week 1 - installweek aka rijnreis - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu week 1 - installweek aka rijnreis - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

week 1 - installweek aka rijnreis

Blijf op de hoogte en volg Jill

21 September 2014 | Verenigde Staten, New York

I survive my install week whoohoo
Het was vermoeiend maar ook weer niet (lekker tegenstrijdig weer)
Veel dingen gedaan en veel mensen leren kennen.
Wat ook weer grappig Is dat ik nu al niet meer weer op welke dag ik leef.
Anyways het Is nogal lang dit verslag #sorryimnotsorry

Have a great one!!!!

Zaterdag - new york

Ooeh spannende dag, na 3 weken in tampa gezeten te hebben Is het eindelijk zo ver We vertrekken naar de norwegian Gem. We werden gedropt bij de bekende pier 88. Daar sta ik dan met me 2 grote koffers, carry on en rugtas. Na de inspectie met de koffers (honden en al) mochten We het schip op. Het Is exact hetzelfde als op de jewel. Ik kreeg me kamernummer en ik vond hem al bekend voor komen en ja hoor precies dezelfde kamer als op de jewel, en ik deel hem met Ashley jeeej super gezellig.
Ik moest me melden bij de safety office met al me certificaten en ze zijn goedgekeurd en de officiers zeiden kom je uit uk je heb een accent namelijk ik zei uhm noo the netherlands. Toen zeiden ze ooooh netherlands you look British. en ik ging natuurlijk me accent opzetten en zei "thank you, have a nice one" toen begonnen ze te lachen en zeiden "We zien je zo, je krijgt een toets. Waaat een toets daar ben ik niet op voorbereid dacht ik. Devin, Steph en ik moesten een toets maken en je moest 45 goed hebben anders mag je alles opnieuw doen. Na zuchten en zweten mag ik zeggen dat ik geslaagd ben ik heb 46 vragen goed, wat was ik blij zeg. Devin en Steph waren ook geslaagd We gingen gelijk naar de spinnaker lounge om een sail away party bij te wonen als passagiers en vooral jezelf voorstellen aan iedereen. Heb al 4 bekende gezien met wie ik op de jewel heb gewerkt.
En toen kwam de productie cast. Mezelf weer voorstellen en kwam er achter dat er twee Nederlanders in die cast zitten!! Super leuk we gingen gelijk nederlands praten. Deze cast blijft tot novet en kreeg gelijk de voorstel als ik bij hun wil chillen/slapen mag dat altijd. Super aardig. Zij gingen optreden en wij gingen bij onze directors staan. En gelijk kwamen de vragen jill heb je je pillen ingenomen. Hahahha Jaa dat had ik. Natalie grapte al: Jaa jestina en ik hebben een weddenschap over wanneer je zeeziek word. Ik zei meteen oké voor hoeveel dan doe ik mee haha. De rest had nog training en ik, ik ging me koffers uitpakken.
Om 6 uur moest we ons backstage melden voor de welcome aboard show. Het was maar 1 show dus je moest gelijk knallen en dat deden We ook.

Hierna hadden we fittings oftewel iedereen aanleren hoe ze de characters aandoen en begeleiden. Devin en ik waren verantwoordelijk over de uitleg. De beste werd als laatste bewaard Sandy de eekhoorn. Wat heb ik die staart gemist zeg XD. Het Was 11 uur en We gaven licht zo moe was iedereen. Ik ben ook gelijk met bedje ingedoken.

Zondag - seaday 1

De wekker ging om kwart over 7. Ik heb wel lekker geslapen maar me matras voelt als een houten plank. Ach is even wennen later in het contract word het je beste friend haha.
We kregen een rondleiding over de Gem. En het Is precies de jewel. Na de rondleiding waren Devin Steph et moi vrij tot half 4. De rest training. Wat ben ik blij dat ik die training niet hoef te doen. Heb wat internet gekocht en naar huis gebelt, Facebook gecheckt, gereageerd op alle facebook berichten. Hierna heb ik wat posters opgehangen en wat op bed gelegen. Moses (nickelodeon showcaptain van de vorige cast) kreeg ik spiksplinternieuwe paarse bedlakens. Hij zei jij bent wel iemand die deze kleur kan waarderen. Ze zaten nog in de verpakking en hij zei schat ik was ze wel voor je want je heb nog geen wasmiddel. Whoohoo nu heb ik paarse lakens donker blauwe/groen fleecedeken nu nog een leuk kussentje kopen en ik ben klaar voor 6 maanden. Later was Steph bij me aan de deur om te vragen of ik wou lunchen en daarna wandelen en het schip helemaal te verkennen. Het was lekker sunny maar vooral windy op de pooldeck.

Oja een leermomentje
# als het schip naar het noorden vaart Is de zee altijd wat ruiger of in engels termen te spreken rocky.

Om kwart over 3 heb ik lizzy opgehaald anders Was ze bang dat ze ging verdwalen want We hadden onze eerste event van de dag. Het Was een meet n greet maar 3 mensen awkward. Daarna had ik nog meer vrije tijd dus ik deed me emercay plan opschrijven (anders mag ik niet van boord op de beroemde I-95 papiertje na) later gingen We eten in de garden Café (buffet restaurant) en hij ziet er mooier en sjieker uit dan de jewel. Om 10 uur repeteren tot 11 uur op de freakin ijskoude pooldeck. Na dit waren We vrij en Ashley en ik hebben onze cabin (zo ver het kan) ingericht. Zij wilt alles glitter en roze. En ik wil alles hippie ingericht hebben. En dat gaat ook zeker weten lukken dit projectje.

