Week 9 - good old times and say goodbye - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 9 - good old times and say goodbye - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 9 - good old times and say goodbye

Door: jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

15 November 2014 | Verenigde Staten, New York

Deze week een über toffe week gehad met heel veel memories of port caneveral and bahamas. Wel vreemd Was dat me ouwe team nick er niet. Maar wel nieuwe memories maken met deze team in love them. En een sad thing afscheid nemen van de productioncast aaah ik ga ze missen ; Katelyn, tahnee, ozra, Emily, Macy,Esri, Nazar, Jamie, Richard,Patrick, Jimmy en Ruben.
Anyways hier komt mijn verslag


Zaterdag, vlakbij New york denk ik
Ik Was tot 5 uur vrij, dus Was het vooral uitslapen en kleuren in me kleurboek XD. We hadden een meet n greet wat verrassend genoeg heel rustig was. Hierna nam ik een sprint naar het theater om me voor te bereiden voor World beat na de show me snel om te kleden naar elders White Hot kleding om in de spinnaker lounge te feesten. Na me duty ging ik naar de crewbar om van vele mensen afscheid te neee (heel veel mensen vertrekken nu, echt onwijs jammer)


Zondag, New york

600 kids kom maar aanboord hier op the beautiful norwegian Gem
Maandag, seaday 1.

Ik Was vandaag model in de spa, ik kreeg een gezichtsbehandeling ter waarde van $200, en gelijk weer terug naar de lockerroom om sandy weer te zien (voor de enerlaatste keer) om de sailaway en welcome aboard show te doen.

Maandag seaday 1
yes finally nickelodeon take it over, we waren overal en nergens iedereen herkende ons gewoon.
poolsideshow meet n greet arts and crafts prep pj jam en dan de laatste shows voor de cast voor World beat. Gek genoeg Was de eerste show beter dan de tweede en na de shows goed afgesloten en gedronken met z'n alle.


Dinsdag port caneveral, Florida

Uiteindelijk geen pj jam maar een gast Had zo geklaagd dat ze een private meet n greet gekregen had.
Hierna was ik vrij en gingen We naar de mall. Het Was zoo gek om hier te zijn zonder de mensen met wie ik twee jaar geleden Was een half jaar lang. Anyways, heb lekker geshopt en toen kwam het alle Girls of team nickelodeon get a tattoo. We gingen naar cocoabeach naar de beste tatooshop. Ik ging als eerste omdat ik de kleinste Had. Moet zeggen Was wel zenuwachtig hoor maar achteraf nergens voor nodig geweest. Het voelde meer alsof me kat gekrabt had. Voor de mensen die het gemist hebben (wat bijna onmogelijk Is) ik heb op me rib "live free" staan. Na deze avontuur gingen We terug naar het schip ik ging me omkleden voor dancing with the gem stars. Ik moest na ronde 3 eruit (hè jammer)
En later hadden We een sleepover in onze kamer ramon lizzie en Devin sliepen in onze cabin nouja slapen. We waren de halve nacht wakker.


Woensdag Nassau , bahamas
We sliepen tot 12 uur uit en alsnog gebroken zijn phoephoe. We gingen aan land wat rond gelopen wat gegeten en gratis wifi gebruikt. Hierna hadden ik een pop up met diego. Altijd gezellig met die Mexicaan XD. Ramon en ik moest ons haasten voor onze volgende event (3 minuten omkleed tijd) en hup rennen door de 1-95, maar deck 13 rennen voor nick trivia. Daarna was het Nickelodeon nap time ja wij zijn af en toe ook gewoon kleuters die een dutje moeten houden. Toen hadden We happy family deck party waar we met taarten gooien en slime ballonnen gooien. After that douche en had diner met de productioncast in magenta. Ruben had zijn cabaret evening dus alle dutchies of the ship gingen hem supporten voor de laatste keer. We zaten tot 2 uur in bar city nederlands / engels te praten heel grappig, want op sommige woorden kwam ik niet dus begon in het engels te blèren.

Donderdag seaday 2

We werden wakker geklopt door naar Nicole en een officier voor de wekelijkse "cabine inspection" en toen washed voor ons tijd om om te kleden We starten de ochtend/middag af met een poolsideshow niet kort erna een meet n greet met sponge and Patrick, daarna arts and crafts. Tijdens arts and crafts moest ik me melden bij de stardust voor een techrun van Get down tonight. De laatste keer met deze groep dansen Was toch wel een beetje sad erover. Deze groep Is zoo leuk en gezellig ook met team nick tis gewoon 1 family. Ik moest na de techrun een echte run maken voor de meet n greet met sponge and Patrick. Om vervolgens een run naar het theater te maken om me voor te bereiden. Beide shows ging goed sommige werden emotioneel na de tweede en tevens laatste show. Wat logisch Is want 7,5 maand samen Is toch heftig. Bij You are norwegian part Begon Katelyn met huilen later tahnee en olha, ja dan kan ik ook niet achter blijven. Aaah i wish they can still until our end of the contract.
Snel af grimen en me White Hot kleding aan want deze chick moet weer dansen in de spinnaker. Hierna nog met onze dutch group wat gedronken en gezellig zitten praten.

Vrijdag seaday 3

Wat een onwijze drukke heb ik zeg heb alleen store time with dora en nicktoons danceparty. Dat houd in Laundry, alles opruimen en vooral afscheid nemen van de productioncast :( om half 2 ging ik de dansers en ramon de cabaret show in de stardust bekijken. En We hebben heel wat afgejankt. Ik wist niet dat ik zo kon janken zeg hahahaha en ik was zeker niet de enigste (ramon zat naast me te janken Richard, tahnee ook)
Hierna heb ik een uurtje gelegen. En toen had ik nicktoons danceparty voor de aller laatste keer als jawel Sandy cheeks vanaf heden ben ik een cohort / Dancer tijdens deze event. Ik ben ook blij ermee want een kind hing aan me staart, met volle gewicht dat ik half stond te janken van de pijn. Olha Was pissed en ik ook. Na het event snel douchen en ramon helpen met het rooster, en de komende installweek van de productioncast bespreken. Want mijn rooster word totaal omgegooid. Zo heb ik techrun om 1 uur s'nachts, repetities terwijl er Nickelodeon events zijn. Dus dat hebben We goed uitgezocht. Om 9 uur gingen We als team nickelodeon de Farwell show bekijken. Met gemengde gevoelens naar deze cast kijken.
Na de show gingen We met de productioncast en team nick naar de spinnaker om second city te bekijken. We eindigde allemaal in de crewbar om afscheid te nemen van de productioncast. Ik ging om 3 uur pas slapen.

Het Was me een weekje wel zeg...

Take care xxx

Jill

Oja, Welkom sinterklaas en zwarte piet in Nederland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 532
Totaal aantal bezoekers 28322

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: