week 15 - Let's have a kiki , I wanna have a kiki - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu week 15 - Let's have a kiki , I wanna have a kiki - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

week 15 - Let's have a kiki , I wanna have a kiki

Blijf op de hoogte en volg Jill

03 Februari 2013 | Verenigde Staten, New York

Ello,

De gehele week bijna op zee Bléh, ik heb ook gehoord bij de eerste 7 daagse cruise riching ghetto bahamas, Nassau krijgen we 715 KINDEREN AANBOORD, dus gelijk keihard aan het werk =( na onze ander halve maand vakantie, naja ik kan het ook zo zien dan heb ik nog 7/6 cruises te gaan en dan zeg ik Hallo Nederland, Hallo Jumbo

Sunday, Bridgetown, Barbados

Om 8 uur stond Dan, Adam en mac voor mijn deur te bonken om te vragen om mee naar the boatyard te gaan, daar zeg ik geen nee tegen !! We kwamen er om half 9 aan ik heb gelijk een bedje + parasol ingepikt hehe, en lekker de zee in geweest, en ik ging wat eten bestellen en ik keek op de tv en wat zie ik VOETBAL, ben een half jaar weg,6 maanden geen voetbal heerlijk en dan zie ik dit bleh =P na het eten ging ik me weer insmeren en ik zei tegen tom dude waarom smeer je je niet in met factor 30 je bent al aan het verbranden maar die eigenwijze wou niet luisteren en die was rond 1 al omgetoverd in een kreeft. Terug op het schip gingen we naar deck 8 forward om te zonnen maar later ging ik het zwembad in op een gegeven moment zat jessica en adam erook in en die zeiden kom we gaan een draaikolk maken en debiel doen whut the fuck =P. even een uitleg er staat een webcam op het punt van het schip gericht en dat is tevens onze crew-area met zwembad dus iedereen kan dat zien op hun schips tv of via het internet hahaha, Daarna snel douchen en we gingen eten bij tepenyakki een japans resturant, iedereen zijn oow het was amazing. Maar ik vond het niet te vreten de rijst was lekker =P that’s all. Nog een groepsfoto gemaakt en doorgegaan naar het theater voor de crew slime time live voor te bereiden whoowhooo het was een grote mess maar verschikkelijk gelachen. Tijdens de show vond het iemand nodig om de boeren en je rook die knoflook lucht dat was me toch ranzig.

Monday, St John, Antigua
Het begon leuk met de crewdrill en later met kregen we de captain’s meeting waar we weer hoorden dat entertainment 1e stond dus moest heel het entertainment department het podium opkomen en crazy waffle dansen -_- (dat nummer komt me strot uit) bléh, daarna mochten we het schip af, ging gelijk skypen en zag het mooie moment dat de koningin gaat overtreden aaah wat jammer =P toch wel lachen om te horen terwijl je aan de andere kant van de wereld zit. Daarna ben ik weer naar het schip gegaan en daar liggen vervelen, ER IS NIETS TE DOEN =O

Tuesday. Seaday 3
Had eerst een presentatie over drugs en in dat half uurtje heb ik alle grappen over amsterdam en drugs aan moeten horen en ranzig plaatjes zien over hoe men drugs smokkelen op het schip, 1 verhaal plus fotos is mijn begeleven ik ga hem uitgebreid vertellen (als je een zwakke maag heb lees het niet, en scroll door naar het andere stuk

Een man probeerde drugs te smokkelen, maar niet op de “normale”manier nee deze man heeft dus een tapijtmes gebruikt een stuk van zijn been afgesneden om daar drugs in te doen en dat stuk vlees/huid? Terug te doen en vervolgens kwam die man bij de security en die security mannetjes zagen die man bloeden dus die hebben het ziekenhuis gebeld en een ambulance op hem afgestuurd die man natuurlijk tegen stribbelen en de dokter kwam er achter dat ie daar drugs had verstopt, toen ik die foto’s zag heb ik zitten gillen met jessica, kaylie en maria wat ranzig was dat zeg

Ik was vrij tot 9 uur want ik deed dancing with the stars weer, en deze keer moest ik met een dirty old mannetje dansen -_- gelukkig was ik na ronde 2 eruit YEAH en was ik weer vrij dat was mijn werkdagje, daarna was een gamenight in de dressingroom we deden monopoly, en om half 4 ging iedereen pas naar bed XD

Wednesday, Seaday 4
Werd wakker gemaakt door Joel aka Jersey boy en een andere random guy in me kamer voor Cabin inspection en ze vroegen is alles in orde ja oke slaap lekker, Naja na deze wake up call ging ik douche en klaar maken voor dora’s story time
Er waren maar 6 kindjes die 4 jaar over jonger waren die waren na 2 minuten afgeleid, de ouders vonden het leuker dan de kinderen zelf haha, hierna ben ik naar naar kaylie en jessica’s cabin gegaan om andere choreo’s op me usb te zetten voor me dance video, ik weet wat ik in me video wil een medley van band on the run, een klein choreo van le ciruque bijou, en 2 bumpers. Moet genoeg beeldmateriaal zijn lijk mij hihi. Ik was vrij tot kwart voor 8 in de avond dus ik heb de video’s goed bekeken naar de gym gegaan en de choreo’s geoefend en terug naar me kamer gegaan om modern family te kijken en andere series,Na dit hadden we you are norwegian 2 maal en daarna party time firtst naar de white hot party en daarna door gaan naar de club underground party in de crew mess en het laatste was echt een mess hahaha, ik voelde het schip behoorlijk te keer gaan dus ben ik rond half 3 richting me bed gegaan.

Thursday, Seaday 5
Na een slaploze nacht vanwege kast deuren en lades die open en dicht gaan, plus ik die zweetaanvallen kreeg dat houd maar 1 ding in , word weer zeeziek. Om kwart voor 10 hadden we een tech run van nicktoons dance party en de zee ging zo te keer dat bij de bar kopjes , flessen drank naar beneden kieperde =O en wij debiel naar de grond staren om dat het een panorama ruimte is en snel zeeziek word, na 10 minuten zijn we naar beneden gerend omdat niet de lift vertrouwd met dit weer, en ik lag dus ziek op bed poor me maar dat houd ook in dat ik geen character werk mag doen =( dus mag ik begeleiden bij de danceparty naja ook niet erg voor een keertje. Ik heb van 2 tot half6 geslapen, kan je al merken dat ik niet lekker was. 2 andere van me team hadden het ook Dan zei Bloody Sandy she is back, damn it. en ik zei heel droog : Let’s have a kiki motherfucker I’m gonna let you have it Let’s have a kiki (youtube Let’s have a kiki)


Friday, New York
FINALLY NEW YORK AAAH IK MIS LAND ONDER ME VOETJES,
Ik werd om 9 uur gebeld door Kaylie om me te vragen of ik mee wil gaan naar de broadway dance centre voor een dance class, daar zeg ik natuurlijk geen nee op. We waren voornamelijk geïnteresseerd in de vogue dance class maar omdat er immegration was en de mensen niet opschoten konden we pas half 11 die fucking boot af en laat nou net die dance class beginnen -_- dus we gingen naar de starbucks om te ontbijten en lekker rustig aan te doen, adam had voor secret santa aan tom een dance class cadeau gegeven en hij was enthousiast om tom zo hyper te zien en toen hij hoorde dat Kaylie, Jess et moi ook gingen wou hij bijna ook mee gaan na dit hysitische maar o zo leuke gesprek ginen we rustig wandelen naar de broadway dance class we konden kiezen uit hiphop advance of contemporary Liracal advance we kozen voor het laatste omdat we band on the run in de avond hadden kozen we het tegenovergestelde van de show en dat was lirical en het was echt tof, ik heb ook een tshirt gekocht van broadway dance centre (kon het niet laten hih) daarna moest ik een sprint nemen naar de boot aangezien ik kostuums van deck 8 naar deck 13 moest verplaatsen en de liften deden het niet, mijn conditie is gestegen hahah, daarna paxdrill en dronken mensen verwelkomt. Van deck 6 naar deck 13 rennen (in het trappenhuis) om in sandy te gaan voor 10 minuten om als sandy van deck 13 naar 8 te rennen me om te kleden als mezelf om naar een tech run te gaan, en dan komt het leukste na de tech run moest ik me weer omkleden naar nickelodeon kleding en van deck 7 naar deck 13 rennen. Daar had ik ff een half uurtje op adem te komen wat water te drinken en te whats appen, Dora en Diego kwamen al snel en gingen we een meet & greet houden , en wat een dronken mensen waren om 6 uur =O . na een lachwekkende meet en greet gingen we naar de garden cafe om te dineren, om vervolgens me warming up te doen voor band on the run, make up en haren te doen en om 8 uur een showtje geven, en het was helemaal vol met dronken mensen die uit hun dak gingen hahahaha. Na de show douchen en naar de night out te gaan omdat deyvin haar verjaardag te vieren whoohoo 21 birthday on the ship is a big deal because she can drink finnaly alcohol XD. Ik ben niet lang gebleven ik was kapot van al de rennen,dansen en alles phoephoe


Saturday, Seaday


Ik had een drukke dag als mezelf er waren heleboel characters ingezet maar omdat sandy niet zo populair is hoef ze niet om te komen dagen heheh lucky me, Kon lekker uitslapen tot 10 uur, en de spongebob en patrick meet en greet begon en damn het was druk wist niet wat me overkwam hahah. Een uurtje later was Know you’re Nick en het was druk ja en gezellig, hierna gingen we lunchen en was het tijd voor Arts & crafts en Nicktoons dance party en dat was me werkdagje, nu typ ik deze blog ga dadelijk douche en naar de white hot party en morgen weer NEW YORK =D

Dit word me laatste 12 daagse caribbean cruise =( en dan hebben we nog 6 bahama’s cruises en dan zeg ik Dag Amerika, Goedemorgen Nederland

XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 28368

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: