waar ik weer de Nederlanders zag en heb staan praten haha. Ik ging weer vroeg me bedje in (ja dat Is om 1 uur/ half 2.

Donderdag seaday
Lekker uitslapen tot een uur of 10. klaar maken voor arts and crafts, know you're nick gelukkig Hierna een pauze stel je voor dat ik te hard werk hehe. Niet zo bijzonder dus deze dag We eindigde onze dag met nicktoons danceparty o yeah partyen op Justin Bieber ( baby baby baby ooooh) naar de gym geweest, uiteten gegaan met ramon en Nicole (nieuwe entertainment manager) en gelijk ook de 2 en 7 daagse cruise bespreken. Niet veel uiteraard hebben We een show van second city ( improvisatietheater) bekeken in de spinnaker loungie. Was super cool om te doen, improvisatie i miss it. Hierna ben ik thee gaan drinken met Nicole, steph en ramon. Niet veel later (2 uur) ging ik me bedje weer in.


Vrijdag- New york, kan er alleen van dromen

We hadden bezoek van de us coast guard dat houd in crewdrill en de coast guard een paar vragen beantwoorden. (door deze mensen mag ik het schip niet af, het ligt geheel in de handen van de us coast guard, niet van ncl) en het was koud gevoelsmatig Was het 8 graden, geen jas aan, wind, 2 uur lang staan. Heb voor de rest van de middag in me bed gelegen om op te warmen. Are you ready for trashy and drunk people? well team nickelodeon gehele 2 daagse cruise vrij. Ik word betaald om niets te doen op het schip. Oké oké ik heb natuurlijk World beat op 1 avond. Maar We mochten de passagiers area niet gebruiken dus We hadden een cabin party in ramons en Anthony's cabin en daar party ik nu nog maar wou nu al graag een update geven haha


Geniet van de kou, kruidnoten, sinterklaasjournaal. Ik ga in de zon liggen en verkleuren hehe

Take care xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 28374

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: