Week 3 "700 kids and 7 crewmembers of team nick" - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 3 "700 kids and 7 crewmembers of team nick" - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 3 "700 kids and 7 crewmembers of team nick"

Blijf op de hoogte en volg Jill

12 November 2012 | Verenigde Staten, New York

Zondag, Heb ik afscheid moeten nemen van Nathalie, Andrea en Dante ik mis ze nu al na het afscheid ben ik lekker door new york gewandeld in het central park en nog wat geshopt, en het was weer tijd om weer slime te maken en een show weg te geven en het was zo druk met allerlei families (schijnt een congres te zijn voor leraren en daarom zijn er veel kinderen ivm dat ze vrij zijn). Tis een uitdaging 700 kinderen op 1 boot. Na onze welcome aboard shows hadden we eindelijk onze photo shoot , foto’s komen binnenkort op mijn Facebook JEEEJ ! En volgende week ga ik repeteren voor de dansshow : The band on the run deze shows is voor de dansers en zangers maar ze vonden me goed dansen dat ik hier voor gevraagd ben, ik heb gelijk JA gezegd hihi

Maandag :
Lekker uitgeslapen om vervolgens een meet & greet te doen, met me familie geskypt, Art & crafts gedaan om vervolgens te lunchen, en dan komt mijn cardio training genaamd Dora’s Dance party hier vliegen je calorieen weg Jeej. Snel me wasjes gedaan, om snel naar de dressing room te gaan om me kostuums te passen voor de show “Band on the run” een gehele dansshow met live music and all en ik mag zo snel mogelijk meedoen aangezien de nieuwe cast zondag aankomen kan ik meteen met hun mee repeteren voor deze show. Toen de fitting voorbij was lekker naar de gym gegaan (je bent verplicht iedere dag een uurtje te sporten en dat houden ze ook in de gaten het is echt Big brother is watching you ) Dan en Justin vroegen me mee uiteten daar zeg ik geen nee op en daarna zouden we de show The band on the run kijken (wat voor mij tevens homework is) , en ik had een repetitie ingelast voor alle dansen te cleanen, nu ziet er allemaal weel strak uit. En daarna me heel de production cast de gehele nacht door gefeest

Dinsdag – Port Canaveral
We hadden Character Breakfast, voor mij appeltje eitje aangezien ik co worker ben van fanboy en ik kan gewoon als mezelf lekker dansen. Na dit hadden we een fitting voor de splinternieuwe characters voor de nieuwe breakfastshow genaamd “Pyjama Jam” Nog een zwembad event gedaan. Om vervolgens rennend de boot afgegaan om te gaan shoppen. We hadden lekker een hele avond vrij. We gingen naar de karaoke en ik moest ook een nummer zingen =S en ik kreeg Adele – Someone likes you voor me neus geworpen. En daarna kreeg ik een duet nummer who wants live forever met Ryan 1 van de zangers. Wat heel tof was en vreemd genoeg ging het publiek uit zijn dak, dus zongen we hem nog een keer.

Woensdag – Prive eiland & Bahamas
Ik moest me om 9 uur melden bij de Safety office samen met Dan en Shak. Krijgen we een opdracht om tijdens de emmercey drill uit tevoeren. De mijne was, in een restaurant te zitten met een kaart met er op “I have a Heart attack” en mensen van het medische team zou me dan ophalen. Toen de drill begon dacht ik oke het zal wel, tot dat het medische team kwam en me letterlijk en figuurlijk af voerden naar de medical centre, en ik lag in de lift en de dokter keek naar me name tag en zag dat ik uit Nederland kwam, gaat die man opeens nederlands spreken schrok me dood, het is zo raar om op het schip nederlands te spreken, is raar om uit te leggen. Naja ik heb nog een half uur bij de medical centre voor jan snot gelegen =P. Daarna heel gezellig naar de Entertainment meeting gegaan. om gelijk door te gaan naar de BHV training te gaan, echt het komt nu me neus uit. In de nacht heb ik heb lekker gedanst in een club op de bahamas

Donderdag – Bahamas
Me dag begon heerlijk met BHV training maar dit keer was het Praktijk. Ik heb in een brandweerpak in een kamer vol rook moeten lopen. Leuk om te weten alle vrouwen zaten te miepen over de rook dat ze niets zagen. Voor mij was het alsof ik tijdens een spooknacht in de schaduwkamer iets te lang op het knopje van de rookmachine heb lopen drukken. Het was wel heel leuk om te doen hierna moesten we naar deck 8 mooring, om daar met een brandspuit (zo’n echte brandweer ding) dat dingen besturen. Niemand had ons gezegt om vrije tijds kleding te dragen wat nat kan worden, nee ons team liep in ons nickelodeon uniform en we waren zeikensnat, tof was het zeker. Na dit hadden we onze gewone events. En in de avond/nacht was er een crew party op deck 13 buiten, thema beach party, het leek wel thema winterwonderland iedereen liep in dikke truien,broeken,jassen omdat het zo koud was haha

Vrijdag – Sea day
Vandaag werd ik Ge-slime-d, geheel vrijwillig dat wel maar we moesten oefenen hoe we iemand moeten slimen, en hey ik ben wel voor dit soort dingen, ik kan je zeggen dat het verschikkelijk ranzig is om het over je heen te krijgen, normaal gesproken krijg je 1 emmertje over je heen, maar aangezien iedereen moesten oefenen kreeg ik het maar liefst 6x over me heen haha. Na een uitgebreide douche en wasjes gedraaidt was het tijd om een Splat attack te doen bij het zwembad ik heb heerlijk pie’s in kinderen hun gezicht gegaan. Verder gewoon wat kleine events gedaan o.a. meet & greet niet boeiends ofzo. Ik ben even op de white hot party wezen kijken aangezien het ook het afscheidsparty van de productie groep is =( ga die mensen echt missen !! En vervolgens had ik nog een Tech van slime time live om half 12 tot half 1 en daarna nog het feestje bezocht.

Zaterdag – Sea day
Een hechtische dag voor ons omdat we over het gehele schip events hebben. We begonnen heerlijk met Dora’s Story Time, dit event werd deze keer onwijs goed bezocht niet alleen door kleine kinderen maar ook veel ouderen mensen zaten ernaar te kijken toch wel grappig. Daarna hadden we onze Slime time live! Wat deze keer echt bommetje vol zat (en de zaal is groot kan ik je vertellen) dat geeft je toch wel een energie kick. Erica, 1 van de zangeressen gaf me nog wat spulletjes gegeven echt liet aangezien ze over een paar dagen het schip gaat verlaten. We hadden een kleine repetitie voor dora’s dance party. Daarna snel omgekleed om de show “The Quest “ te kijken in de Spinnaker. En ben met de 2 Ryan’s de karaoke bar in gedoken om een nummertje te zingen en daarna lekker me bedje in te duiken want deze 2 weken worden heel zwaar.
2 weken worden heel zwaar aangezien DE 2 Brand specialisten komen om ons 3 shows aan te leren plus ik heb nog the band on the run te leren dus ik denk dat ik de komende weken als een zombie erbij loop. Maar dat moet het waard zijn denk ik
Dikke kus…

P.S. Nog 5 maanden te gaan hihi