het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

het aftellen is begonnen

Door: jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

11 September 2014 | Verenigde Staten, Tampa

Hey lovely people,

Maandag
Vandaag was het grabbelton dag, We zouden alle events en shows doen. Maar er zaten ook andere opdrachten. Oa 30 push ups, 50 crunches, complimenten geven en ontvangen en vertellen waar je trots op bent.

Ik kreeg van iedereen een compliment;
- jill jij bent zo hyper en kinderen tieners en ouders gaan van jou houden.
- Ik ben blij dat nog iemand zoals mij ervaring met Nickelodeon en shiplife en je bent er altijd voor iedereen
- Je bent letterlijk en figuurlijk een grote zus voor me, je helpt me altijd enorm en ik kan altijd bij je terecht.
- Ik hou van hoe jij bent, want je bent geweldig
- je hielp me meteen met alle dansen en poolside shows echt dat waardeer ik echt.

Nadit kregen We een briefje met erop dat naar het Nickelodeon hotel gaan als een soort van fieldtrip jeeej

Dinsdag:
Uitslapen tot 9 uur en lekker lang gelegen op bed. En om half 2 werden We op gehaald door heather om naar het Nickelodeon hotel te gaan. Echt in een woord geweldig, We hebben meet n greet met nicktoon gedaan. Zelfs verstoppertje bij spongebob XD dat Was echt te grappig en ook shows bekeken. Natuurlijk heb ik veel foto's en video's gemaakt van deze dag die uiteraard op facebook al te vinden zijn.

Woensdag: ik kon heerlijk uitslapen tot 9 uur maar nee iemand Had de airco ijskoud aangelaten. En werd wakker met ijspegels damn dus met me slaperige kop hem hoger gezet om vervolgens me bedje weer in het te kruipen. Ik ben weer in slaap gevallen tot 9 uur. Toen ben ik me wezen omkleden als a true nick kid. van 11 tot 7 hadden We repetitie en kregen We bezoek van de directeur van Nickelodeon.
Na de repetitie kregen We te horen dat We morgen vrij zijn dus dat betekend. WE GAAN NAAR DISNEYWORLD, MAGIC KINGDOM AAAAAAAAAH. really Hard work paid off.

De volgende blog is waarschijnlijk over een week maar hou Facebook in de gaten daar Is alles te vinden.


Take care xxx, Jill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 28320

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: