Week 3 - time flies - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 3 - time flies - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 3 - time flies

Blijf op de hoogte en volg Jill

04 Oktober 2014 | Verenigde Staten, New York


Deze week is bizar snel gegaan waar het aanlag geen idee, wat ik wel weet Is dat ik heel veel feestjes heb gehad en veel fun gemaakt.

Zaterdag, new york

Ashley en ik zijn serieus om 5 uur ons bed uitgegaan om de sail in van New york te bewonderen. Geheel illegaal zijn we naar deck 8 gegaan, gelukkig kwamen we geen security tegen anders hadden We een probleem hahaha. Maar we waren te laat voor het vrijheidsbeeld. Maar ik zag de freedom tower etc. Volgens mij moest de captain de trein ofzo halen We waren al heel vroeg bij de port. Ik ben gelijk me bedje ingedoken en werd om half 10 weer wakker. En eindelijk me skype gebruiken na een lange tijd (ik maak het meeste gebruik van viber). Oma en mike een fijne verjaardag gewenst en iedereen hoi gezegd XD ik ging weer verder vervelen. Om 3 uur ging sandy naar buiten om tijdens de sail away te dansen. Het was best zeg maar heet buiten. We kregen te horen dat We vertraging hadden dus na dat We alles gedumpt hadden backstage gingen We weer geheel illegaal naar deck 8 forward om te filmen en foto's te maken. Heerlijk gewoon. Om vervolgens weer naar het theater te gaan om de welcome aboard show te doen. Na dit gingen We eten in de garden Café, gym en relaxen in de spa. Dat Was me werkdag (bij elkaar maar 2 uur gewerkt -_-')

Zondag, seaday

Na heerlijk en lange nacht rust Was het tijd voor een meet n greet. En dat was me werkdagje. Ik Had om 3 uur afgesproken om te gaan repeteren voor de shows tot 6 uur. Het gaat heel goed nog 1 repetitie en ik ben klaar voor "Get Down Tonight" ging wat opfrissen, wat eten en repeteren voor Nickelodeon We willen er helemaal klaar voor zijn als we over een paar weken kinderen aanboord zijn. En na een uurtje waren We weer klaar en hupsakee weer de spa in XD we hadden wilden plannen heel de avond film kijken bij Anthony en ramon, jep met 7 mensen in een klein bezemhokje film kijken. Alleen We zijn met ze alle in slaap gevallen. Hahahha

Maandag Halifax, canada

Ik werd wakker naast ramon en ashley. Onze eerste full team nick sleep over XD Steph was schijnbaar als eerste wakker en had roomservice besteld als ontbijt. Echt er was van alles zelfs Gouda kaas :P na het ontbijt Is iedereen naar zijn/haar eigen cabin gegaan om te slapen. Om half 12 gingen We halifax in whiehoo. Wat rond gewandeld het Was best wel windy. En ik heb een magneet gekocht en ik zag een dreamcatcher die wil ik ook nog gaan kopen. Ik moest helpen met een dora pop up , gelijk door naar nick trivia en na afloop was ik wel vrij en wat doe je dan... Laundry!! En alles wat gewoon leeg, dat zijn kleine shiplife momenten waar je heel blij van word. Hierna was het tijd voor a movie night again we keken saving mister banks
eens
Dinsdag Saint john, Canada

Whooh ik moest gewoon al om 8 uur werken, maar dat zijn we niet gewend XD we hadden story time with dora Wat uiteraard weer gecancelled werd omdat er geen hond op af kwam -_-' later kwamen er 2 klusjesmannen naar om onze plee te repareren omdat ashley gisteren de plee gemold Had, ik heb er zo hard zitten lachen. En het werd steeds drukker in onze kamer want er Was ook cabin inspectie dus er waren opeens 6 mensen in onze bezemkast, gewoon een party met 4 vreemde mensen en wij hadden Spice Girls muziek keihard op staan. Na deze enerverende ochtend Was het tijd om aan land te gaan. Jeej Saint john het Was koud en regenachtig maat hè freetime Is freetime we moeten van boord en We liepen rustig door dit stadje heen
een. Na een paar uur moest ik weer terug voor een pop up sandy cheeks, lizzie en ik hebben zo hard gelachen. Sandy ging helemaal los op muziek in de atrium ( folksmuziek) en die oudjes lachen hahah.
Repetitie world beat;
Ik had een repetitie voor world beat want ik zou deze keer 1 show meedoen met 2 medleys. Ik War kei zenuwachtig want zoveel hadden We er niet voor gerepeteerd maar wat ik deed ging heel goed. Echt deze productie cast is zoo goed he een eer om met deze groep samen te mochen werken. Uiteraard zat team nick ook in de zaal dat heb ik al te luid gehoord. Altijd leuk support van je eigen team nog meer adrenaline!! Na de show gelijk douchen en omkleden om lizzy en Devin te supporten bij dancing with the gem stars.

Woensdag, bar harbor maine
Na lang gefeest te hebben rolde ik 11 uur me bed uit oeps... We pakte de tender richting bar harbor, we hebben geluncht, geshopt en gratis wifi gebruikt en hoppakee terug naar het schip. Waar We een meet n greet hadden met dora und diego. Nog een Nickelodeon repetitie voor alle zwembadspellen. En een entertainment party aka beach party, ik zag eruit als een hippie (een keer wat anders voor de verandering hahaha). Ik heb het niet te laat gemaakt want We krijgen een lange dag waar We niet eens de boot af kunnen op een boston Day -_-'

donderdag Boston Massachusetts

A busy day for team nick for the first time in forever wow. Om kwart voor 9 starten met dora's dance party wel geteld 2 dansende kinderen en 1 oma XD haha vervolgens crewdrill een ander half uur lang in de kou staan ik zat te rillen van de kou damn wat erg. Had er na even pauze dus geskyped met het thuisfront want opa was jarig jeeej. Om 1 uur had ik een training maaaaaaaar, ze waren me vergeten af te halen ik heb deze namelijk al gehad. Ik moest lachen erom, de officiers zei; je mag weg ik zei; nu blijf ik ook en het Is hier tenminste warm (ik Had overduidelijk kou gevat) het was een leuke presentatie over terrorisme en de stand van zaken nu, hoe overdreven amerika is.
Stel er gebeurt wat in Amerika door de isis dan gaan Is er geen port meer voor New York voor de gem, maar ergens anders.
En over piraten maar die komen niet voor in de caribbean (geen Johnny Depp) maar in Somalië komen ze nog altijd voor blabla. En deze officier gaat er persoonlijk verzorgen dat ik er deze of volgende week in New York af kan
Officiers je moet ze te vriend houden haha. Nadat had ik een techrun / generale voor "get down tonight" gespannen jaa zeker wel esri en ruben kwamen a dutch groups hug geven en tahnee, Kaylee, ozra, Macy en esri gaven me een teddybeert met een lief kaartje eraan. Superlief van ze. En toen was het showtime. De show ging goed en gaf me echt een kick op het einde i did it whoohoo.
Na de shows gelijk douchen en wat wezen chillen in Steph haar kamer en weer een film liggen kijken met z'n alle . Uiteraard werd het schip een schommelschip en kotste ik de boel onder 3x hoera voor zeeziekte hoera hoera hoera ...

Vrijdag New Port, Rhode Island

Ik kon heerlijk uitslapen want de helft van de groep start met de cursus "basic safety" en ik heb die al afgerond dus ik heb freetime whoohoo ik ben met Steph richting New port gegaan om wat te eten later kwamen de andere en gingen We naar de walmart (ja jongens van een walmart word je zoo blij hè) en ik heb ook wat kleding gekocht bij topshop me = happy. Lizzie en ik zagen een plek wat groene smoothies verkocht en hebben er gelijk 1 gehaald heerlijk Was het. Toen was het weer tijd om het schip op te gaan. Alle spulletjes opgeruimd en nicktoons danceparty gedaan, alleen ze hadden de vloer in de wax gegooid dus ik viel een paar keer bijna op me smoel -_-' dat was me enige event voor vandaag. We zijn gelijk wezen uiteten en weer een film avond gehouden..


Take care,

Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 28349

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: