Rehearsel Time Day 5 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Rehearsel Time Day 5 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Rehearsel Time Day 5

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

12 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Tampa

Guys I LOVE MY JOB,

Ik doe echt zulke toffe dingen dat ik het te moeilijk vind om het zo uit te leggen. En de groep is ook heel tof, we helpen elkaar waar dan ook mee. dat is toch wel fijn want ja je er toch 6 maanden mee.

Bij Dora's Storytime gaan we een verhaal uitbeelden echt zo tof, iedereen mag het zo leuk/gek maken als die zelf wilt !! Zo speel ik de zeemeermin die haar kroon zoekt en ik moet dan zeggen ' I search my carona, everyone do you see my carona ? JEEEJ I see my carona thank you gracias". Maar de boze oktopus heeft hem afgepakt en heeft hem weer verstopt dus ik speel a sad mermaid en ik moet ook als een palmboom helemaal staan. Het is toch lief gewoon

En dan heb ik het ook niet gehad over Dora's Dance party is ook zo aandoenlijk te doen, I LOVE IT

En dan nu het ergste gedeelte van me baan "Min schoenen" jawel ik mag rond lopen op een paar geweldige kleurige/fleurige oranje CROCS jawel ik herhaal CROCS. en ik heb ook een paar Geweldige Roze waterschoentjes.

Eindelijk ben ik morgen een dagje vrij, het staat in het teken van uitslapen, shoppen en bij iemand om de kamer gezellig drinken en nickelodeon shows kijken. we wouden eerst naar disney gaan maar we zijn gewoon te moe om zo'n dag te doen. dus dit is gewoon de beste optie

Maar ik ga nu wel naar Universal HORROR NIGHTS YEAH!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 28361

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: