Week 4 & 5 When I say pyjama and you say jam - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 4 & 5 When I say pyjama and you say jam - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 4 & 5 When I say pyjama and you say jam

Blijf op de hoogte en volg Jill

26 November 2012 | Verenigde Staten, New York

Pak de kruidnoten en hot coco with whiped cream erbij het is een lang verslag.

Week 4

Zondag – Sail away

New york my lovely new york ik hou van deze stad, ben zo vroeg mogelijk op gestaan om zoveel mogelijk te genieten van deze stad. Heb heerlijk geshopt, in central park gezeten en lekker liggen rusten JP & Lisa (comedian/Magican & Dancer) kwam ik nog tegen en heb daar uitgebreid gesproken echt dat stel is zo lief en zeiden ff de goede dingen tegen me wat ik kon gebruiken voor deze heftige 2 aankomende weken. Daarna even wat gaan eten en naar de Pharmacy gegaan, en daarna richting huis te gaan daar kwam in Jessica (andere director) ze herkende me nog van de audities, dan heb ik toch een goede indruk bij haar achter gelaten hihi. Toen ik me kamer binnen kwam heb ik me kamer een beetje versierd met alle folders die ik heb gekregen bij times square, en ja Mary Poppins hangt uitgebreid in me kamer, om het een beetje huiselijk te maken heb de sheets die ik van erica heb gekregen leuk neergelegd en daarna een nap gehouden voor me drukke werkdag begint. Uiteindelijk hebben we gewoon onze normale werkdag aangehouden

Dinsdag – Port Canaveral
Een dag begint heerlijk met character breakfast onze laaste keer, volgende week gaat Pyjama Jam in premiere,
De rest van de week ben ik vergeten op te schrijven, aangezien het best wel druk en hectische was sorry

Week 5, When I say pyjama and you say jam

Zondag – Sail away

Ik had immegration deze ochtend dat houd in kwart over 6 je nest uit om vervolgens in een rij te staan omdat mijn achternaam met de letter B begint (dankje familie =P ) en we waren nog geeneens in New york, dus moesten we wachten tot de mannetjes van de immegration dienst binnen kwamen wandelen. Dan gaat alles snel, daarna ging ik even me bed weerin aangezien het half 9 was en de rest moest nog naar immegration en toch moest wachten. Maar ik was schijnbaar zo moe dat ik pas om half 12 wakker werd =O daar ging mijn dagje new york =( we hadden toch een drukke dag mag maar om even van de boot af te gaan is toch wel fijn. Voor het eerst gingen we in character de sail away en Welcome aboard show te dansen. Spannend ja dat zeker aangezien mijn grote vriend diego Gigantische schoenen heeft kan ik niet dansen zoals ik wil, mijn grote vriend diego danst wel gay maar daar kan die niets aan doen hehehe =P

Maandag – Sea day 1
A busy day for me, 1 rehearsel + een tech run van pyjama jam. 1 nieuwe dans voor fairy odd parents leren op hun intro song voor tijdens de meet en greet. En laat dat dansje van die fairy’s het leukste zijn word ik als dj achter de dj booth geplaats. (gelukkig, wisselen we elkaar elke week af hier mee). Toen weer tijd voor een warming up en en de show band on the run te doen 2 maal blijft leuk om te doen.

Dinsdag - Port Canaveral, FL
Vandaag ging Pyjama jam in premiere Yeah en het was helemaal uitverkocht 160 kinderen die hun onbijt met de nicktoons wil delen. Vandaag was mijn grote vriend Sandy, met haar mooie staart en pyjama, de show en meet & greet ging verbaasdwekkend goed, en cruisedirector Dan the man (ja hij word zo genoemd =P) kwam later onze kleedkamer in en zei Ik ben zo trots op mijn team nick hoe jullie het doen om half 10 s’ochtends (wij waren al half 7 aan de gang met alle voorbereidingen en tech) . Daarna waren we vrij VRIJ heerlijk van half 3 tot de volgende ochtend VRIJ we gingen naar de shopping mall en Walmart het was zo relaxt. Maria zei dat elke Dinsdag zo zou zijn dus ik en Dan waren heel blij en daarna kregen we het mooie nieuws te horen dat we dinsdag naar Universal park + Harry potter gaan aaaaah HARRY POTTER, iedereen die mij kent weet dat ik Harry potter helemaal geweldig vind en nu ga ik ernaar TOE AAAH.

Woensdag – Great Stirrup Cay
Ik kon heerlijk uitslapen tot dat ik wakker werd gemaakt door de kapitiein, (heb een speaker in mijn kamer). En zei Ik heb goed en slecht nieuws. Het slechte nieuws is weg gaan niet naar het prive eiland, (ik gilde NEE ik wil naar het strand om mijn TL balken een kleur te geven) en het goede nieuws is we gaan om half 5 varen naar Bahamas dus we hebben een overnacht en dat vind ik leuk en jullie hopelijk ook (en ik zei “nou joepie, nu kan ik niet naar het strand”) Dus ik was de halve dag op op de cruise wat doe je dan jawel wasjes draaien, dvd kijken, uitgebreid lunchen. In de avond zijn we met ze alle Nassau in gegaan, maar niet voor lang het was heel rustig dus zijn we terug gegaan pizza besteld en dvd kijken.

Donderdag – Bahamas
Zoals gewoonlijk een drill, sta je voor jan snot met een life jacket te wachten tot dat je weg mag, dit duurt anderhalf uur/2 uur, maar in een echte ramp is alles ontruimd in binnen 30 minuten. Wil ik overingens niet mee maken. Daarna een gezellige entertainmentmeeting en daarna de praktische safety part 2, dit keer moest men zwemmen, maar aangezien er mensen zijn die niet kunnen zwemmen en de safety officer mij als DE zwemster had uitgekozen want ja ik kom uit nederland, en nederlanders kunnen goed zwemmen kijk maar naar de olympische spelen alsdus safety officer, dus ik mocht nog les geven in de schoolslag hoe hilarisch was dat, daarna begonnen we echt met het prakitische gedeelte in het zwembad springen met een lifejacket en naar een liferaft zwemmen, doormiddel van de rug crawl zonder je benen te gebruiken om vervolgens in een raft te klimmen, het andere gedeelte was dat de raft omgedraaid in het water lag en dan hem moest omdraaien dus je moet er eerst op klimmen en dan naar achter laten gaan en zo het water in en dan er weer inklimmen klikt heel vaag maar het was heel erg leuk om te doen. Daarna hadden we Art en crafts wat heel erg rustig was logisch want iedereen zat in Nassau, We gingen ons klaar maken voor Ring it pie it en ik maakte wat schoon en iemand gooide zo een pie in me face, ik was de laatste op de team zijn lijst en eindelijk is de lijst met “make the pie fly @Team Nick completed” Na de second show hadden we eindelijk onze Thanksgiving diner, traditioneel Kalkoen en ik moet zeggen het was lekker daarna kreeg ik pumpkin pie was ook wel lekker je moet er van houden.

Vrijdag – Sea day 2
Een relax dagje met een poolside game en Story time met Dora en daarna gaven we een big cake aan de producution cast met er op “Break a leg, Goofy goobers. Xoxo Team nick/ Maria, Jill, Justin, Dan, Xavier,Danielle en Shak. Na al dat geknuffel was het team voor hun laatste show van de week “ le Cirque Bijou”

Zaterdag – Sea day 3
Meet en greet met Spongebob en Patrick en Slime time live zoals elke zaterdag.Nicktoon party, een dans party met alle nicktoons.. iedereen zij aaah awesome en om eerlijk te zeggen dit is het meest awkwardse event van heel onze program. Ik sta samen met me grote vriend Sandy op justin bieber te dansen (Ja het nummer “Baby baby bay ooh “) en doe de cha cha slide etc. en kinderen zaten aan de staart van sandy en ik had bijna 1 een hoek gegeven toen diegene bleef hangen eraan. Hihi gelukkig duurt het maar 23 minuten en 12 seconden, de dansers van de productiecast zijn erook aanwezig en die duwen alle kinderen van de characters weg wat grappig om te zien was
Cast diner, Gezellig met jaimie in Azura uiteten en eindelijk heb ik daar de tomatensoep gegeten sinds dag 1 op het schip. Moest en zou ik de tomatensoep daar nemen maar dat restaurant is altijd vol, en vandaag was het eindelijk zover en het was goddelijk !! Na het heerlijke diner gingen we naar de crew bar om chris gedag te zeggen , Chris was onze entertainmentmanager, en we dronken samen met de productiecast + team nickelodeon gezellig .sinds hij is weggegaan hebben we Doug, en hij is te grappig voor worden. En we hadden een super gezellig avond

ik verveel me nog niet, heb het onwijs naar me zin. maak onwijs leuk toffe dingen mee !

Ben je in New york op een zondag app me of laat een bericht achter op facebook.

Oja oja oja. wil je een kerstkaart / pakket of jezelf willen opsturen dat kan

Jill Berkhuysen / Nickelodeon Assistent
Norwegian Jewel
7665 Corporate Center Drive
Maimi, FL 33126

Loves you all, xoxo

Jill

  • 30 November 2012 - 15:46

    Peggy:

    En is het de geweldigste baan ooit :)?

  • 01 December 2012 - 01:52

    Jill:

    Haha, tis een hele gave baan met luxe problemen XD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 28367

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: