let's go to a adventure - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu let's go to a adventure - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

let's go to a adventure

Door: jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

13 September 2014 | Verenigde Staten, New York

Toch nog een verslagje van de afgelopen 2 dagen. Kan het niet laten.

Donderdag

In de nacht kwamen er achter dat We toch liever naar universal studio's wouden gaan. En na alle uitgebreide facebook berichten en foto's hoef ik natuurlijk niet te vertellen waar ik ben geweest haha

Universal studio's het was zooo gaaf weer. Als harry potter fan moest ik natuurlijk naar diagon Alley oftewel de wegisweg. Het Was freaking awesome.
We gingen na sluitingstijd bij hardrock café eten, We zaten erbij als 5 zombies. Maar er was er 1 bijna jarig dus hebben We dat gevierd met ijs en ka
Sowieso de groep Was leuk en gewoon de hele dag. Maar wat waren We moe. We zaten nog geen 5 minuten in de auto en bam iedereen lag al te slapen.

Vrijdg - travel day

De ochtend begon leuk, er ligt al 3 weken een skelet van een kikker onder het bed, na uitgebreid gegilt hebben met z'n alle moesten We toch door met inpakken Etc. Ashley en lizzy vertrokken zaten in groep 2 en werd al om 11 uur opgehaald. Na über lang wachten Was het eindelijk 4 uur en werd en Steph op gehaald. Bij het vliegveld aangekomen en ingecheckt en al kwamen We bij de security was die mam gewoon Nederlands een hele verhaal waar hij vandaan kwam. Ik heb nog live met iemand nederlands gesproken heel grappig.
Daarna nog van viber gebruik gemaakt voordat We gingen vliegen.
De vlucht is goed gegaan maar ik ben best wel een slechte reis buddy. Het zit namelijk zo ik val zo in slaap in vliegtuigen hahahaha.
Enfin aangekomen in het hotel kwamen We erachter dat We allemaal opgesplitst waren dus allemaal bij vreemde mensen (bravo ncl ga zo door)

Ik heel zachtjes de kamer in want het Was al kwart over 11. Is het meisje met wie ik de kamer deelt nederlands. zij gaat tot 9 maart op de Gem werken, super grappig een Nederlander op het schip.

Dit Was echt me laatste bericht, hou Facebook in de gaten voor de updates. En hopelijk kan ik snel gebruik maken van internet op het schip en natuurlijk op het land.

Take care, xxx

Jill

  • 13 September 2014 - 14:16

    Jacqueline:

    Ben nog steeds superjaloers op je, al klinkt het wel erg vermoeiend allemaal! Ik ben benieuwd hoe je het gaat hebben op het schip, dus ik blijf je volgen. Geniet ervan! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 28328

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: