Week 13 - Almost the whole week on sea =( - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 13 - Almost the whole week on sea =( - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 13 - Almost the whole week on sea =(

Blijf op de hoogte en volg Jill

20 Januari 2013 | Verenigde Staten, New York

Mooi nieuwtje, IK KAN DE ZEE WEERSTAAN ben niet meer zeeziek geweest !! ben officieel a pirate of the caribbean en dat op het einde van me contract hahaha

Sunday, Bridgetown, Barbados
Het begon heel stom met een training over “Cruise like a Norwegian part 2”
De gehele training bestond uit alleen maar reclames over Norwegian cruise line -_- Hierna ben ik naar me cabin gerend om me bikini en tas in te pakken en hop naar Boatyard (beach) te gaan, voor de crew betaal je 5 dollar, en je krijgt Gratis drinken, wifi, parasol, strand bedjes en 1 activiteit gratis bij. De banana ride. Echt alles was perfect zon, strand, cocktail en lekker debiel doen en foto’s maken helaas gaan we om 4 uur weg en dat houd in om half 3 weer terug op de boot zijn, naja maak niet uit even snel douchen en een meet en greet houden er waren maar serieus 2 families die een hele fotoshoot hielden met spongebob en patrick na 10 minuten gingen we weer weg en dat was onze werkdag phoephoe wat zwaar, ik ging in de avond met de producitiecast de gym in ze hielden weer conditietraining en ballet class en daarna gingen we de Spa in.

Monday, St John, Antigua

Om 6 uur ging me wekker want ik ging samen met Kaylie, Adam, Jessica,Maria, Danielle en Amanda de zonsopkomst bekijken, het was te cloudy om de gehele opkomst te zien maar al snel gingen de wolkjes weg en tadaa goeiemorgen zon !! Daarna terug me bedje binnen gegaan om 2 uurtjes slapen. Om vervolgens me bikini aan te doen en richting Sandals beach te gaan. Nu hoor ik jullie denken goh jill ben je bruin aan het worden antwoord is JAA wel langzaam maar ik begin te kleuren, alleen me benen niet dus dat blijven melkflessen hihi.
Toen we de naar de taxi liepen zagen we een leguaan lopen =O ik was te laat met me camera dus heb er geen foto van =( toen we op het strand waren en iedereen elkaar in zat te smeren was het tijd om de zee in te rennen, maar niet voorlang iemand zei dat hier haaien zijn toen ben ik en jessica de zee uitgerend hahaha om vervolgens alleen op ons strandbedje te liggen, na de lunch ging ik met michael rond lopen om het strand te verkennen en ik kan zeggen het is zoo mooi en er vliegen heel veel witte vlinders om je heen echt heel schattig. Rond 3 uur begon er een dj wat nummers te draaien en wij begonnen te dansen whohoo beachparty, helaas ging de tijd te snel we moesten we richting het schip te gaan. Onderweg hebben een ijsje gehaald en rustig naar deck 8 forward gegaan om de sail away van Antigua te zien en te feesten om dat we 3 zeedagen hebben. Ik heb foto’s gemaakt, heb gedanst o.a. gangman style (kan het nummer niet meer aan horen ondertussen) en daarna ging ik met dan en xavier eten in de garden cafe en daar ging ik naar de conditie training van de producitie cast

Antigua is best mooi de stranden enzo, maar het blijft allemaal hetzelfde en de mensen leven best wel in armoede en dan besef je wel hoe goed wij westerlingen het hebben.

Tuesday. Seaday 3

Ik had alleen maar poolside game op mijn rooster en guess what geen kinderen dus geen show dus we waren heel de dag vrij op een ZEEdag phoe weer een vrije dag, dus ik ben naar de gym gegaan met dan en justin. Om daarna te gaan lunchen en glee en girls te kijken whiewhooo tijdens mijn aflevering van Girls werd ik door doug gebeld dat er een tech run was voor band on the run of ik binnen 5 minuten in het theater wil staan, oke doen we , trainingskleren aan,dansschoenen aan en een sprint naar het theater nemen. Volgens nam ik een douche en ging ik naar de show O What a night tribute ze zongen nummers van frankie valli and the 4 seasons aah love it. hierna gingen we met iedereen naar de spinnaker om nog een drankje te doen en gingen slapen


Wednesday, Seaday 4
Ik stond heerlijk onder douche werd er op de badkamerdeur gebonkt en iemand schreeuwde “Is er iemand in de badkamer” en ik zei Ja waarom issie anders op slot, dus ik kwam er uit stond dan (cruisedirecoter) voor me neus voor cabin inspection sta je daar in je handdoek in je cabin alleen omdat ze de badkamer willen checken. Toen ie weg was zei me roommade echt hij stond te bonken voor onze deur en ik lag nog lekker te slapen echt asociaal. Het schijnt dat ie het bij iedereen flikte =O later vertelde Dan (nickelodeon) dat hij en xavier lag te slapen Dan (cruisedirector) kwam binnengestormd, Dan schok wakker stootte zijn hoofd tegen de upperbed xavier schreeuwde omdat hij naakt lag hahaha een complete mess en Dan (cruisedirecor) zei who wrote this “The only gay in the village” en Xavier zei uhm het is a joke niet te serieus nemen . Grappig verhaal dus hahahaha. Later heb ik een oudstel gesproken die de concentratiekampen hebben overleefd de vrouw had in 8 verschillende gezeten en de man in 10 verschillende kampen, en wat ze mee hebben gemaakt om zo’n leeftijd ze waren rond de 6 jaar. Ze hebben mensen verschrikkelijke manieren dood zien gaan. Later showde ze ook een tattoo dat was wel een naar gezicht, je ziet het wel in films etc. maar als je zo’n getal in reallife ziet bah is naar om te zien maar tegelijktijdig ook interessant,
Daarna was het tijd voor nicktoons danceparty waar we 4 nummers geskipt hebben vanwege te weinig kindjes en daarna was ik weer vrij t/m 8 uur dus ging weer heerlijk douche en eten. Om vervolgens you are norwegian te doen om daarna naar de gym te gaan en vervolgens weer you are norwegian te doen. Na de show ben ik gelijk naar me cabin gegaan om me om te kleden in me witte outfit om naar de entertainmentparty te gaan om wat te drinken en te eten en daarna naar de white hot party te gaan

Thursday, Seaday 5
AAAH Laatste seaday, ik wil aan land 2 zeedagen zijn uit te houden maar 3 bleh oke ben BIJNA in new york !! na uren in de gym gerend te hebben ging ik maar de spa in, je moet toch wat als je je verveeld damn. Daarna naar de crewbar gegaan en afscheid genomen van heel veel mensen, en me bedje ingedoken

Friday, New York
Ben om 6 uur me bed uit gegaan ik moest en zou, new York zien in de ochtend hoe we binnen varen en ik kan jullie melden, het is het mooiste,het gaafste was ik ooit heb gezien, om te gaan shoppen op times square, maar het was afschuwelijk koud, liep ik daar met 6 leggings aan en een shirt met daarover heen een vest en daarover heen een trui en een jas, leek wel op een minchelin poppetje, ik heb niet veel geshopt ik had geen tijd ervoor vanwege te laat de boot af mochen -_- dus dat ga ik zondag dubbel en dwars in halen hihi, terug op de boot was ik voor nickelodeon de gehele dag vrij, maar er was 1 show Band on the run nou dat vind ik niet erg ik hou van die show dus dat doen we maar even Na de show kwam doug op ons af en zei dit is de beste show die ik en we hebben een nieuwe aerlist Curt dus mac heeft een partner en nu zijn de stunts zoveel cooler dan voorheen en Curt kan ook nederlands praten oke oke zuid-afrikaans hehe tis iets

Norwegians nights out
Deze weekendcruise staat bekend om let’s get drink the whole cruise long ik heb 3 vechtpartijen gezien , dronken mensen en a lot of ordinaire mensen (a la jersey shore people)

Saturday, Seaday
Een heerlijk relaxt dagje het begon met meet and greet with sponge and patrick, alleen we waren vergeten hoe druk zo’n meet & greet konden zijn, we zijn nu de 12-daagse cruise drukte gewend dat ervan stonden te kijken. Na dat gingen we met zijn alle lunchen en kreeg ik te leuke filmpjes van mario,frank en arie binnen ik heb gegierd van het lachen en niemand snapte het dat was nog het leukste. Daarna nick triva en dat was mijn werkdag,en het is zo druk op het schip en wij doen niets, nopes, nada. Ik heb een uurtje geslapen, naar de gym gegaan en daarna me white hot kleding aan getrokken en de show le cirque bijou of hoe jessica het zeg le cirque le mer gekeken. Daarna gegeten en en wat rond gedwaald op het schip en kwam de nieuwe cruise director tegen, Dan the man vertrekt morgen in new york en Jamie gaat de boel overnemen en ik heb al vernomen dat ze van themafeestjes houd -_- o yeah maargoed na dat gesprek ben ik me bedje in gedoken 2x new york in a week whoohooo

Ik weet mijn vertrek datum:
Vertrek : 7 April 18.00 uur (New york)
Aankomst 8 April 07.25 uur (Nederlandse tijd)

Ik zal het ook op me facebook zetten tegen die tijd ;-)

Mijn favoriete eilanden zijn San Juan, Puerto Rico en Philipsburg, Sint Maarten.
En het grappige is iedereen zegt het zelfde. De komende dagen ga ik zipline doen op de eilanden dat is leuker dat heel de dag op het strand liggen en gaar worden.

Take care, ik hoor dat er veel sneeuw in holland ligt, !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 28355

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: