Week 23- Last Week, a lot of emotions and parties - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 23- Last Week, a lot of emotions and parties - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 23- Last Week, a lot of emotions and parties

Blijf op de hoogte en volg Jill

31 Maart 2013 | Verenigde Staten, New York

Het was een vreemde week, het voelde totaal niet als een laatste week, maar langzaam namen we beetje bij beetje afscheid van alles, met als hoogtepunt onze “splat a atack go away party”. Terwijl ik dit typ ben ik op de luchthaven van JFK en afscheid genomen van iedereen op de boot en afscheid genomen op het vliegveld is toch wel raar en dan elkaar uitzwaaien en gedag zeggen!! Afscheid nemen van allemaal lieve mensen die ik ontmoet hebben was wel vreemd een half jaar 24/7 op een schip leven schept toch een band met elkaar. Deze nacht zaten team nick bij elkaar en hebben toch wel een traantje gelaten maar ook gelachen alvast een kleine afscheid, aangezien de tijden heel raar zijn iedereen gaat een andere tijd van de boot af i.v.m transver naar de luchthaven. Ik ga samen met danielle naar het vliegveld. En toch weer een soort van zenuwachtig om weer naar huis te gaan

Sunday, New York
Me laatste dag vrij in NYC, ik ging richting central park, want daar is DE plek waar je je eigen muppet kan maken, en jawel ik heb hem Miss Red velvet, Super tof, echt die speelgoedwinkel was echt supertof, echt alles kon je er vinden. Daarna in buurt rond gelopen en richting Chelsea gewandelt (richting schip) om wat te lunchen en Wifi te gebruiken. Terug op het schip heb ik heerlijk rustig aangedaan had geen paxdrill, tijd voor de ALLERLAATSTE keer Sailaway te doen, we hoorde de toeter afgaan en we zaten met team nick op de grond in de crew hallway en zeiden “We can do this for the last time and make a lot of fun this week” De show ging goed twas erg koud op de pooldeck.Hierna hadden we een techrun van de welcome aboard show maar voor het begon waren we met de productiecast in het theater aan chillen en Stefano zei tegen Doug (onze manager) we hebben een verrassing voor je , naja oke en daar stond Maria en Dan achter hem met een pie en huppakee pie in zijn gezicht, haha niemand van de productiecast op Stefano na wist van deze grap dus iedereen begon te joelen en te lachen hij had zijn gezicht schoongemaakt en zei “Nickelodeon wacht maar wees maar bang, ik pak jullie terug. Maar he team nickelodeon is overal op voorbereid we hebben tig Slime ballonnen gemaakt en Pie’s gaan alle kanten op vliegen deze week. Niemand is veilig zelfs team nick niet hehehe maar dat is het spel !! (verwacht veel foto’s en filmpjes deze week ervan) hierna had ik pauze en ging naar een roomsteward en Ik heb de keycard van justin roomsteward gevraagd en ik ga vannacht met Xavier en Dan naar zijn kamer op een slimeballon in zijn gezicht te knappen en daarna in pie in zijn gezicht te gooien WHOOHOO. Dat word nog lachen hahahahahhahaha, me nickelodeon shirts in de was gekieperd en wat gespeeld met me muppet en gaan de ene laatste welcome aboard show YEAH, alleen ik rende als een kip zonder kop rond backstage en rende alle trappen op, mijn kostuum heeft nogal veel lagen, ik was eerst mijn voering vergeten enfin kan gebeuren niet waar, toen ik me staart vast maakte kwam ik erachter dat ik me harnas was vergeten weer rennen van deck 3 naar 8 damn it en ik kon hem maar niet vinden ik weer naar backstage rennen om daar te zoeken nee hoor, hup weer naar boven ik kijk alle tassen na ligt ie in een tas damn it, ik weer naar beneden rennen om me te haasten om me als eekhoorn om te toveren (ja hard knock life hahaha) de show zelf ging goed, toen weer naar de laundry gegaan om me nickelodeon shirts uit de was te halen helemaal schoon (voor hoelang weet ik niet er kunnen vreemde dingen gebeuren deze week) en daarna snel wat eten en hup hup hup naar de tweede en laatste show , en THE END voor day 1. Het klinkt raar maar ik besef nog niet dat het de laatste week is, maybe komt het de later deze week. Ging douche en nog naar de crewbar wat gedronken en lekker me bedje in gegaan

Monday, Seaday 1

Het was onwijs windy/rocky de gehele dag dus alles wat buiten was is afgelast, dus onze events werden onwijs druk bezocht. Meet & Greet met spongebob & Patrick stond een onwijs lange rij, en bij Know you’re Nicke (triviant) waren zo’n 60 families, dus hebben we vele families blij gemaakt. Ik moest daarna door rennen voor me techrun van band on the run, Daarna had ik Dora’s Danceparty en Art and crafts en door rennen voor me warming up.
Mijn allerlaatste keer Band on the run =( ik ga die show echt missen, het was 1 van mijn beste shows omdat ik nog meer gaf allesdan dat ik al deed. Eigenlijk was iedereen top. Lianne deed weer een topwerk. Werd uitgebreid bedankt door iedereen nogmaals, heel team nick zat deze keer front row (hadden ze aangevraagd bij doug en jamie normaal mag dat totaal niet guest first maar deze keer hadden ze een speciale uitzondering gemaakt)
Make up afgehaald en hup omkleden voor de night out, maar deze night out was BORING dus heb het niet laat gemaakt!!

Tuesday, Port Canavaral,Florida
Oyeah de laatste Pajama jam, iedereen kon niet wachten op het nummer “BEST DAY EVER” dat is onze afscheidssong van de pajama jam, en WE DID IT, het was zo warm in de spinakker, dat we rennend afgingen hihihi. Na alles in de lockerroom gedumpt te hebben naar me douche gerend lekker verfrissend en klaarmaken voor de PICNIC on Cocoabeach!!
We gingen eerst naar de walmart om wat lekkere spulletjes in te slaan wat we NIET op het schip mogen meenemen in te slaan voor de picnic, er was onwijs veel kaas, Maar damn ik ga die Supermarkt missen aaah op het strand aan gekomen hebben we alles op een kleedje gedumpt en aanvallen maar er was onwijs veel verschillende kazen en hummus alles, ik heb hummus met worteltjes geprobeerd dat is ech onwijs lekker en ook geitenkaas heb ik gegeten wat ook lekker is !! (ja ik proef hier nog wat) Normaal in prachtig zonnig Florida is het heerlijk warm MAAR NEE vandaag niet het was 15 graden, windy, cold everything bléh en als ik het niet al koud heb wat moet ik 1 April niet verwachten hou me hart vast. In de avond hadden we “Let’s make a mupper show” avond in de blue room we hebben onwijs veel gelachen iedereen had een muppet echt grappig !! hierna nog in de crewbar rondgehangen en naar me bedje gegaan omdat het onwijs koud was sliep ik met onwijs veel kleding in bedje.

Wednesday Great Stirrup Cay, Bahamas
Me wekker ging af rond half 10 , wat gerelaxt en hup voor de laatste keer naar dat shitty island, toen we de tender ingingen ging de zee te keer niet normaal er werden mensen zeeziek in dat ding IEUW ik haat kotsgeluiden dus ik zat ook te kokhalzen na een RUIGE trip met de tender kwamen we aan on the island, alles snel klaar zetten en alle kinderen mogen verzamelen o yeah, na de games schoongemaakt en opgeruimd, Daarna een heel middag vrij geweest, heb wat wasjes gedraaid en ben nu helemaal klaar om te gaan hihi, Ging wat dineren en ons klaar maken voor Happy family deck party, leuk de vogeltjesdans,Magarena, chacha slide etc. dansen -_- Ik besloot te gaan schminken en exstansions in te zetten (ja dat mogen wij team nick ook gaan doen). Na de party lekker gedoucht en rustig naar de spinakker gegaan voor Dancing with the jewel stars gaan kijken after that gingen we naar pooldeck voor the ROCKNIGHT WHOOHOO

Thursday, Nassau , Bahamas

Me wekkertje ging rond half 10, dus besloot ik mama te bellen en haar te feliciteren !!! Daarna me ALLERLAATSTE crewdrill aaah so sad =P vervolgd door een captains meeting, hierna ging ik de boot af voor de allerlaatste keer paradise island op , het was behoorlijk windy and cold, ik ging met Xavier naar Olives Restaurant om daar te lunchen en gratis wifi te gebruiken, en de tijd ging behoorlijk snel en ik had een gang way pop up met sandy dus kon niet al te lang blijfen ach ben van de boot af is lekker,Terug op het schip besloot ik alle rotzooi weg te gooien en alles op orde te brengen want vanaf morgen start de sign off procedure WHIEE spannend, Het was mijn laatste dag dat ik als eekhoorntje overal rond ren whoohoo en men heeft het geweten, wie had ook gedacht dat een eekhoorn een radslag kan maken nou deze hiero kan het !! na pop up alle me koffers verplaats en gewogen en ja hoor ze wegen 20 en 21 kilo whoohoo ik ben blij. Om half 7 naar de lockerroom rennen tijd voor een meet & greet met spongebob en sandy, het was niet zo druk dus we waren in 10 minuutjes klaar, Snel gedoucht, me klaar maken voor onze splat attack away party, aangezien team nick vrienden zijn met de “goeie afdelingen” o.a. keuken, bar etc hebben we al onze eten en drinken gratis gekregen oyeah, Xavier heeft een slideshow gemaakt deze duurt maar 30 minuten ja het zijn 700 nog wat foto’s, die foto’s staan ook op me usb stick dus iedereen kan deze ook zien whiehoo, Alles klaargezet en versierd klaar om te party-en

Friday ,Seaday 3
Me wekker ging helaas om half 10 om me safety card in te leveren, en door te gaan met Story time with Dora. Om vervolgens een brunch naar binnen te werken en alles klaar maken voor de poolside show, deze show was een echte mess, ik weet niet hoe het kwam of de kinderen waren gewoon enthousiast, of we hadden het gewoon gehad hahahaha, hierna moesten we dingen doen voor onze sign off, papiere tekenen en dingen terug geven etc. zodat we dat morgen niet hoeven te doen. Het was gelijk tijd voor een Meet & greet met dora en diego en cosmo en wanda, deze meet en greet was hilarisch er was dus een ghetto family, en voor de meet & greet zeg Justin een paar dingen om alles in normale orde de meet & greet te starten, that bitch ze stond op schreeuwde alles bij elkaar duwde haar kind naar de rij en schelden en dit terwijl justin aan het vertellen is die begon te lachen maria en ik keken elkaar aan begonnen te lachen, echt dat mokkel maakte een hele scene terwijl er helemaal niets aan de hand is, oke de characters zijn er, die befaamde family is aan de beurt begon dat mokkel te schreeuwen tegen haar kind FUCKING Smile to the camera or i wanna hit you come on smile en natuurlijk wou zij ook op de foto en begon te schreeuwen tegen haar kind weg nou ik ben nu en maak goeie foto’s !! en dat schreeuwend OMG en daarna kwam ze naar mij en cosmo en wanda ze duwde haar spullen in mijn handen en schreeuwde tegen mij MAAK FOTO NU, en ik zei welcome by the meet & greet yes of course I make a picture but please indoor voice the whole ship can hear you and next time you can say PLEASE can you make a picture and take a eye on my stuff that is so much nicer than yelling to me thank you very much, (en dat heel sarcastisch) haar kop was goud waar toen ik dat zei , ze kon elk moment ontploffen en justin kwam al naast me staan voor het geval dat er iets zou gebeuren, gelukkig gingen ze daarna weg en we hoorden haar in de gangen nog schreeuwen OMG GHETTO FAMILY -_-.
Ondertussen was er een meisje (die was niet helemaal goed) bij dora en diego, en die stond dora uit te schelden die wou haar ook bijna slaan, maria durfde niets te doen, justin begon keihard te lachen en ik stond ook met een grijns op me gezicht en dacht ja dit kan alleen gebeuren op de laatste dagen op het schip, je begrijp wel dat dit ook het gespreksonderwerp was van de dag hahahaha. Ik was vrij dus betekend NAPTIME en alles checken, en hup You are norwegian doen whoohoo

Saturday, Seaday 4’
Om 7 uur ging me wekker want we gingen “sjiek”ontbijten bij tsar’s palace, om half 8 stonden we te wachten maria bellen naar de 3 andere “DIE VONDEN HET TE VROEG WHUT &$@*^&” naja dan maar ontbijten met 4 personen he, na het ontbijt weer me bedje in een uurtje gelegen niet eens geslapen kon ik niet meer,Slime time live, was 1 grote mess, en het publiek was helemaal uit zijn dak gegaan, een mooie afsluiting van het contract toch!!Mijn laatste Nicktoons dance party mocht ik in de huid kruipen van een ZEESTER whoohoo, Na de show lekker gedoucht gedineerd onze laatste team nick avondmaal In de avond heb ik alles tig keer na gekeken of ik niets vergeten was.Om vervolgens mijn koffers naar deck 4 te showen (oke ik deed dat niet maar ik heb lieve mannelijke collega’s om me heen die me geholpen hebben) om bij de security alles te laten controleren en daar achter te laten voor de volgende dag, om 10 uur gingen we dineren ja om 10 uur ik had een honger damn, we gingen eten bij teppenyaki, heerlijk garlic rice, aah heerlijk maar een lucht daarna niet alleen in iedereen, en bij het dessert (niemand die het at want we zaten enorm vol, was het tijd om emotioneel te worde, we gingen de tafel rond en wat je leuk vond aan het contract en wat minder etc. op het einde zat iedereen op justin na te janken, tis echt raar om afscheid te nemen met mensen waarbij je 24/7 meezit en een hele leuke tijd en vriendschap heb opgebouwd, dit hoofdstuk van ons leven zou altijd bij ons blijven. Na het emiotinele afsluiter gingen we naar de stardust om paaseieren te zoeken ze zaten door heel het theater, + heel entertainment department dat hyper was, waren alle eieren zo gevonden, echt tof in mij eieren zat paaseitjes, een groene onderbroek XD, Krabby patties, jellybeans etc. En toen was het moment daar wij (team nick) moestena afscheide nemen an een paar mensen NIET LEUK, maar het hoort erbij. Om het nog goed te vieren gingen we de crewbar we bleven daar lang, en toen iedereen weggging bleven we maar huilen tis vreemd om uit te leggen wat de sfeer op zo’n boot is, ik kreeg nog een kadootje van jessica, 2 mascara’s, oogpotlood en oogschaduw. En a lot of cards and photo’s

Alles ingepakt en klaar om te gaan, heb Fantastische 25 weken gehad

Sunday = TRAVELDAY, New York to Amsterdam

Hoelang kan een dag duren f$&*#% damn it, om half 7 me bed uit voor de immegration wat kneiter lang duurde omdat ene of andere officer op de carnival was om daar de immegration te doen, we hebben van 7 uur tot 10 uur daar gezetten en wachten, na dit gingen justin, shak et mie naar de garden cafe om te ontbijten en we zagen natalie ( de showdirector) ze was onwijs blij om ons nog te zien

Dit was het dan mijn half jaar contract, het is ongelofelijk snel gegaan, Remember the time that I was on schiphol with my family and say goodbye and travel to Tampa for rehearsals, echt bizar gewoon.

Heb onwijs veel meegemaakt, nieuwe vrienden gemaakt wederom around the world dus heb veel vakantie adresjes erbij, eilanden gezien waar ik nooit naar toe zou gaan maar toch heb mee mocht maken. Kortom een mooie belevenis waar ik alleen maar positief op terug kan kijken,

25 mooie weken , met feestdagen, Superbowl, in totaal 27 dagen in New york verbleven, Toerist uitgehangen, Universal, Disneyworld/Magic Kingdom, Bush gardens bezocht, een piraat van de caribbean geworden, Magneetjes van elke eiland gespaard, vele random filmpjes naar frank gestuurd XD, band on the run en bumpertjes,een cabaretshow gezongen en gedanst, Vele foto’s en filmpjes gemaakt, een mooie twist in me contract gekregen als danseres voor eindelijk all that jazz gedanst voor publiek whoohoo, elke week goed gefeest, contract song” Let’s have a kiki”, Picknicken op cocoabeach with team nick, Atlantis hotel bezocht, Een eekhoorn en een zeester geweest, Spaans leren met dora, taarten in mensen hun gezicht mogen gooien, mensen mogen slimen, ballontorens bouwen voor Pyjama jam, van deck 4 naar deck 13 rennen via het trappenhuis, Pie & Slime war gehouden, Dagelijks/wekelijkse gym , conditietraining met de productiecast, Safetytrainingen gevolgd + examens gehaald,hyperactief op het schip rond gerend en gedanst Dansen in de I-95,Latin &Cowboy&Rock nights gehad, White hot parties gehad, elke maandagavond de night out in cocktaildress + full makeup rondgelopen door het schip,Gedanst in broadway dance centre, gesprongen voor de webcam op Times square, Sinterklaas pakket ontvangen,Kerst op het strand gevierd met michelle, jamilla en haar ouders, oud en nieuw grandioos gevierd zonder vuurwerk, vele poolparties gehouden, Te warm weer, en soms te koud, na in mijn cabin te hebben geleefd nu alle ruimtes waardeer waar ik in leef in nederland, Heb veel armoede gezien en blij bent met het leven die ik mag leven met alle vrijheden en gemakzucht. <3 Victoria Secrets, Pink , Forever21, American eagels, Bath&body works, bookstores, zondag ontbijten bij starbucks, Liefde voor DE HUGE WALMART, Ik wil ook zulke shoppingmalls in nederland incl. zelfde winkels en prijzen hihi!, Tuesday Movienights, veel series gevolgd en blijft volgen.

Ik ben vast onwijs veel dingen vergeten op te noemen, gewoon omdat ik vergeet wat ik allemaal heb meegemaakt. Maar dat maak het zeker weten niet onbelangrijk he

Bedankt voor het lezen van me blog, kan niet wachten om iedereen weer te zien in Nederland. En alle foto’s/filmpjes te showen, de verhalen live te mogen aanhoren en het laatste al mijn choreo’s van band on the run laten zien


Xxx Jill

  • 02 April 2013 - 17:00

    Peggy:

    Woehoeeebinnenkort wat leuks gaan doen?

  • 02 April 2013 - 17:00

    Peggy:

    Woehoeeebinnenkort wat leuks gaan doen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jill

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 1239
Totaal aantal bezoekers 28314

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 15 April 2015

Team Nick, all around the world

07 Oktober 2012 - 31 Maart 2013

A Cruise Adventure

Landen bezocht: