Me Crocs en koffers weer van zolder halen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill - WaarBenJij.nu Me Crocs en koffers weer van zolder halen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jill - WaarBenJij.nu

Me Crocs en koffers weer van zolder halen

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

14 Augustus 2014 | Nederland, Amsterdam

Daar ben ik weer met een nieuwe verhaal van A Cruiseship adventure serie.
( wow ik ga een boekenreeks beginnen just like J.K. Rowling en dan verfilmen …)
Na

Het gaat weer om een Nickelodeon manager contract, dus ik ga cheesy dansen, verhalen vertellen, Spaans praten met Dora & Diego, jammen met Sandy de eekhoorn tijdens de pyjama jam, slime en taarten gooien en wie weet wat allemaal nog meer. kortom Team Nickelodeon gaat die boot weer terroriseren.

Mijn cruise ziet er als volgende uit

4x -7 daagse cruise gaat van New York – Bermuda (3 dagen overnight)

En dan naar het bekende:

18x -7 daagse cruise gaat van New York - Port Canaveral, Florida – Great Stirrup Cay- Nassau, Bahamas en weer terug naar New York

3x - 12 daagse cruise gaat van New York - Puerto Rico - St. Thomas - St. Maarten - St. Lucia - Barbados – St. Kitts en weer terug naar New York

En 3x een 2 daagse cruise

Zoals je leest zijn het allemaal bekende porten voor me. Op twee na Bermuda en St. Kitts zijn helemaal nieuw voor me dus door die twee eilanden laat ik helemaal verrassen. Voor de rest word New York City me thuishaven, moet een bucketlist maken wat ik allemaal moet en wil doen.

Oooh jongens ik heb er zoveel zin in hé , het is bijna niet te omschrijven. Om nieuwe mensen ontmoeten, alle gasten naar hun zin maken, Halloween vieren, thanksgiving, de feestdagen, oud&nieuw, Valentijnsdag etc. gek doen met kinderen, Feesten,nieuwe porten ontdekken en weer beseffen hoe mooi de wereld is. Cause i’m a hippie child with flowers in my hair.

Zoals je leest komen er weer spannende tijden aan voor me en het gaat snel geloof me want voor je het weet ben ik echt weg en ga ik weer terug naar het shiplife #Bubble #MyUtopia #Notrealworld. Maar eerst afscheid nemen en weer naar Tampa, Florida om te gaan repeteren. Ik vind het echt weer tof dat ik weer ga. Ga er meer voorbereid ernaar toe, ik weet wat ik mee moet nemen en weet wat er op me af gaat komen.

Ga het deze keer wel iets anders doen ik ga veel filmen en proberen op youtube zetten zodat jullie zien waar ik leef en wat ik allemaal doe. Dus filmpjes van repetities,hoe het backstage eruit ziet, de uren die ik op het land mag vertoeven, de feestjes, etc. Mocht je denken nou dat wil ik graag zien in filmpje let me know! Daarnaast een wekelijkse verslag op deze reisdagboek voor diegene die youtube niet leuk vinden. En of course alle foto’s gooi ik op facebook. Al met al heel veel updates via social media zodat jullie me niet hoeven te missen en tevens “making memories voor later die ik weer terug kan zien.

Wil je contact opzoeken met me terwijl ik in Amerika zit, ik maak gebruik van Skype, Viber, Whatsapp & Facebook. Maar ik kaarten ontvangen vind ik stiekem nog heel veel leuker hehe

En dan nu word het alle koffers van zolder halen en me fleurige crocs (ja ik moet ze weer aan doen maar dat heb ik voor lief). Kleren uitzoeken en sorteren. Het leukste komt nog ik ga van zaterdag tot donderdag ook nog een paar dagen naar zeeland, gewoon omdat het kan.

Het aftellen is officieel begonnen !!!

De overige informatie volgt nog

xxx

Jill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 28319

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: