Week 8 Santa claus coming to the ship - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 8 Santa claus coming to the ship - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 8 Santa claus coming to the ship

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

16 December 2012 | Verenigde Staten, New York

Zondag, new york

Vroeg me bed uitgegaan om de stad in te gaan ik ben met adam, jessica en justin wezen schaatsen bij rockefeller en wezen shoppen o.a. voor secret santa. Maar aan al het shoppen en schaatsen komt een eind, om 2 uur moest ik weer terug zijn op het schip omdat ik mijn safety card moest veranderen, ik moet nu deelnemen aan de pax drill dat houd in als er nu een emerency is moet ik naar mijn gedeelte gaan al mijn mensen afvinken en met hun een lifeboat in te gaan, en dat is me toch leuk om te doen uhm not ! daarna hadden we 2 event en een tech run. Vervolgens te dineren en in het resturaunt kwam ik JP & Lindsay tegen Jeej they are back for 2 months !! daarna gingen we de 2 welcome aboard show te doen. Na de shows was het tijd voor een movie night bij carri’s haar kamer, was wel lekker. Kreeg ook te horen van carri als ik een uurtje wil liggen slapen dat ik in haar kamer kan liggen want ze gebruikt die toch niet want ze slaapt bij Joel (Cruise director assistent). Het was een relaxte nacht met de 2 films die keken

Maandag Seaday 1

Het begon rustig met een meet en greet, Nick Trivia, Dora’s dance party en als laatste art en crafts. Om daarna een heerlijk douche te nemen en we gingen band on the run cleanen (dat moet binnen een kwartier) hierna ging ik met de Adam, Cheryl dineren bij Mama’s heerlijk pasta naar binnen gewerkt. In de kleedkamer zag ik dat ik splinter nieuwe hakken heb gekregen om te dansen en ik kan uw melden ze deden onwijs pijn, maar hey show must go on !! Na de eerste show ging ik met jessica, kaylie en bianca een half uurtje pitten voor de volgende show in cari’s haar kamer. De 2e show ging perfect zonder pijn door de schoenen, heb snel een douche genomen mezelf in een zwart jurkje te hijsen en naar de norwegian night out te gaan om 12 uur was bianca 21 geworden dus dat hebben we goed gevierd.

Dinsdag Port Canaveral, FL

Ik had maar 1 event (Poolside game) het weer was enorm foggy and grey maar warm genoeg om deze games te doen, het begon goed tot dat justin zijn script ging veranderen, en ik zat te dromen terwijl ik een kind bij had en een score shirt in me hand had (ik keek schijnbaar te lang wezeloos naar justin). Muwhahaha. Na de show begon iedereen te lachen erom en ik had het niet meer in de gaten haha. Ik was vrij tot 7 uur dus wat doe je dan SHOPPEN voor mij secret santa heel leuk, en daarna naar walmart om wat kleine blikjes frisdrank in te slaan en ik zag kleine stroopwafeltjes liggen, die heb ik natuurlijk gelijk meegenomen !! Om 7 uur had ik een door duty een half uur dat houd in een half uur weerdo mensen uitlachen en goedenavond wensen. Toen het half 9 was belde Maria me op om te melden dat ze gaat zingen in de spinnaker, en of ik haar wou supporten en haar preformens om te nemen, Om 10 uur hadden we nog een photoshoot voor onze nickelodeon chrismas photo . Toen iedereen van productie cast weer binnen was, kwam Zoey, Adam, Thomas en Maik voor me deur om te vragen om mee te helpen om de blue room te versieren voor het surpise feestje voor bianca , dus we hebben weer flink gefeest in een te kleine kamer.

Woensdag, Great stirrup cay

Heb heerlijk geslapen om vervolgens zo het strand op te rollen daar heb ik tot half 3 gelegen, men het was warm niet normaal meer, maar ben niet verbrand dat is het belangrijkste !! Daarna een meet & greet en happy family deckparty was ik weer vrij dus heb me was gedaan en een dvd gekeken was wel lekker. Meestal gaan we woensdagnacht uit in Nassau maar we hebben geen overnight meer en iedereen belde elkaar om de minuut met “ Ik verveel me” de eindstand was met z’n 10 in een kleine cabin monopoly spelen, ik zat onder een bureau 1 zat op het bureau 2 zaten boven op het stapelbed 2 op de lowerbed en 4 mensen op de grond, we hebben gelachen maar voordit soort dingen is je cabin toch echt te klein voor.

Donderdag, Nassau Bahamas

Start met de o zo leuke weekly crew drill, en entertainmentmeeting daar hadden we een crew bbq op deck 14, het was die dag 30 graden, dus ik brandde me dood, daarna zijn we het eiland op gegaan, ik zou je vertellen hoe Nassau is, het is 1 grote ghetto place, en het ruikt naar pis. Dus wie ooit zeg Oo wauw bahamas echt tof, tis een ouwe takke bende maar ik kwam het eiland op voor de wifi maar helaas wifi is zo klote daar, dat ik binnen een half uur weer terug op het schip was om me was te draaien en daar de wifi te gebruiken. Om 6 uur hadden we weer een event om vervolgende de prep voor pyjama jam te doen en daar kregen we te horen dat onze 2 show gecanceld zijn, dus we waren heel snel klaar met onze prep en kostuums naar de kapel te vervoeren.

Vrijdag Seaday 2

De dag begon met pyjama jam, wat op een of andere manier heel snel was deze keer. Ik had daarna aan me vermoeidheid toe gegeven heb 2 uurtjes geslapen om daarna poolside games te doen en daarna weer te slapen voor 2 uurtjes. Daarna hadden we een meet & greet wat ook heel snel was gegaan, hierna heb ik geluncht en de gym in gegaan vervolgens lekker te douchen en You are norwegian te doen normaal gesproken staat dora en diego op het podium met team nick, maar 1 gek dacht “hey laten we het veranderen en Spongebob & Sandy” het podium om te laten gaan” en hoera ik ben 1 van de gelukkige die dit elke weer mag doen WHOOOOHOOO!! Hierna ging ik met Justin, Maria, Dan, Adam, Mac en Kaylie in Tsar’s palace eten en daar kregen we te horen dat we tijdens onze GROTE cruise maar hooguit 39 of minder kinderen hebben, wij team nick members hebben dus 1 maand vakantie !! maar het is de komende 2/3 weken hard werken met ongerveer 700 + kids te werken en dan HOLIDAY !! Naja na het diner hadden we weer You are norwegian. en Doug (mijn manager) had me gevraagd om heel de dans van de welcome aboard show te cleanen, omdat 1 jawel 1 persoon het loopt te vergallen voor de groep. Dus om half 12 t/m half 1 een dansrepetitie voor heel de groep en voor mij was dit het moment om van character te switchen YEAH Adios Diego and Hello Sandy. Ben gelijk naar me cabin te gaan om te douche en naar de white hot party te gaan maar het was niet zo boeiend dus ben ik naar de crewbar gegaan waar ik met wat danseres en zangers ben gebleven tot 3 uur ’s nachts.

Zaterdag, Seaday 3

Heb heerlijk uitgeslapen tot half 10 om rustig naar de fyzz lounge te gaan om Dora’s story time te doen. Daarna weer een break van 2 uur om daarna SLIME TIME LIVE te doen. Kaylie had me gevraagd om mee te doen met de taples die ze ging geven nou, daar zeg ik geen nee tegen het was hartstikke gezellig alleen ik heb geen tapschoenen dus heb ik het met me danssneakers gedaan en het was hartstikke gezellig Adam, Mac kwamen ons ook vergezellen. Daarna hadden we onze laatste event tevens het stomste event ever en we waren FREE yeah, dus dat betekend GROTE plannen maken voor new york en de farwellshow bekijken.Daarna met de hele bups de crewbar in voor een uurtje.

Ik ben door de cruise director gevraagd om een keer dancing with jewel stars weer te doen en de fountain show (youtube : Fountains NCL) en laat een bericht achter wat je er van vind hahaha.

Het was een hele relaxte week, stilte voor de storm de komende weken krijgen we 700 of meer kids aanboord dus het word CRAZY CRAZY CRAZY

XOXO Jill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 28364

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: