week 6 - everyone loves the sun - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu week 6 - everyone loves the sun - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

week 6 - everyone loves the sun

Door: jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

25 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Miami

Wauw week 6 en wat een Week, We hebben de poolside shows en pajama jam opgestart en eindelijk zijn We goed aan het werk (het hele Nickelodeon programma).

Ik blijf gewoon elke zaterdag een update geven ongeacht waar ik ben. het zou niet per cruise gaan aangezien ik 7/8/10/11 dagen Cruise gaan maken. En anders Is het te veel leesvoer.

Zaterdag, New york

Het Was een hele relaxte dag waar ik vooral heel hyper was, want we hebben 175 kinderen aan boord en de brand specialist kwam kijken hoe de shows gaan (We beginnen pas haha). Ramon en ik hebben een meeting gehouden over de komende cruises wat we gaan maken en wat we kunnen verwachten. So far so good hèt was 3 uur alles uit de lockerroom pakken voor sailaway de show gedaan en hupsakee naar de stardust ik Was op een 1 of andere manier ontzettend melig met ashley
Misschien omdat ik haar nederlands leerde. Hierna waren We vrij en hadden We weer game night whoohoo ( met nerd brillen en truien aan gamen).

Zondag
Vroeg me bedje uit om arts and crafts te doen om vervolgens een paar vrij te zijn, heb harry potter liggen kijken en naar de gym geweest. Om 5 uur Was het eindelijk tijd om me eerste meet n greet te doen als Sandy cheeks hèhè dat werd tijd.
Om 9 uur Had ik geregeld dat We op de pooldeck een poolside show mochen repeteren (generale) en miss bitch Was pissed en heeft een paar ernstige fouten er uit gehaald, ik heb gezegd prima kan beter maar door lizzie gaan We dit blijven repeteren tot dat het je strot uitkomt. We repeteren nu iedere week om het vers te houden Is het moment eindelijk daar krijg ik dit zien jullie doen het maar opnieuw want dit Is geen product afleveren. We hebben tot 1 uur gerepeteerd. (voor alle duidelijkheid fouten maken vind ik niet erg Is menselijk maar niet heel de show verprutsen en niet weten waar je naar toe moet). Hierna ben ik met ramon nog wat gaan bespreken over de volgende cruise alweer. En was het alweer tijd om me bedje in te gaan

Maandag
Onze eerste werkdag dat zei iedereen die We tegen kwamen. Met om te beginnen poolside show hij Was zo goed (zoveel beter dan gisteren). En eindelijk kinderen ipv repeteren en pionnetjes gebruiken haha. Ik ben bij deze show een dj dus ik kan alles observeren of het goed of fout gaat. Na de show alles schoonmaken, jep Nickelodeon cleaning party pantry edition whoohoo. Snel een lunch naar binnen gewerkt en naar de lockerroom gegaan om cosmo, Wanda, dora en diego op te halen voor een dubbel meet n greet. Hierna waren We 2,5 uur vrij lekker relaxen. En het Was weer tijd voor know you're nick (nick trivia)
En iedereen die zegt aah jullie werken nu eindelijk hè Nickelodeon uhm nee werken al 5 weken op een schip We hebben daadwerkelijk genoeg kinderen om 4 extra shows te doen voor de rest Is er niets bijgekomen. Het Is voornamelijk het voorbereiden en schoongmaken voor alle shows. Maar dat Is iets dat je alleen op het schip en binnen team nick werkt anders snap met het niet.

Dinsdag San juan, Puerto Rico
No sleepzone, me wekker ging iets te vroeg voor me half 7 XD dat betekend maar 1 ding: pajama jam.. We hadden een dry tech run (zonder costume) daarna voor het echie voor alle 15 mensen (wat natuurlijk te weinig Is) maar ik ben blij dat we het geflikt hebben. Na de show de welbekende koude douche voor me aaah heerlijk Is dat. We waren nog niet in Puerto Rico dus hadden We arts and crafts ; totes bag edition. Terwijl de rest training Had ben ik gaan liggen en om kleden naar normale kleding. Om Half 4 gingen Steph, Devin et moi van het schip af aaaah That magic moment Heerlijk na 4,5 dag eindelijk land onder benen te hebben Is het beste wat je kan overkomen. We liepen door old San juan en gek genoeg herkende ik de plekken, toch een tijdje geleden dat ik er geweest ben haha. We belanden al gauw bij senor frog daar hebben team nick en productioncast wat gegeten en gedronken. Hierna Gingen We op pad en door wat straatjes heen wandelen en zo weer langzaam naar het schip gelopen. Ik Had gelukkig nog wat tijd om te rusten en voor te bereiden voor de latin party. Het mooie van deze party Is het Is maar half uurtje latin dansen Whoohoor heb met Patrick (dancer), Fabio (cruise staff) en ramon gedanst op het pooldeck. Na een half uurtje hebben We wat gedronken en naar de crewbar gegaan om een fles water te halen want me water was weer is op en bleef door ook even om het spel uno te spelen. Ging rond 2 uur slapen

Woensdag St. Thomas

Het vervelende Is als ik 1 dagje vroege bed uit ben gestap. Doe ik dat de volgende dag weer (bleh) dus uitslapen kwam niets van terecht. Om 10 uur kwam de wekelijkse boatdrill weer voorbij ipv de kou stond ik me weg te branden boohoo (het Is ook nooit goed hè) maar gelukkig Was het snel afgelopen want er Was een captains meeting,
Ging me gelijk omkleden naar strandkleding en hupsakee op avontuur uit je weet nooit waar je terecht komt he We kwamen uit bij de norwegian getaway, een collega van me die werkt er nu als cruise director en ik kwam hem opzoeken. Maar damn wat een belachelijk groot schip Is dat zeg men o men niet normaal.

Donderdag Phillipsburg, st Maarten
Ik ben weer terug op me favo eiland whoohoo. Hallo nederlands eten ( drop, krentenbollen etc.) en natuurlijk hallo zon en mooie stranden. Ik ging met Steph lopen naar de Voorstraat en onze handdoeken gedropt en zijn We wezen ontbijten, gebruik gemaakt van het gratis internet, terug naar ons plekje de zee ingereden heerlijk. Rond drie uur weer terug want dora wou dansen voor het schip en ik Was de gelukkige die mee moest doen. Ben wezen omkleden en naar deck 8 gerend. En nog wat gewerkt nick trivia met 6 kinderen whoohoo

Vrijdag Tortola

Ik wist niet dat deze eiland bestond.
We bleven ook heel kort daar van 7 tot 1 uur dat betekend dat de crew niet vaan boord kon -_-' dat betekend 6 dagen geen land voor voor mij. Wie huilt er voor mij?
Efin ik werd wakker van de jeuk en ik dacht eerst dat ik verbrand Was zitten er 2 joekels van een muggenbulten op me kuit, later kwam ik er achter dat ik er 1 op me hiel heb boohoo..
Ik heb wat wasjes gedraaid, wat opgeruimd, me timesheet bij gewerkt. Ben ook naar de office gegaan om wat dingen uit te werken voor de meet n greet en heb nick trivia ge-updated. Ramon kwam later ook naar de office die wou zien wat ik er van gebakken had. Hij zei wow jill dit maakt alles zoveel makkelijker. ( ja duh, dat weet ik) time saving . Ik ben expres vandaag niet wezen zonnen ik Was een beetje verbrand, dus speelde op safe aangezien ik in Character moet Is dat niet zo handig haha.
Om half 4 hadden we arts and crafts oftewel tshirts inkleuren en later die middag gingen We dora's dance party doen whoohoo. Guess what na deze event waren We vrij. Dus ik heb mijn muggenbeten geteld en vervloekt, wezen douchen, the girls of motown gekeken in de stardust theatre en om half 10 gingen We uiteten met Chris I'm orchid garden (Asian restaurant)

Take care xxx

Jill