Maandag Halifax, Canada

Ik was vrij tot 1 uur, jawel je leest het goed tot en met 1 uur Gezichtje met koud zweet en wat doe je dan zoal, slapen, escape route verder uit werken, thee/koffie drinken met Esri en Ruben en nederlands praten heerlak haha. Wat chillen met Steph, rondgelopen op het schip. Aan je vrije tijd komt ook een eind dus moest ik me melden in de Nickelodeon pantry want We hadden een training ging over insecten, bed bugs, oftewel ongedierten. Mensen die mijn goed kennen weten dat ik daar heel goed tegen kan (uhm Noooooot) we zaten bij de productioncast en ik Had de hele tijd een vest en me handen voor me ogen. Echt smerig was het. Na deze horror movie was het tijd om slime te maken of in mij geval andere aanleren. Het rare Is Nathalie vertrouwde mij Niet toen ik slime ballonnen Had gemaakt " ik zie pret ogen ga niet bij haar staan"
Ik zal nooit Iemand slimen als ie dat denkt dat doe ik alleen op hele onverwachte momenten muwhaha
Hierna Had ik een training over hoe ik iets moet oppakken , het een film van 25 minuten en het leek wel een grote tell sell reclame echt wat een grap was dat. Gelijk na de training door naar de bliss lounge voor art en crafts. Er waren maar 2 kinderen voor dit event hahaha. Zodra het klaar Was. Ging ik me opfrissen en omkleden want We gingen de show van de productioncast kijken om vervolgens gelijk naar de spinnaker te gaan om dancing with the gem stars to bekijken. En als verrassing deden de zangers en zangeressen mee. Toen het afgelopen was zijn ruben, Moses en ik wat gaan eten voor dat de crewparty begon. Ik liep nog rond in rokje en al maar ik heb me mooi verkleed naar jeans en tshirt. Haha

Oja
Naast nickelodeon werk, doen we ook werk voor ncl dat kan bijv. Mensen groeten bij de deur van het theater, dansen bij dancing with the gem stars. Etc.


Woensdag port harbor, maine

Ik moest vroeg me bedje uit vanwege immigratie whoohoo. Aangezien We maine hebben bereikt een staat van Amerika moeten We onze paspoort laten zien. We hadden nog techruns van bepaalde poolside shows. En het Was heerlijk weer jammer dat de kidscount zooo laag Is. Beetje jammer. Ik Was vrij en ik ging met Ellen , esri en Ruben (onze Hollandse clubje) wat drinken. En toen kwam Natalie (show director ) op me af om me te vragen voor een dans plek in de productiecast , daar zeg ik nooit nee op hè, ik moet kijken welke show ik het snelste oppak om mee te doen. #score Nu doen 3 Nederlanders mee in 1 productiecast Gezichtje met uitgestoken tong en dichtgeknepen ogen ook vandaag had ik training over chemicals ik heb er niet veel van opgestoken ik ben samen Met ramon in slaap Gevallen XD zit namelijk zo het licht word uitgezet en geen raam je lichaam word steeds vermoeiender. Had na De training een powernap gedaan. We hadden nog een techrun en een Meet n Greet en dat Was me dagje weer.

Donderdag , Boston

10 uur de wekelijkse crewdrill, Jaa daaaaaaar issie weer . En gemist dat ik heb. Uhm nooo efin na de bootdrill waren We vrij tot half 5. En dat betekend We mochen aan land heerlijk waar het . Lekker weer, gezellig sfeer helemaal top. Ik heb een hoed gekocht en een poster. Verder wou ik juist me geld bewaren voor New york City . Na me vrije middag moest ik een pop up doen samen met Patrick gezellig tussen de oudjes rond lopen XD toen kwam het mooie moment om You are norwegian te Doen . Ik word hier altijd melig van. Ik maak er van de week een filmpje over je gaat keihard lachen vooral het einde. We moesten doordansen maar Niemand Had Dat tegen mij gezegd dus ik keek Naar ramon en Heb me toch gelachen. Ramon en ik waren na deze act vrij dus gingen We De tweede show kijken, ik moet toch weten wat voor show ik terecht komt . Het Is Een echte 70s show deze. Ik Mis de show band on the run wel maar ach deze ook leuk. Hierna Gingen Steph ramon en Ik Naar De White Hot party het Was eerder white old party ( de tros familie zit er natuurlijk ) en was het eigenlijk ouwe pokke nummers maar We hebben ons vermaakt. Julie (kledingmaakster) Steph en en Ik hebben midden op de dansvloer thriller gedaan. geen afgesproken werk We deden hem Gewoon met z'n drieën. Na een uurtje Had Ik het wel weer gezien en ging ik naar me cabin.

Vrijdag New Port, Rhode Island

We begonnen met story time met dora

Wat ik op deze dag miste was slime time live (een grote show op de jewel). Maar ik Ging oefenen voor De Show "world beat" en "Get Down tonight" en dat ging goed. Ik natuurlijk weer vrij een paar uurtjes en Ik wil niet iedere keer in slaap vallen in me kamer dus ben ik op deck 7 buiten gaan rondwandelen

Natuurlijk nog een keer in Character het was tijd voor nicktoons dance party normaal duurt dit ongeveer een 24 minuten maar vandaag vanwege een gigantische opkomst (Not) maar 7 minuten XD toen alles weer in de lockerroom gebracht en freedom douche, makeup doen alles voor een leuke afscheidsdiner omdat de Nickelodeon directors weggaan


Dat was me eerste week. Alsof ik nooit ben weggeweest. Wel heel leuk allemaal.alle crew is heel aardig. Ik mis nog wel me ouwe team Nick zo nu en dan maar dat was te verwachten en dat kreeg ik van Shak en Xavier dat die momenten meer gaat komen. Nu ga ik heerlijk van New York genieten.

Take care xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 28338

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: