Week 11 - One week busy and then HOLIDAY !! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 11 - One week busy and then HOLIDAY !! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 11 - One week busy and then HOLIDAY !!

Door: jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

05 Januari 2013 | Verenigde Staten, New York

Happy new year everyone, dat het een mooi jaar mag worden alle dromen en doelen waar mogen worden XXX

Dit was mijn laatste week met de route New York, Port Canaveral, Great Stirrup Cay, Nassau. En wat nu ook gaat gebeuren als ik aan de phone ben praat ik nederlands en engels door elkaar best irritant eigenlijk


Sunday, New York

Lekker uitgeslapen tot half 9 om lekker te onbijten bij de starbucks met Mac, Justin, Adam, Xavier en Dan en natuurlijk iedereen proberen te bellen maar helaas de wifi in de starbucks was shit -_- . we gingen met z’n alle times square op, wou nog in alle winkels kijken voor een new year eve dress maar helaas had ik niet viel tijd want we gingen met de nickelodeon cast brunchen met Nathalie (our nickelodeon director) het was hilarisch ,ook al was niet iedereen daar we hebben wat afgelachen vooral mijn grootste blunder bij slime time live haha. Na de brunch back to the ship om te werken, onderweg zongen we THE nummer van de welcome aboard show “Vacation” en Justin schreeuwde “Come on we are going for the last time to the bahamas paradise Baby” Daarna was het echt tijd om te werken het ging goed, en na the sail away party waren we wilde plannen voor morgen avond aan het maken en Doug kwam op me af en zei “Jill I have mail for you in my office and can you dance “vacation” tonight with the productioncast” en ik zei “YEAH FINNALY” en doug keek me vaag aan en zei “Dear is this reaction for the dance or you’re mail” hahah heel grappig dus, later stond ik de techrun voor nickelodeon en productie cast wat gezellig was en deden crazy crazy crazy. Tussen de shows door deed ik me was (het mooiste moment want iedereen werkt dus alle wasmachines zijn voor me zelf,
(mam je bent vast trots op me haha). En after the shows ben ik met de productioncast de spa binnen gegaan later kwamen dan en justin er ook bij was gezellig onder mekaar.

Monday, Seaday 1 NEW YEARS EVENING

Begon rustig met de meet & greet met me grote vriend Sandy, daarna een pauze te hebben van een uurtje, daarna hadden we 3 events achter elkaar en toen het half 6 was ben ik naar me cabin gerend en skype aan gezet om aftellen met jullie, tis vreemd hoor want voor mij gevoel was het nog geen NEW YEAR =P na een uur geskype-t te hebben ben ik langs kaylie, tom en adam gegaan om hun nieuw jaar te wensen. We hadden 1 event de dance party met the nicktoons jeej en daarna waren we VRIJ JEEJ, dus snel een douche genomen klaar maken voor het feest, we vierden het in het crystal atrium waar de zangers een heel concert weggaven en het aftellen was begonnen, maar GEEN ik herhaal GEEN firework, maar 1 big party, ik heb ook nog naar huis gebeld na 12 uur wat raar voor jullie was het was 6 uur ’s ochtends voor jullie. We hebben gefeest tot 6 uur ’s ochtends toen was het tijd om toch echt te slapen want mij wekker gaat om kwart voor 10 hahha

Tuesday, Port Canaveral Florida

Wekker ging veels te vroeg af arme ik, iedereen had een hoofd niet normaal hahaha, en we hadden een poolside game het was de meest energieloze poolside game ever we hebben onze energie van uit onze tenen moeten halen hahaha, Na dit was team nick vrij tot 7 uur en ik ging gelijk door naar me tech run van band on the run, de dingen die ik geleerd heb mag ik gewoon blijven doen dus o.a witchy women. Na dit naar de mall geracet om les mis te zien en naar wall mart om wat kleine frisdrankjes en redbull te halen. Na dit was het tijd voor de warming up van band on the run, maar ik was te vroeg dus mac zei dan doe je toch met ons mee met de conditie class, om vervolgens de warming up te doen phoee was kapot en de 2 shows moest ik nog doen hahaha. Van alle 2 de shows was de zaal prop en prop vol mensen zaten in de gang padden en de zaal is groot er kunnen meer dan 1000 man in dus kan je nagaan. Na de shows een douche genomen pyjama aangetrokken voor de MOVIE NIGHT OYEAH

Wednesday, GSC, Bahamas

Een mooie dag, ik heb me ticket omgeboekt ik vertrek ipv 31 maart (de dag dat me contract beëindigd) nu Zondag 7 April naar Nederland, ik ga samen met Dan naar het appartement van Nathalie (director Nickelodeon) en dat voor free en we blijven daar een week ik ga bijv, naar Mathilda de musical, andere culturele dingen doen die op de zondag niet kunnen ivm de tijd. Na dit in te hebben gevuld bij personal, was het tijd om de tender op te gaan en Hop naar Great stirrup cay voor de laatste keer whooohooo !! na onze event zijn het strand op gegaan met de productioncast en ik heb me nieuwsjaarduik gedaan met Kaylie, Adam en Mac en wat was het water koud zeg hahah (grapje) het was heerlijk de zon werd te fel dus Adam pakte uit het niets een parasol ergens vandaan getoverd. Na een uurtje of 2 gelegen te hebben was het voor mij weer tijd om de tender op te gaan want ik had een cleaning van de show ring it pie it wat bij elkaar maar 10 minuten duurde, hierna ben ik met de productioncast naar de gym gegaan om conditietraining met hun te doen en een paar dansen aan te leren voor mijn video ik leer nu dansjes van le cirque bijou de zwaarste show qua trucs, maar ik leer nu alleen 2 choreo’s ervan. Na te hebben gedoucht en wat gegeten te hebben ging ik naar me laatste event Happy family deck party, toen het afgelopen was kwam Joel op me af en vroeg me mee te doen met Dancing with the Jewel Stars, ik heb ja gezegd, dus kaylie en jessica (die ook meedoen) namen me mee naar de dressing room en de kleding uitgezocht en make up gedaan en hop naar de spinnaker daar stonden micheal (danser), Viva roy (cruise staff) en Boston chris (cruise staff) op ons te wachten kregen de laatste dingentjes te horen en de show begint, het is zo grappig om te doen ik moest dansen met een man van 30 en ik kan jullie melden die man ging uit zijn dak met het dansen, we hadden 6 rondes en Micheal (team 2) en Ik (team 4) stonden in de finale en we kregen het finale nummer en dat was “time of your life” of dirty dancing haha die man pakte me op en deed DE lift en de danspartner van micheal trok zijn shirt kapot en die stond half naakt daar en mijn danspartner vond dat ook wel tof dus moest ik dat ook maar doen. heel het publiek ging uit zijn dak het was hilarisch. Maar ik heb gewonnen O YEAH daarna een douche genomen en naar de crewbar gegaan om wat te drinken me bedje in te gaan

Thursday. Nassau, paradise Island (not), Bahamas

Kon deze dag het schip niet af aangezien we een video moesten kijken over hoe we mond op mond moet geven en leuk met de strijkijzer moeten spelen. En nickelodeon people zou nickelodeon people niet zijn om deze video helemaal te ontleden en de video uitlachen qua acteurs en acties zo hebben we geleerd als we de pleisters moeten plakken voor die schok dingen en stel dat het een behaarde man is eerst zijn borst moest scheren WHAT THE FUCK we hebben zo hard gelachen hierom nadat dit lach uurtje voorbij was, was het tijd om heerlijk te zonnen op het zondeck en zo hebben we afscheid genomen van paradise island Bahamas, Nassau we gaan het missen (uhm not) maar over een ander halve maand doen we deze route weer. De events van deze dag zijn heel relaxt en 1 event was zelfs gecanceld dus ik was om 9 uur alweer vrij. Dus ben ik naar de gym gegaan met xavier, justin en dan, om vervolgens de spa binnen te sneaken en in de jaccuzi te liggen later kwamen Adam en Mac er ook bij. En zo sloten we dag heerlijk af

Friday, Seaday 2

We hebben veel dingen gedaan maar voor mijn gevoel was het een rustige dag misschien komt het op we op zee zijn. We begonnen om 10 uur met Story time en we hadden daarna een anderhalf uur pauze dus ik ging met een paar andere wat ontbijten en relaxen, Het was tijd voor Nick liv Spinnakker side (het was binnen om dat het to windy was) toen hebben we de prep voor pyjama jam gedaan gezellig ballontorens bouwen -_- daarna was het tijd voor onze laatste event voor de middag meet & greet was heel relaxt ook, daarna heb ik een pauze van 4 uur (phoeepfoe It’s hard knock life” ) dus heb een powernap gehouden,film gekeken aldus heel rustig aan gedaan. Om kwart voor 8 was het weer tijd voor You are Norwegian oftewel YAN, ik mocht weer samen met me grote vriend Sandy het podium op en naar mensen zwaaien, na deze grandioze spektakel had ik een pop-up in de kids club, dat houd in “naar kinderen gaan die op je af rennen en kijken of je echt ben want het is leuk om te schreeuwen dat characters nep zijn =P” gelukkig heb ik een cohort bij me en 1 lady van de kidsclub is heel streng voor de kinderen dan haha. Gelukkig is dit niet zo lang en was het tijd voor het diner snel wat brood binnen gewerkt en hop naar de volgende YAN. Na de show gingen we alles verzamelen voor pyjama jam en in de chapel neer gooien want daarna was het tijd om te feesten op de WHITE HOT PARTY WHOOEEHOOOO. Oftewel hoe justin het zegt “Jill dit is jou feest, je bent al helemaal in thema want je bent al zo wit” dit flauwe grapje hoor ik elke week.

Saterdag Seaday 3

Yeah ik heb maar 2 events vandaag wel de 2 grootste but who cares. Me wekkertje ging om 8 uur af en ik rolde zo naar de chapel om pyjama jam te doen, en het was de eerste keer dat ik alles kon doen aangezien me staart gefixt is kan ik nu springen huppelen alles YEAH, daarna een lekkere shower genomen en het was tijd voor Slime Time Live en daarna waren we klaar voor deze week. Helemaal niets meer whoohooo
Vanavond ga ik met Adam Mac en Dan uit eten in Tsar's palace en nog wat relaxen en me mentaal voorbereiden voor mijn vakantie hahaha

Ik ga nu de 12 daagse cruise doen New York –2,5 zeedagen- Puerto Rico - St. Thomas - St. Maarten - St. Lucia - Barbados - Antigua en 3 zee dagen weer terug naar New York. Ik ga zoveel mogelijk foto’s maken, dit avontuur gaat nu beginnen en ik weet nog dat ik zei oo dat is pas in januari echt DE TIJD VLIEGT als een gek. En voor team nick is het ook vakantie voor ons want er zijn zo weinig kinderen dat er heel veel events gecanceld worden dus ik zeg Betaald op vakantie gaan is heerlijk !!!
En om de week goed af te ronden word er in de weekenden een zuip cruise gehouden dus dat houd in dat ik die week 2x ik HERHAAL 2x in NEW YORK BEN JIPPIE !!!

Ik ga proberen om elke week een update te geven of anders word het na elke 12 dagen en dan een kleine update over de weekend cruise. Maar moet nog uitvissen hoe ik dat ga doen hihi

XOXO Loves, Jill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 28355

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: