Week 5 - Goodbye Canada and new England - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 5 - Goodbye Canada and new England - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 5 - Goodbye Canada and new England

Door: jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

18 Oktober 2014 | Verenigde Staten, New York

Daar ben ik weer met nieuwe verhalen.

Zaterdag, new york aka prisonday

Ik weet niet wat het Is naar elke keer als We een film kijken val ik in slaap op ramons bed of 1. De films zijn niet intressant genoeg voor me of 2. Ramon heeft een goed bed om in slaap te vallen. Hmm nu ik er over denk toch de eerste want mijn bedje slaapt veel lekkerder hèhè XD ramon en Anthony moesten om me lachen want toen ik wakker werd gemaakt om half 3 door ramon sprak ik nederlands in de trant van "hoe laat Is het dan niet waar Is me telefoon dan" efin ook al slaap ik 4 deuren verder op beide liepen met me naar me kamer, en zei nog jongens waarom slaap om de hoek. Kreeg ik te horen ja hallo We hebben 3 Charlie's angels we moeten wel weten of de langste en de mooiste in haar kamer beland en wij zijn echte gentlemans ( oooh boy XD) dus rond 3 uur lag ik in me eigen nest. En ging ik verder slapen.
Ik werd om 9 uur wakker om vervolgens tot 3 uur te vervelen dus ben wezen douchen, een film gekeken die ik wel leuk vond en internet gebruikt en de tijd gaat zooo langzaam bleh. Het Was eindelijk 3 uur mocht me Character weer uit de lockerroom vissen.
Sail away en welcome aboard gedaan. Wat gegeten en gerepeteerd (jaja moi als showcaptain take my job seriously) daarna douche en je raad het al film kijken " the wolf of wall street " we begonnen om 12 uur en het eindigde om 3.26, ik ben uiteraard weer in slaap gevallen dat Is bijna standaard. Maar heb in ieder geval het einde geziens ondanks dat ik geslapen heb vond ik het wel een leuke filmHahaha. Daarna gelijk richting bed gegaan en wezen slapen dus

Zondag, seaday

Uitslapen tot 11 uur jaja. We hadden een meet n greet met sponge en Patrick weer en verrassend genoeg waren er wel 10 kinderen (ik heb ze geteld) Hierna weer vrij tot 3 uur om lekker creatief met picture frames aan de slag te gaan en raad eens weer 8 kinderen. Jaa je word echt blij ervan. Ik Had weer genoeg gewerkt voor vandaag (2 uurtjes -_-') ik ben weer vrij. Ben naar de gym geweest, uiteten me Ramon, Lizzie en Anthony bij een Asian restaurant, om vervolgens een masker avond in onze cabin te houden ashley en ik liepen met een masker rond ramon kwam met muziek en Steph kwam ook nog langs aldus een hele chille avond gehad.

Maandag Halifax, Canada

Vroeg me bed uit om voor de aller laatste keer halifax in te gaan. Wederom het weer was heerlijk maar het Was de Canadezen versie van Thanksgiving dus 90% van alle winkels Was gesloten -_-' dus zaten lizzie en ik in een Starbucks gratis wifi te gebruiken maar na een uurtje gingen We weer weg We gingen nog rondlopen en foto's maken niet veel bijzonders dus. Ik moest een pop up met diego doen en wat creatief met fotolijstjes bezig geweest (art and crafts) en dat waa het We hebben een film gekeken deze keer een horror film en ik ben de enige lady die horror films leuk vind de andere zaten om de seconde te gillen. Hahha

Dinsdag, St John, Canada

Onze ochtend begon eindelijk een keer met story time met dora, dat Is veeels te lang geleden zeg. er Was weer cabin inspectie deze keer zonder Canadezen politie agenten hahaha. Wat rond gewandeld en foto's gemaakt in st John en weer terug het schip op voor een pop up met sandy cheeks ze was weer actief bezig hèhè. Ik Had gelijk Daarna een warming up en shows van world beat

Woensdag Bar harbor, maine

We waren bijna heel de dag vrij dus dat werd gevierd in de gym en op het land in het prachtige bar harbor, maine. We hadden een groepslunch en We wouden naar het national park gaan maar doordat het eten te lang duurde konden We er niet heen (huilmoment) terug op het schip hadden dora en diego meet n greet en ik speelde voor DJ Jill whoohoo. Na een half uurtje waren We weer vrij en ging ik me klaar maken voor het halloween feestje crew editie. Het Was heel gezellig en Was meer een photoshoot party dan een feest want iedereen wou met iedereen op de foto hahahaha om 2 uur ging ik naar me kamer om me make up eraf te halen en me pyjama aan te doen hoor ik ashley zeggen ja er Is een after party in Anthony's kamer kom. Ik Was nog niet moe dus ik ging gezellig mee. Er Was pizza, groente met hummus alles. De vraag Is hoe komen ze eraan Tamtamtam...... Aan elk feest komt een einde en in dit geval sliepen ashley en en ik bij ramon en Anthony haha


Donderdag Boston, Massachusetts
Een productieve dag kan ik het wel noemen na 2,5 uurt slaap moest ik me melden bij de safety office voor een opdracht die ik moeten uitvoeren tijdens de crewdrill.
Efin Ik moest me gelijk haasten voor ddp oftewel dora's dance party, en jawel We hadden 5 dansende kinderen whoohoo een record. Na de party me omkleden naar normale kleding en me opdracht uit te voeren " oude vrouw die doof Is en slecht te been" (staat ook op me kaart) dus ik ging zitten in de garden Café wat met de gasten zitten praten en na een half uur Had iemand me opgemerkt kwam gelijk een rolstoel langs en natuurlijk heb ik een scène gemaakt met " waar Is mijn man" de gasten lachen in een deuk. Ik heb een hele schip tour gehad vanuit een rolstoel die purno's wisten niet waar ze naartoe moesten, wat een kwalijke zaak Is en dat moest ik ook melden bij de safety officier naderhand. Crewdrill Was voorbij en snel van het schip af We hebben moeten en zouden naar harvard gaan vandaag, zoals jullie gezien hebben op facebook heb ik me daar niet verveeld. Oja jongens ik ga er niet studeren en ja ik heb er veel whatsapp berichtjes gekregen erover. Wel lief van jullie dat jullie dat dachten dat om zo pretentieus zou zijn. We pakte de trein weer terug naar Downtown en gingen lopen naar quincy market en zo terug naar het schip maaar het regende zeg maar zo hard dat ik helemaal verzopen Was me schoenen helemaal doorweekt, zelfs me ondergoed XD. Gelijk een douche genomen de kleding in de Was en droger gegooid en weer even werken want ja ik werk ook tussen me vrije uurtjes door hahha
En ja tote bag inkleuren is werken hahaha. De vermoeidheid sloeg een beetje toe maar hè slapen doen We pas in de avond. Toen We klaar waren ging ik naar Anthony en ramons hun cabin toe want ramon had een sega gekocht waar 80 spelen in gebouwd waren. Niet gespeeld maar gewoon keihard in slaap gevallen naast ramon het Was naptime schijnbaar want iedereen lag er te pitten (slapen in de avond hell no, nap time is it) ik werd op een gegeven moment wakker gemaakt met de worden " angel this is you're wake up call" en kreeg een kussen tegen me knar aan van ramon me eerste woorden waren " fuck off with your pillow, I'm leaving all ready ok" we hebben een grap over Charlie's angels ramon is charlie en lizzie ashley en ik zijn de angels. Dus wij noemen hem Charlie en hij ons angels. Ik dwaal af.. Ik moest me haasten naar het theater om Get Down tonight te doen. Ik ben bijna gevallen met me rollerskates op het begin en ruben lag in een scheur in de coulissen That bitch. Verder ging de shows goed. Na de show weer haasten in me White Hot kledij. 2 linedances gedaan wat gedronken en terug naar me cabin gegaan om vroeg me bedje in te duiken. En 12 uur is vroeg hier hahaha

Vrijdag New Port, Rhode Island

Werd vroeg wakker heb wat internet gebruikt, Laundry gedaan, naar de gym en wezen douchen een productieve ochtendje weer. We gingen rond 12 uur gelijk aan land heb een groene smoothie op en een magneet gekocht me verzameling van magneten Is compleet van deze mooi cruise
Ik Was vrij tot 7 uur dus wat opgeruimd, me herfst kleding in me koffer gedaan en ruimte gemaakt voor me zomerse kleding voor de caribbean hahha en een film gekeken. Om 7 uur Was het tijd om nicktoons danceparty. En sandy weer een gooi gegeven (een zachte gooi want dat pak staat op instorten, de staart dan hè) een game night in ramons kamer gehouden, iedereen zat er heel nerdy bij met (harvard) truien aan, brillen op en gamen maar haha

Deze 5 weken zijn ontzettend snel gegaan en ben echt een Lucky person dat ik deze plekken heb mochen bezoeken. Ze waren stuk voor stuk onwijs gaaf en mooi. Neem bijv. Bar harbor de natuur Is zoo mooi daar tijdens de herfst echt niet normaal. Boston een heel leuke stad, canada ook heel mooi.
En ondanks ik eerst naar de Breakaway zou gaan, ben ik echt oprecht blij dat ik in team nick gem zit.


Solang Farwell Auf wiederschen goodbye.. Canada and new England and hello Caribbean and hurricane here I come.

Take care, xxx

Jill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 28323

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: