Rehearsals and more rehearsals - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Rehearsals and more rehearsals - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Rehearsals and more rehearsals

Door: jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

04 September 2014 | Verenigde Staten, Tampa

Maandag:
Ik heb de directeur van nickelodeon aan het lachen gemaakt tijdens de story time met dora, die gast lag serieus op de grond van het lachen.
Ik speel prinses Mariana, en de host die vraagt aan mij : Jill zou jij de prinses willen spelen" En ik spring en gil gelijk en zegt: Yeah I love too"en dan gaat ze verder met het verhaal en dan zeg onderbreek ik ze en pak ik me kroon. heel grappig
Na de repetitie gingen gelijk door naar de walmart voor boodschappen en daar vond ik voor 4 dollar een oranje zonnebril SCORE #lovewalmart
Toen ik thuis kwam heb ik wat gegeten en wezen doucen want daarna hadden we een nicktoons night , gewoon een paar afleveringen van characters die we spellen bekijken.

Dinsdag
Was vooral repeteren niets bijzonders hahaha vooral verhalen over schipsleven gehoord en vertellen.

Woensdag:
Was het cardio woensdag damn, eerst onze dagelijkse cardio warming up daarna killing dora's dance party, Sailaway party, welcome aboard show en pajama jam. ik heb nog nooit zoo erg gezweet in de ochtend smerig gewoon. In de middag deden een paar poolside games en splash mobs. Nadat de repetities waren afgelopen waren gingen we wat eten bij wendy's die portie zijn niet normaal groot. echt belachelijk gewoon en dan raar opkijken dat de amerikanen HUGE zijn.
Oja volgende week gaan we naar DE nickelodeon hotel. super cool er zijn er paar 2 van de wereld. en wij gaan een bezoekje brengen een soort van schoolreisje naar orlando haha

Verder heb ik niet zo veel te melden. ja dat het nog 9 dagen is voordat we naar het schip gaan. en dan gaan we rocken op de GEM !!!

Take care, xxx

Jill

  • 04 September 2014 - 07:44

    Daphne:

    Klinkt allemaal super gaaf meis!

    Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 28327

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: