Week 11 - back to the Caribbean - Reisverslag uit Huntington Station, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 11 - back to the Caribbean - Reisverslag uit Huntington Station, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 11 - back to the Caribbean

Door: jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

29 November 2014 | Verenigde Staten, Huntington Station


Eén drukke maar gezellig week achter de rug. Pak je thee/koffie/soda er maar bij heb weer genoeg meegemaakt.

Zaterdag, New york paradijs tijdens deze kou

Om 9 uur stond ik al klaar wakker met sjaals truien aan in de spinnaker voor een techrun van sailaway, we oefende eerst binnen en toen de kou in achteraf viel de kou op de pooldeck best wel mee moet ik bekennen. Hierna moest ik me omkleden voor embarkationday ; de foto op fb heb je vast wel gezien, en ja het Was koud men en het Is nog geeneens winter kan je nagaan. Javon (zanger) kwam me gezelschap houden een paar minuten, het Was echt ijskoud niet leuk meer. Na de embarkationday helpen om Characters naar de fitness centrum te sjouwen. Ik ging terug naar de dressingroom voor haar en make up. Ml
Ramon kwam de crewmess binnen met mijn pakket And omg ik heb gegilt eindelijk na weken lang zeuren heb ik hem mijn sinterklaas pakket whoohoo. Ik heb ramon dood geknuffeld zo blij Was ik ermee. Uiteraard het thuisfront laten weten en toen het ergste wat anno 2014 kan over komen "wifi offline" pissed off werd ik ervan maar Anyways ik huppelde naar me kamer. Stond roy op me te wachten in de I-95 met nog meer pakketjes yeah #holidayseason.

Zondag seaday 1

Om kwart voor 10 begon ik met arts and crafts, Wat picture frames ingekleurd en met wat gasten gesproken. Hierna was het Laundry party tijdens deze party Had ik een techrun run van world beat. Na de run met me Was naar me kamer alles neerleggen en een nap uurtje gehouden ( ja de 9daagse cruise Is er weer en Nickelodeon heeft maar 2 events per dag plus 2 pop ups). Ik ging na me nap beginnen met haken.
Voor dat ik ging haken mocht ik 1 cadeautje openen en ik heb een hele toffe hogwarts tshirt gekregen whoohoo. Om half 6 Was er een meet n greet met sponge and Patrick. Toen het 6 uur Was moest ik een sprint maken naar de stardust voor me warming up. En voorbereiden voor World beat. Ramon en Steph zaten weer in de zaal voor de nodige support. De show ging goed op een klein stukje van de Irish dance na ging niet zo synchroon. Dat gaan we binnenkort helemaal goed repeteren. Heerlijk onze pauze met de bekende pindakaas /jam boterhammen en veel fruit, en verse limonade. Na het eten met kleding weer klaar leggen, make up bijwerken, haar in een knot/staart en hoppakee tweede show in. Die ging ook goed. De director vond het ook twee hele sterke shows mogen wel trots op zijn. Ik erna ging douche daarna wat rond gehangen bij ramon. Rond 12 uur / 1 uur me bedje in.

Maandag, seaday 2

Ik kan heerlijk uitslapen tot 10 uur maar nee ik werd wakker van de ricky sea en hitte in me kamer, ashley kan niet tegen de airco meer met als score dat ik wakker word in me in me eigen zweet (ok dat Is Eén tikkeltje overdreven) maar klaar wakker Was ik wel boohoo. Ik ben gelukkig nog een uurtje in slaap gevallen, om 11 stonden We alles voor te bereiden voor de poolsideshow komt Nicole binnen en zei jill je heb fittings en en een techrun dus ik keek ramon aan en hij zei ja Is goed toch tot 1 uur dan ben je weer van mij. Hoorde achteraf dat bepaalde mensen er niet blij mee waren dat ik zomaar vertrok aldus ramon. Dus ik Had fittings en full dress techrun. De reden voor deze fittings zijn het zijn spiksplinternieuwe kostuums, dus Julie en haar team is hard aan het werk ermee. Gelijk hierna Had ik een techrun van pure variety. Sofie leerde me de nieuwe tap routine aan en mezelf presenteren in het nederlands whoohoo. Na 1 uur Had ik pauze tot 2 want er was een meet n greet met dora en diego o yeah. Toen ben ik met lizzie naar de afternoon snack gegaan en wat fruitsalade gegeten en wat gelegen. Hoogste tijd weer voor know you're nick. Wat ik altijd wel leuk vind om te doen omdat ramon en ik alle sounds bites uitbeelden. Hierna bleef ik wat rondhangen met ramon want er was een aang (avatar) pop up door de atrium. Was echt super grappig. Toen We terug in de lockerroom waren kregen We het bericht van de frontdesk van 16 reservations naar 54 voor de pajama jam. Dat betekend morgen pajama jam en een ontiegelijk lange dag voor me -_-' ik doe het met liefde maar hè. Ik raak ook een keer echt moe ipv doorgaan. Anyways ramon en ik hebben alle kostuums ingepakt en naar de chapel gebracht, ballontorens en goodiebox naar de chapel gebracht. Hierna snel wat tomatensoep gegeten en een repetitie voor de pyjama jam met de dansers gehouden en ik sliep al om 10 uur.

Dinsdag Puerto Rico,San juan

Hallo wekker om kwart voor 7, ondanks dat ik zo vroeg sliep werd ik moe wakker. Me pyjama jam pajama aan, me haar Had ik nu in 1 grote messy staart. Mijn ontbijt Was kruidnoten alle neuzen mijn kant op en vroegen wat het Was ik heb ze laten proeven hun eerste reactie Was ; hmmm lekker het moet me aan kerst denken, ja leuk kerst maar mag ik me ontbijt terug hahaha. Na me ontbijt (heb ook fruitsalade gegeten en Orange jus) begon de show. Tijdens de danceparty viel diego op zn smoel, waar Is me camera als ik hem nodig heb dacht ik. Hij Had een begeleider maak je maar geen zorgen anders was ik erop afgerend. Na de show ging ik heerlijk douche, wat geinternet en omkleden voor arts and crafts. En kreeg daar te horen dat We later in Puerto Rico zijn ivm het slecht weer op zee (rocky sea) dus moet de captain maar rondjes varen. Het Was druk bij arts and crafts, Wat ik niet erg vind juist leuk. Veel ouders kwamen op me af over hoe leuk de pajama jam Was. Altijd leuk om feedback te horen. Na arts and crafts Ben ik me bed in gedoken en ben ik gaan slapen. Maar niet voor lang want ik heb een techrun voor pure variety show, Nemo heeft helaas een schouder blessure dus alles werd veranderd. Hierna ging ik er vanaf tot 6 uur want ik moest me klaar maken voor de show. Tijdens deze show stelt de productioncast zich voor en laat ie wat zien dans/zang. Ik stel me bijv in het nederlands en heel de groep "lacht" dan en vraag dan niet iedereen in het publiek weet waar het Is. Dan zeg ik " you know Amsterdam capital city of the netherlands
with her beautiful canals, bruin cafes, a lot of bicycles, a bunch of museums and a lot of history. mijn favoriete onderdeel blijft het tappen. het Is niet lang maar de act Is leuk om te doen.


Woensdag, st thomas

Om 11 uur toch me nest uit gegaan en een moeilijke beslissing maken 1. Ga ik naar deck 8 forward om daar te chillen of 2. Naar de Getaway om daar gebruik te maken van de zwembaden en waterpark. Ik koos voor het laatste en daar heb ik zeker weten geen spijt van. Het Was super leuk en ik heb joel weer gezien die me altijd crazy dutch Jillian noemt terwijl die weet dat ik gewoon jill heet XD. Volgende keer als er naar de getaway gaan mochen We de full dress techrun van legally blonde zien, het leukste komt nog Cari een oud jewel collega, speelt in deze cast "Elle woods aka legally blonde" Echt super tof voor haar! Anyways we hebben daar gegeten, gezwommen, Nickelodeon stuff gezien. Snel nog wat shitty gratis wifi gebruikt en hup weer terug naar de Gem. Wezen douchen, ramon kwam ashley en mij vervelen hèhè hij kan echt 5 kwartier in een uur lullen damn hahahaha. Want kan je nog meer doen op een vrije dag uhm eten in de garden Café, dancing with the gem stars kieken. En jahoor We hadden weer een crewparty deze keer een glow party. Heb daar ff gekeken en weer terug naar me cabin gegaan. Om te slapen.

Donderdag, Phillipsburg st maarten

Vroeg me bed uit voor een crewdrill en captain's meeting, snel van de boot afgegaan. Op st maarten is er altijd een hitte wat ik normaal niet echt prettig vind. Maar vandaag stond er een windje dus moi Was blij. Lizzie en ik hebben in een hippie place een smoothie op in een hele mooie en gezellig tuin. Later ben ik nog met Jay, Michael en Michelle rond wezen lopen door de straten van sint Maarten. Deze dag kwam ik ook in aanmerking met een geweldige app dubsmash en damn we hebben veel gemaakt hilarisch gewoon. Het Was thanksgivingday dus gingen We uiteten in de garden Café XD na het eten ons omtoveren naar pajamas en films kijken ik ging rond 5 uur pas slapen.


Vrijdag, Tortola

Ik heb heerlijk geslapen tot 11 uur. En in me cabin gebleven tot me eerste event Wat om kwart over 3 Was. Het begon met arts and crafts, een gezellige drukte en tevens de drukste arts and crafts session van onze contract hèhè. Niet lang erna Was er weer een danceparty met dora, whoopwhoop. ben snel onder de douche gesprongen want om 7 uur moest ik bowlen oftewel rock 'n bowling met gasten een potje bowlen. Mijn team werd 3e van de 8 teams dat Is knap want ik em bowlen gaat eenmaal niet samen. Na deze bezigheid zijn We als team nick zijnde naar de stardust gegaan om een aerial show te zijn omg het blijft mooi om te zien. En tevens mis ik het ook, op de jewel mocht ik dit ook een aantal keren doen tijdens le cirque bijou. Toen de show Was afgelopen ben ik met Jay, Nemo, Micheal en David naar de spinnaker, bliss en spinnaker gegaan (ook in die volgorde). Om te partyen. Op een gegeven moment voel ik een narcose klap aan komen dus ben ik rond 1 uur me bedje in gegaan.

De komende de zee dagen heb ik het weer druk. Jullie lezen nu alleen de port dagen waar ik eigenlijk betaald krijg om vakantie te vieren.

Anyways, alvast een hele fijne pakjesavond. 5 december ben ik zelf op st. thomas en gaan We de 11daagse cruise doen. Maar dat Is voor later.

Take care, xxx

Jill


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 525
Totaal aantal bezoekers 28325

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: