1 2 3 Team Nick !!! - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu 1 2 3 Team Nick !!! - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

1 2 3 Team Nick !!!

Door: jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

29 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Tampa

De repetities gaan hardstikke goed, we kennen alle dansen nu en alle poolside shows. dat is echt goed we zijn nog geen week bezig dus dat is gewoon echt onwijs goed. Ook de groep word steeds hechter en ook veel leuker.

Na de repetities bracht heather ons naar de shopping mall en daar hebben we lekker gegeten en wat geshopt. ik zelf heb wat haarspulletjes gekocht echt hardstikke schattig en helemaal moi XD

Ook werden we genomineerd voor de Ice bucket challenge dus dat gaan we morgen doen God wat doet men me aan hahaha. We gaat ook in de laatste week gezellig uiteten bij cheese cake factory men zegt dat een goed resturant is. (op een of andere manier moet ik aan van der valk denken hahahha)

de host komt eindelijk morgen (We horen iedere dag al. ja morgen komt ze ... )

Zoals je leest heb ik heb ik het naar me zin hier. wellicht kom ik morgen met een verslagje weer.

Take care xxx

Jill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 28348

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: