Week 6 – All the Directors gone, Party Time - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 6 – All the Directors gone, Party Time - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 6 – All the Directors gone, Party Time

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

02 December 2012 | Verenigde Staten, New York

Zondag – Sail away

Zondag Shoppen in new york dagje, word altijd vrolijk in new york omdat er gewoon alles is wat je wilt. Voor het shopgeweld begon ging ik eerst naar Time square om voor een webcam te staan springen voor de familie thuis hahaha. Daarna ging ik naar de o zo mooie Disney store met christmas decorations en songs aah zoooo mooi. Daarna na de Forever21 gegaan om een winterjas te kopen. En later bij jounerys dr. Martens shoes gekocht aah ben zo blij er mee, en toen een cab gepakt om terug naar de boot te gaan. Daar aangekomen zijn we er achter gekomen dat het toch iets te koud is de sail away party op de pooldeck, en is verplaats naar de spinnaker (groote binnenzaal) en het mooie is we kunnen als ons zelf dansen oke alleen spongebob en patrick zijn er maar ik mocht mooi als mezelf dansen !! Later stonden we in de crew elevator met het team en 2 random people en spraken over de pyjama jam en een vrouw (die amerikaans dik is) aah jaa vooral het onbijt is zo lekker. Ik keek justin aan die begont te lachen en later toen we de lift uit waren zei ik over die vrouw en de pyjama jam onbijt dat is te zien dat zij het onwijs lekker vind kolere, justin draaide zich om en zei ik wist het dat je dat dacht je ogen spraken boekdelen je bent echt een bitch. Daarna een random event en een diner, om vervolgens mijn grote vriend Diego te zien, gezellig met hem dansen ughe ughe ughe. Na alles weer terug gelegd te hebben. Was het spa time, met ze alle in de jaccuzi

Maandag – Sea day 1

Start met meet & greet Spongebob und Sandy, Poolside, Dora’s dance party, art and crafts, band on the run. Een normale dag met wat stress want Xavier en Shak probeerde Universal te regelen qua vervoer maar dat is helaas niet gelukt nu gaan we volgende week dinsdag JEEEJ,

Dinsdag – Port Canaveral

Pyjama jam, mij dag begint dan om kwart voor 7 ’s ochtends (bleh) om vervolgens een starfish uit het theater te vissen (hehe dijenkletser). Na een tech hadden we pauze hebben we geslapen in de kapel XD De show ging goed op 1 ding na. Ik ging me omkleden en miste mijn handen, en de show was al begonnen en mijn tune om naar het podium te rennen draaide al de manager nam een run naar de kapel om te vragen wat er aan de hand was en ik stond heel droog met me handen in me ochtendjas en showde me handen en hij begon te lachen, en gelijk kwam Erin binnen met de handen en ging gelijk de show in.

Na het werk richting de mall gegaan om te skypen en te winkelen en daarna walmart geweest om wat chips in te slaan voor onze film avond en wal-mart is in kers sfeer en I LOVE IT dus ben ook naar de kerstafdeling gerent om er door heen te kwijlen, Terug op het schip had Maria een Prive karaoke kamer gehuurd om daar een film te kijken en het werd een horror film en het werd ook officieel dat dinsdagavond horrornight is. En daar zaten we dan met 16 mensen in iets te kleine kamer, was wel heel gezellig.

Woensdag- Great Stirrup Cay

Heerlijk uitgeslapen tot half 10 en me klaar maken voor the beach ja deze chick gaat eindelijk zon op mijn witte huid laten branden. Maar eerst een kleine beachgame gehouden maar we hadden een cheapass stereobooster die kapot is gegaan en ik DJ bij deze game ben. Ben ik 17 bedjes gaan reserveren voor team nick + dansers en zangers . om 4 uur zijn we terug naar het schip gegaan om een powernap te houden, en weer 2 events te doen. Daarna is het shower time en uitgaan in ghetto nassau. We zijn eerst naar senor frogs gegaan te kijken wat dat was en daarnaar naar bamboo een club waar alleen maar crew van NCL is om te dansen, de muziek is iedere week hetzelfde, iedereen kleed zich iedere week hetzelfde, net als een dejavu haha,

Donderdag- Bahamas Nassau

Start met een drill, captainsmeeting en entertainmentmeeting, en daarna waren we 4 uur vrij dus HALLO NASSAU, zo hyper dat we waren, werden we alleen maar teleurgesteld, alles is ghetto zelfs de beach we zaten vanwijze spreken op onze tassen, maar de zon scheen lekker en ik ben verkleurd van wit naar gebroken beige XD. Daarna hadden we art en craft en nickelodeon trivia en omdat het zo rustig was ging ik meedoen met de trivia en de rest van team nick na de vragen en antwoorden werd de winnaar bekend gemaakt en kwam er achter dat ik gewonnen had en ik kreeg dus een taart in mijn gezicht door een kind want de keuze is aan de winnaar of je gooit zelf een taart in je gezicht of iemand anders. En gelukkig ben ik zo sportief dat ik een kind aanwees om die taart in me gezicht te gooien,heb me gezicht in de pantry schoongemaakt en we gingen dineren met de dansers in Tsar’s palace met Doug (entertainemtmanager) die dude is zo gigantisch gay dat ik alleen maar om hem moet lachen na dit alles hadden we 2 shows van ring it pie it maar voor de 2e show kreeg we te horen dat het af, en we hadden nog 6 pie’s over en op een 1 of ander manier was ik zo hyper dat ik een pie pakt en naar arvin (een tech mannetje die zondag weggaat) ren en in hem gezicht gooi, later in onze pantry zat danielle shak bang te maken met een taart maar hij had niet door dat ik achter hem stond en pakte een pie smasht het in zijn face muwhaha, en ik had nog een taart over pakt hem en ging op danielle af. Echt geweldig dus 1 van deze dagen word ik genadeloos teruggepakt. Ik ging hierna nog even naar de gym en de spa en ging lekker me bedje opzoeken

Vrijdag – Seaday 2

We hadden maar 2 events in de ochtend en daarna 2 uurtjes vrij om daarna de captain te zien en daarna weer 4 uurtjes vrij te zijn. Na 6 weken lang training ben ik officieel geslaagd voor Basic Safety, Fire fithing, First aid, en stel ik krijg een andere contract na deze contract hoef ik deze cursus niet meer te volgen, hij is 3 jaar geledig. Voor dit moment moest ik naar de captain om alles te tekenen.
En sinds tijden mocht ik mijn grote vriend patrick zien om met spongebob een meet & greet te houden, het was niet zo druk dus onze meet & greet duurde maar 14 minuten. Daarna snel omgekleed om “You are Norwegian” oftewel Yan te doen, om daarna eindelijk uit eten te gaan. Nog de show le cirique bijou om vervolgens weer Yan te doen. Ik was een uurtje vrij en daarna had ik een tech van Slime time live! After that snel in me witte outfit gehezen om naar de white hot party te gaan, nog even gedanst, gesocialiced iemand had pizza’s besteld in de crewbar en iedereen was uitgenodigd dus hebben we daar nog rond gehangen, ik ben rond half 4 me bed in gegaan.

Zaterdag – Seaday 3
Een hele relaxte dagje mijn werkdag begon om 12.45 tot 3 uur en van half 6 tot half 7. Dus het was lekker uitslapen, naar de gym gegaan, gewoon lekker relaxt voor onze grote slime time live! After de show hadden 1 van de techmannetjes een pie in zijn gezicht gegooid het was zijn laatste werkdag en niemand is op zijn laatste werkdag veilig bij team Nick. En die man zei “jullie weten niet hoeveel dit betekend voor me jullie zijn echt een top team de vorige nick team schreeuwde naar ons en hadden een additude niet normaal maar jullie zijn echt top en jullie word echt door iedereen gewaardeerd en daarna Nicktoons danceparty.
Na de danceparty hadden we een cast diner met Doug in Le bistro en vervolgens het feestje door te zetten in de spinakker en crewbar.


Voor degene die sinterklaas vieren Fijne pakjesavond
Speel je zelf sint of piet dan zeg ik Veel plezier

Xoxo
Jill


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 28360

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: