Week 9 - ole ole Feeling hot hot hot - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 9 - ole ole Feeling hot hot hot - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 9 - ole ole Feeling hot hot hot

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

23 December 2012 | Verenigde Staten, New York

Zondag. New York

In New York, concrete jungle where dreams are made, oh There's nothing you can't do, now you're in New York (AAH LOVE THAT SONG, en iedere keer zet iemand hem op en zingen we keihard door de straten dit nummer gewoon omdat het kan), heerlijk rainy shopping day was heerlijk, wat geshopt voor me secret santa moet nog 1 ding en ben dan helemaal klaar voor Christmas JEEJ. Daarna was het weer tijd voor de guest drill en daarna voor de Sail away party (come sail away, come sail away come sail away with me) met de welcome aboard shows was ik eindelijk Sandy, die ging echt heel goed maar na de show ging alle characters af en de andere act begon maar het doek stond wagenwijd open en wij stonden daar om te kleden en daar is ook heel fel licht dus iemand schreeuwde : Het gordijn staat open” en iedereen bukte naar beneden, op dat moment zaten we echt wtf gebeurd hier, iedereen in shock. Het ergste komt nog de eerste show word altijd opgenomen en kan de gehele cruise door de gasten (en crew) op een tv gezien worden, dus we waren niet zo blij hierom. Tussen de eerste en tweede show gingen we een kerst groet opnemen die volgende week op de televisie te zien is. De tweede show is goed gegaan zonder gordijn die openstond ofzo gewoon lekker zo als ie moest gaan. Ik had wilde plannen voor deze avond zoals douche en vroeg naar bed gaan. Ik kwam bij me cabin en kwam mij hint van secret santa en showde het aan Dan die begon te lachen en vroeg om naar de crewbar te gaan ik dach hey voor 5 minuten kan geen kwaad, kwam daar Justin Mac, Adam, Kaylie en Amanda tegen en we kregen uit het niets pizza dozen in ons midden dus ik heb a slize genomen en daarna naar me bed gerend was moe

Maandag, Sea day 1
Ik heb via me cabinphone naar het thuisfront gebeld was een goeie verbinding dus voor herhaling vatbaar =D daarna had ik meet & greet tijdens de meet en greet werd ik weggeroepen en ik zat letterlijk en figuurlijk in Sandy en moest onmiddellijk een tech van band on the run doen omdat jessica ziek is, is heel de show omgegooid we dansen de show nu met 3 meiden, en ik heb een extra dans nu ,1 solo/duet op het nummer “ Witchy Women” en Adam zingt en danst hem met mij, hele toffe choreo om te doen, maar die choreo kon ik dus niet en moest hem gelijk aanleren en ook andere choreo’s waar Jessica danst . Uit eindelijk is dat goed gekomen en we deden nogmaals een tech-run van de show en bij “Grand illusion reprise” maakte Adam een vage beweging en krak zei zijn knie die werd gelijk naar de medical centre gestuurd zijn knie had ie getwisted , Iedereen in de stress want hoe gaat de show G kan niet alle mannelijke nummers opzich nemen. Micheal bood zichzelf aan om de Funk medley te zingen, tijden de run kregen we bericht dat Adam toch de show kan doen alleen maar zingen niet dansen, dus alles werd nogmaals omgegooid. We kregen een pauze om alles laten te bezinken behalve ik , ik ging gelijk door naar Dora’s dance party en begon toch wel moe te raken, daarna te lunchen en een bakje met fruit het theater binnen te droppen. Om rehearsal te doen voor heel de show, mijn solo/duet op Witchy women doe ik nu met Stefano wat wel fijn is hij is de showcaptain van de cast geeft toch wel een rust. Na de rehearsel moest ik met team nick gelijk de voorbereidingen voor Pyjama jam doen dus ballontorens maken en goodies in orde maken om vervolgens gelijk een Prive meet & greet te doen voor een make a wish kid, gelukkig had ik 45 minuten pauze dus heb ik liggen pitten in carri’s cabin (ik was kapot). Toen het kwart over 7 was naar de kleedkamer gerolt (zij heeft een kamer naast het theater) make up en haar doen en show time, was wel zenuwachtig voor al mijn veranderingen maar gelukkig is dat allemaal goed gegaan. Hierna heb ik lekker bij azura gegeten om vervolgens de 2e show te doen die was allemaal goed gegaan maar je mist toch wel wat op het podium als er 2 mensen zijn uitgeschakeld dat is minder maar we hopen dat het zo snel mogelijk goed komt liever vandaag nog dan morgen!! Ben naar me cabin gegaan een douche genomen, een kijkje genomen bij de norwegians night out en me bedje ingaan want morgen moet verdomt vroeg op voor Pyajama jam

Dinsdag Cape Canaveral – Florida
Me wekker ging TE vroeg af, het is weer tijd voor pyjama jam en deze keer was hij niet helemaal uitverkocht dus dat houd in 1x pyjama jam deze week WHOOHOO, En tijdens de show werd er gefilmd voor een commercial voor op de guest channel. Maar tijdens de show ging er wat mis haha mijn goede vriend Sandy kwam rennen tijdens haar theme song en sprong in de lucht en toen viel de staart en kaylie duwde de staart terug ik pakte me staart en rende terug naar de chapel om door Erin het te laten fixen, Doug kwam gelijk achter me aan rennen en zei tegen me neem de tijd niet haasten nu dit kan gebeuren, kies een mooi moment om de show in te gaan, en dat had ik ook en we wouden beginnen aan de sponge (dans in 1 van de afleveringen van spongebob) knakte me staart er weer af dus ben weer met kaylie weggerend, toen was het tijd vor me 10 minuten break, daarna is alles goed gegaan. het is behoorlijk balen dat dit gebeurd maar deze characters zijn alleen maar gemaakt voor meet & greets en niet voor shows in te dansen maarja, na de show alles in de locker room gedumpt om vervolgens poolside game te doen toen we op het pooldeck kwamen pakte ik de microfoon van joël en riep “ Goodmorning everyone and welcome in Cape Canaveral,Florida” en de gasten uit hun dak was lachen om te zien, na de games snel omgetoverd naar normale kleding en richting de mall te gaan voor me laatste secret santa gift te kopen, tis gelukt ik blij. Maria en ik stonden te wachten op de bus voor walmart en eindelijk was de bus er. En we zaten in een ghetto bus ZONDER airco (gosh wat erg) met alle ghetto Filippino’s die reed naar alle ghetto winkels dus maria en ik keken elkaar aan van what the flipper gebeurd hier dan en iemand zei dat de bus weer naar de mall gaat dus wij waren blij. Daarna eindelijk naar de walmart gegaan om wat kleine snacks en frisdrankjes in teslaan en terug naar het schip te gaan ik had een door duty (wat verschikkelijk voor worden is), ik had hierna een kleine powernapje gehouden want we hadden een repetitie voor de beach games en happy family deck party. Want we hebben een stereo gekregen en ik heb de afgelopen weken liggen zonnen tijdens de show en nu moet ik wat doen totale verandering voor me (een knopje op pauze en play drukken is moeilijk hahaha) en happy family deck party was 1 ding om te cleanen en toen kwam iemand met het idee om te zeggen “ik snap het niet, is dit nieuw” , ik heb nog nooit iemand zo snel van vrolijk naar ontploffing zien veranderen justin ging uit zijn dak,Danielle die is nogal traag van begrip en dan hou ik het nog netjes, En ik zei Justin dit is het niet waard, verlaag je niet naar dit niveau gaat je ook niet lukken. En het enige wat ze zei is “I want chicken wings” (heel weerd I know zat er zelf ook van te kijken). Gelukkig hadden we hierna een movienight met de dansers en zangers en om in kerst sfeer te komen keken we de film Elf alleen ik was zo moe dat ik na 5 minuten film in slaap viel en werd wakker bij the end, Tom (1 van de dansers) benoemd zichzelf ”cruise director Tom tha bomb” heel grappig en zei “ik wil een verslag morgen zien van de film jill” heel wat afgelachen dus en ging pas om half 4 slapen

Woensdag – Great Stirrup Cay
Me uitslaap dagje, om vervolgens het strand op te rollen voor een beach show om zo weer terug te rollen naar het schip ,kwamen we Doug tegen en vroeg of die ook kwam zonnen maar nee hij zei dat zijn Moomoo nog in de maak is (check google wat MooMoo is) En ben toen gaan zonnen op de zondeck, heerlijk gelegen en dan lig je te zonnen en dan hoor je keiharde kerstmuziek op de achtergrond toch gek is dat hoor, het klopt voor mij niet hihi.) Na wat jaloersmakende appjes naar mensen gestuurd te hebben was het tijd om een nap te houden in me cabin ( Yes I know it, This a hard knock life). Had nog een meet en greet en Happy family deck party, bij het laatste was ik een beetje gemeen tegen een kind geweest ,ze had een ballon gevuld me slijm op haar hoofd en ze keek naar boven en zei ik wil niet geslijmd worden toen ze het woordje slime zei schreeuwde ik en andere team nick genoten “Pop that ballon”en ze kreeg zo dat slijm in haar mond, neus alles. De ouders lachte haar uit om het gezicht wat ze trok en maakte tienduizende foto’s ervan haha. Na dit alles weer terug naar me cabin gegaan om me om te kleden en richting de karaoke te gaan om te chillen daar.

Donderdag, Nassau, Bahama’s
Een hele slome dag, we hadden de crew drill en niet zomaar 1 na deze crewdrill hadden een kerstfoto met het hele entertainment department dus je moest er op en top uit zien, dus ik doe me haar/make up/ zwart jurkje aan/ high heels aan en dat om 9 uur ’s ochtends op de bahamas maar om 10 uur begon de crewdrill ik heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld al die ghetto fillipino’s zaten naar me te kijken en het leukste komt nog het duurd een uur =( gelukkig hadden we gelijk de kerstfoto en iedereen ziet er op en top uit dat ziet er dan wel heel cool uit. en tijdens de meeting riep stefano "ja ja ik wil nog wat zeggen, een applaus voor jill die heeft maandag helemaal zich uitgesloofd voor ons en nickelodeon en de show die ze weggaf echt dat is meer dan een applaus waard. toch wel tof zulke waardering van je collega's. Na de meeting was het tijd voor een lunch en een training en niet zomaar een training maar een VACATIONHERO training, oftewel training voor kleuters we moesten een hero tekenen en wat haar powers was en alles en daarna kregen we een quiz en mijn team had gewonnen en we kregen als prijs een masker, completly a disaster !! daarna hadden we onze events achter elkaar, tijdens het diner kreeg ik een telefoontje van doug dat ik deze nacht 2 medleys van band on the run dans voor de crewshow en daarna 600 kerstkadootjes inpakken dit kreeg ik 2 uur van de voren te horen whoow stress,snelle warming up te doen. en heel de cruise staff,nickelodeon staff en andere jongens zaten front row en wij zeiden “fuck this shit dans the night away overdrijf zo erg als je kan. En we kwamen op heel de front row ging uit zijn dak bij come sail away en hoe meer geluid ze gingen maken, hoe meer energy voor dans kwam er voor ons a completly mess maar wel heel leuk om te doen.

Vrijdag Seaday 2
De zee was ruig ko-lere niet normaal, en ik met een zwakke maag voor dit kotste de boel onder, je zou denken na Sandy te hebben overleefd en 3 maanden op het schip te leven ben je er aan gewend een big no no dus. We hadden poolside game maar door de wind en rocky is dat naar de spinnaker lounge verplaatst, de perfecte plek om nog erger ziek te worden dan je daadwerkelijk ben , het is op deck 13 de gehele lounge zit vol me ramen dus je ziet de zee te keer gaan als een malle en dan ook de bewegingen. Je kon me oprapen. Daarna hadden we nog een meet & greet en besloot ik te liggen tot de YAN. Maar ik sliep zo diep dat ik de melding van Dan the man niet gehoord heb de show Le cirque bijou ging niet door ivm de rocky sea. Dus ik kwam op mijn tijd in het theater en Dan zei “wat doe jij hier” en ik zei wacht het is vandaag vrijdag toch waarom doen jullie die show van zaterdag. En iedereen lachte me uit =P en zeiden het is verplaatst, heb je de melding niet gehoord dan. Na die uitleg ben ik terug gegaan naar me cabin en ben weer gaan slapen tot de volgende morgen.

Zaterdag Seaday 3
After a long day and night sleep was it time for dora’s story time. En het grappige was 1 stel was nederlands aan het praten de hele tijd en ik draaide me om en zei met volle verbazing “Jullie zijn Nederlands !! “ na een heel gesprek in nederlands (wat toch wel raar is ) was het tijd voor onze event, Hierna was ik naar me cabin gegaan om te douche en een powernap te doen maar toen belde amanda om me te vragen om een kerstgroet in het nederlands en duits te doen. ik schreeuwde Ik kan geen duits en ze zei jill je buurland is duitsland je kan duits kom op. Oke ik doe het ik kom aan bij de set en ze zei “jill het hoeft niet meer in het duits doe maar alleen nederlands” dus ik zeg in het filmpje “Fijne kerstdagen uit Amsterdam , Merry christmast en happy holidays. Daarna was het weer raak Seasick again bleh, maar we hadden slime time live en tijdens de show heb ik een run naar de wc genomen want ik hield het niet meer. En dat betekend als je gekotst hebt mag je niet in character, en laat ik nou net een heel na middag vol geboekt zijn met Sandy. Dus moest ik de Co-worker zijn voor het geval dat ik weer moet overgeven gelukkig was dit niet meer het geval en was ik blij. Ik zat in de chapel (het is een wonder word ik toch gelovig =P) en we hebben nieuwe bags voor de characters te vervoeren en Shak kwam op het idee om in die zak te liggen + Dicht te ritsen en maria te laten schrikken. Dus ik lag half te slapen in kapel, Xavier was met zijn ipad te spelen en Danielle was Danielle, en maria kwam binnen. En Xavier zei “maria die zak er zit een gat in ik zou er een foto van maken en mailen naar Nickelodeon fuck this shit”. Dus ze kijkt er in ze gaf een gil en sprong damn en ik lag haar uit te lachen en ze begaf het bijna. Later kwam stephanie binnen en we deden het weer en die gilde het ook uit en zei Why are you so mean. Te grappig was het.

Binnen 2 weken ga ik een video maken voor de directeur van ncl-productions, en wellicht kan ik maybe wel een contract als danseres verwachten als vervolg contract dat zal echt super tof zijn, in principe ben ik voor 1 avond danseres en krijg ik ook betaald voor bij band on the run dus de staat al op me cv en heb ik een streepje voor aldus dansers zeiden dat.

Deze komende week krijg 800 kinderen + KERSTMIS + een belangrijke vrouw van nickelodeon komt kijken (ze is op “vakantie” met haar kinderen) en Maria’s ouders komen op de boot + ik ga Michelle in Orlando bezoek dus het word een Mess deze week + we krijgen deze week voor het eerste 2x Pyjama jam (NOOOOOO).

OOEH bijna DE grote cruise reis richting St. Thomas, St. Maarten, Virgin Island, Barbados, Puerto Rico en andere eilanden WHIEEEWHOOO !!!
Een hele fijne kerst toegewenst , Fröliche weinachten. Ik ga kerst vieren in FLORIDA waar het warm is.


Love you all, xoxo

Jill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 28353

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: