Hello Tampa - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Hello Tampa - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Hello Tampa

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

07 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Tampa

Na een lange reis ben ik eindelijk aangekomen in het hotel.
Wat een lange reis heb ik erop zitten en het ergste komt nog het half 10 in de avond nu en ik ben helemaal gebroken moet nog beginnen aan dit avontuur.

Morgen gaat het allemaal beginnen ik heb het script binnen gekregen en dadelijk krijg ik van een collega de muziek en dan ga ik dat even beluisteren en lezen en dan ga ik lekker me bedje in want ik moet er om 6 uur uit =|

de repetitie duurt maar tot half 4 en dan gaan we met ze alle naar de walmart

Zolang ik in het hotel zit probeer ik iedere keer te updaten


PS. het is hier fuckt up warm

Liefs, Jill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 597
Totaal aantal bezoekers 28362

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: