Let's the Journey begins : - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Let's the Journey begins : - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Let's the Journey begins :

Door: jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

27 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Tampa

Zaterdag: een goodbye party was heel gezellig onwijs verwend en totaal niet verwacht. En zaterdagavond ging ik me mail checken en werd ik verbaasd door het mailtje van Kai dat ik overgeplaatst zou worden naar de GEM.

Zondag D-day : na een anderhalf weekje druk achter elkaar aan het werk te zijn om alles te regelen was het zo ver. De vlucht van amsterdam naar atlanta ging heel chill heb wat geslapen vooral veel films gekeken. maar jill zou jill niet zijn als er weer wat moet gebeuren deze keer was het een baby van 9 maanden die om het uur zijn luier vol poepte -_-' erg aangenaam NOT. op atlanta aangekomen was het 4,5 uur wachten en ik werd wat vermoeid. Toen ik eindelijk het vliegtuig in zat ben ik ook meteen in slaap gevallen en werd bruut verstoord door een stewardess met haar karretje vol drinken -_-' . toen was het nog maar 5 minuten vliegen en ik was al weer in Tampa. Heather kwam me ophalen van het vliegveld en bracht me naar het appartement waar Autumn al zat die hielp me ook gelijk met de koffers samen met heather. En Autumn zei meteen zo je komt bij mij op de kamer heb je een mooie badkamer aanvast een een walk in closet.
Ik zit in het meiden appartement voor de breakaway. en Autumn en Rochelle doen dit voor de eerste keer zo'n nickelodeon contract dus ik kreeg heel veel vragen van ze. en ook te horen dat onze contactpersoon een $#% wijf was hahaha. Ik ging rond 12 uur slapen na wat gesproken te hebben met elkaar.
Werd om 5 uur wakker, of het een soort van jetlag is weet ik niet maar irritant is het zeker. ik lag wel lekker tot 7 uur. We gingen met zn drieeën ontbijten en ze zeiden : ik vind het echt stom dat je niet op het schip komt, want het is toch een proces van kennismaken deze weken in Tampa en dan zit je met de verkeerde mensen wat eerst wel je groep mensen zou zijn. Efin hun gingen de deur uit. en ik ging nog lekker liggen op bed om vervolgens rustig om te kleden wat te lunchen. Want vandaag is het informatie dag. dus Bob komt weer langs onwijs gezellig die man en veel bekende van de jewel of tampa tijd weerd zien.
En de cliffhanger waarom ik naar de gem gaat ipv de breakaway.
Ik ben TE LANG, het was de gem of gewoon terug naar huis. Ik ga er niet teveel woorden vuil over maken, maar it sucks so.

Dinsdag:
We hebben vandaag alle dansen geleerd van alle shows voor mij peanuts gewoon maar he zie het als refreshing. En nathalie is weer onze director dus het is heel gezellig met haar. De Gem cast mis een host en ik ben tot die tijd de host. Ik krijg er een nieuwe functie bij : Nickelodeon showcaptain. Dat houd in dat ik een soort van manager ben van de groep. Staat mooi op me cv toch. Vlak voordat de repetities voorbij waren moest ik weer verhuizen naar een andere appartement waar de meiden van de GEM logeren. Autumn en Rochelle waren niet er niet blij mee. En ik ook niet maarja ik moet er toch overheen komen. Na dat ik verhuist ben gingen we met de groep frozen yoghurt halen dat smaakte echt onwijs goed.
Oja de GEM cast blijft tot de 12e dacht ik in Tampa, Florida. Dus kleine 3 weken ben ik hier in tampa.

Sorry dat het zo lang duurde voor een update maar in me oude appartement was de wifi zo klote. En hier werkt het echt goed.

Misschien dat ik morgen weer een verhaaltje schrijf maar dat weet ik niet zeker

Take care xxx

Jill


  • 08 September 2014 - 16:07

    Ad Houwaart:

    Helemaal leuk onze Jill manager bij nickelodeon ben trots op je meis, hoop nog veel te lezen GOOD LUCKXXXXXXXXXXX

    AD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 28335

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: