Week 21 – SPRINGBREAK‘13 PART 1 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 21 – SPRINGBREAK‘13 PART 1 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 21 – SPRINGBREAK‘13 PART 1

Blijf op de hoogte en volg Jill

17 Maart 2013 | Verenigde Staten, New York

O YEAH IT IS SPRINGBREAK 2013 o wait It is not YOU'RE SPRINGBREAK BUT IT IS FOR THE GUEST, dit waren mooie woorden van jamie de cruise director, maar wij van nickelodeon hebben toch een leuke springbreak week 1 van gemaakt

"springbreak" duurt 3 weken, maar elke regio heeft 1 week vakantie, voor de mensen die niet weten wat springbreak is check mtv of series/ films met springbreak. Alle College people hebben vakantie en vieren dat om bv. een cruise te boeken naar Bahama's, Nassau om strontlazarus te worden, of ze gaan naar miami beach of naar mexico, om te zuipen, debiel te doen etc.

Sunday, New York
Na een paart uurtjes slaap mocht het schip niet af =( om 9 uur begon ik met een tech run van pajama jam omdat alicia nieuw is moest ze alles een keer geoefend hebben, Daarna hadden we een crew drill en niet zomaar eentje DE US Coast huppeldepup kwamen langs dus alles MOEST perfect natuurlijk gaan en je moest vragen beantwoorden, om het kort te houden een hele heisa om niets, Hierna was het tijd om naar de pooldeck te gaan omdat we de sail away party nu buiten doen (het was KOUD), ik had een klein half uurtje pauze en hup een pop up rond, ja je lees het goed NO NYC NO CITY NO TOURIST =(
Ik deed me make up, en hup naar de passengers drill, en sail away party HET WAS KOUD. Gelijk door rennen voor de tech run en daar ff pauze om vervolgens door te rennen voor family social show waar onwijs WEINIG kinderen zaten dus stonden we onze act voor jan lul te doen hihi. Daarna kostuums backstage sjouwen en pauze wat eten met de productie cast en nickelodeon en hup naar backstage om ons voor te breiden voor de welcome aboard show.

Monday, Seaday 1
Een drukke dag zoals gewoonlijk, een meet en greet was druk, daarna gingen we poolside show doen en daar trof ik a huge springbreak party aan, wat je normal in films en tvseries en MTV ziet zag ik nu live and wauw, ik heb zo hard gelachen. Hierna was het tijd voor mij om een tech run band on the run te doen, We hebben een nieuwe zangeres Lianne uit Melbourne, Australië erbij, ze doet deze show niet mee maar ze bekijkt en danst de dansjes in een hoekje van het toneel. Ff snel een lunch naar binnen gepropt moest ik al weer rennen voor dora’s dance party and arts and crafts wat ontzettend druk was met COLLEGE PEOPLE, na deze events gingen we met moeite ballontorens maken voor Pajama jam -_- (niemand kijkt naar die krengen maar he, het moet gemaakt worden). Gelijk daarna had ik een warming up voor de show, een peanutbutter jelly sandwich eten met lemonade en hup make uppen en gaan voor de eerste shows het publiek zat helemaal vol met ouderen en families, en de tweede show zat helemaal vol met college people die keihard uit hun dak gingen (leuk publiek).
Gelijk onder de douche gesprongen en richting Spinakker gaan want Norwegians Night Out Sprinkbreak editie part 1 (van de 3 komende weken). Het was ween hele gezellige avond/nacht heb onwijs hard gelachen.

Tuesday, Port Canavaral,Florida
Pajama jam, veels te vroeg natuurlijk als je de hele nacht heb gefeest.
Hij was niet uitverkocht dus dat houd in geen second pajama jam JEEJ, Hierna had ik een Chute training, ik hoor je denken wat is dat nou weer -_- heel simpel, als er een ramp gebeurd en je moet een liferaft in moet je door behulp van een chute (glijbaan) naar beneden, maar niet zo maar een glijbaan nee deze gaat steil naar benenden je moest je handen voor je houden, als je dat niet deed kan je wat breken (WHUT 0_0) het leukste komt nog het Entertainment departement moest als eerste “springen” je denk dat als je daar staat wtf wat doe ik hier, maar het was gaaf om mee te maken (ik hoop dat ik het niet voor het “echie” hoe te doen) Daarna had ik training heel het entertainment departement naar de stardust om de 2 toetsen van de 20 te maken. Aangezien dit bullshit is zei jamie oke we gaan gewoon de antwoorden weggeven want het is te stom om dit 2 uur te doen oke ;-) Omkleden naar normale kleren en richting merrit square mall, we gingen naar de film “the lastet exorsime part 2” ik ging met Tom, Justin en Jessica was onwijs gezellig maar het is zo goedkoop een kaartje is 7 dollar, en popcorn en soda 5 dollar + refill (je kan zo vaak bij laten vullen als je maar wilt, Nederland waarom hebben wij deze prijzen niet voor PATHE). Nog een rondje wallmart gewandelt heb een mooie paarse carry-on gekocht voor de terugreis.

Terug op het schip aangekomen ging ik naar de garden cafe met jessica, kaylie en mo. Om vervolgens naar de blue room te gaan en een hele leuke kaart game te spelen, ik heb onwijs gelachen, ga hem zeker weten downloaden in het nederlands (ja hij is in het nederlands te downloaden) om half 3 kwam de beveiliging die kwam ons uit de blue room uit te kicken oeps….

Wednesday Great Stirrup Cay, Bahamas
Een regenachtige dag, maar de cruisedirector had toch besloten om ons naar het eiland te sturen, daar aangekomen ging het regen dus iedereen ging weg en wij zijn zo snel mogelijk de beachside show gaan doen, na dit besloot iemand een gevecht te houden en iedereen maar dan ook iedereen van team nick was de lul, en ik filmde alles toen ik stopte met filmen ging ik me telefoon in een tas doen en daar zat xavier en spoot me helemaal nat met een shaboozy gevuld met slime water, Men wat hebben we gelachen. Wat geluncht, en geslapen en het was weer tijd om een meet en greet te doen. om vervolgens wat te eten en happy family deck party te doen. heerlijk gedoucht en hup hup hup naar Dancing with the jewel stars en Rock night, en om de dag af te sluiten naar de crewbar te gaan om jungo (gitarist “next stage”) zijn verjaardag te vieren, onwijs gezellig dus

Thursday, Nassau , Bahamas
GEEN BOATDRILL OMG HEMELS, werd wakker gemaakt door justin en shak die keihard op me deur klopte, om mee te gaan naar atlantis door het resort rond te lopen aangezien het waterpark uitverkocht was =( dus ik heb me snel omgekleed en go naar atlantis of volgens de taxi chaffeurs “paradise island” en het wat was heel erg leuk en gezellig,we gingen de casino in en ik stond bij een 1 cent apparaat en ik deed voor de lol 1x zo’n centje erin en ik weet niet waar ik op drukte ik deed maar wat tot dat justin en shak zei “uhm Jill je hebt 15 bucks gewonnen ga je door of zeg je cash out, ik zei CASH OUT DUH, dus ik had 15 bucks gewonnen hehe. hierna gingen we pizza eten nu ben ik de amerikaanse size gewend maat dit sloeg allen 1 slize was ¼ deel vaan een pizza damn it, we liepen langs de harbour en we zagen verschrikkelijke mooie Jagts. We gingen rond 2 uur weer terug richting ship , althans we liepen langs de harbour we liepen richting Senor Frogs, die helemaal vol zat met dronken college people echt hilarisch, ging nog wat wifi gebruiken en toen richting schip om een nap te houden. Toen ik wakker werd deed ik de tv aan en wat zag ik THE LION KING jeeej, ben ook een klein kind soms ook he het is was wel de eerste keer dat ik hem in het engels zag hihi, na de film heb ik een art en crafts gedaan en een prive meet &greet en dat was mijn werkdagje, ging heerlijk douche, wat foto’s jatten van Xavier & Shak en een klein beetje me koffer aan het inpakken, hierna gingen we naar de crewbar om wat rond te hangen en hup me bedje in.

Friday ,Seaday 3
We begonnen rustig met dora’s story time, daana een poolside show “Spring edition” al die mensen die meededen aan de spelen was dronken, team nick was vrij en ik ging door naar me aerialist training mijn laatste want bij le cirique bijou was mijn optreden, SPANNEND. Na de training lekker douchen, en een powernapje gehouden voor mijn BIG MOMENT, rond half 6 ging ik naar de stardust om een uitgebreide warming up te doen, en daarna nog de oefening te doen en naar de kleedkamer om me make up te doen. en toen was het half 8 tamtamtam… was wel zenuwachtig aangezien de zee toch wel een beetje rocky was, mijn nummer kwam en voor ik het wist hing ik in me “spanish web” het ging goed echt tof en dat applaus wat je krijg was awesome echt tof gewoon, daarna een klein choreo doen en van stage afrennen om mijn make up af te doen om daarna in mijn nickelodeon kleding te dragen om bij You are norwegian onze awkward act te doen hahahaha, had een break en daar lag de sandwiches, chicken wings, mozzarella sticks en veggies pizza’s en onwijs veel blikjes pepsi, dr. Pepper etc, (dat was nieuw normaal krijgen we sandwiches en lemonade). Ik ging me make up en haar weer doen en hup de second show doen die ging ook goed team nick zat in het publiek en ik keek ze recht in de ogen aan tijdens mijn oefening en ze begonnen te joelen echt grappig was het. Daarna weer you are norwegian en shower time !!! me klaar maken voor white hot party wat onwijs gezellig was na 2 uur moesten we de spinnaker verlaten dus gingen we nog in de crewbar nog wat rondhangen.

Saturday, Seaday 4
Lekker uitgeslapen tot 10 uur en een douche genomen, snel naar boven gerend voor wat fruit te pakken uit de garden café en hup rennen naar de stardust voor alle voorbereidingen van slime time live! Die vorige week al gedaan was aangezien de show toen gecanceld was door rocky zee. En ik zag Stefano met Lianne repeteren voor band on the run, en ik rende de stage op en danste mee, wat voor haar hielp en stefano, en de rest van team nick zat lekker te nietsen en te interneten etc. Na dit begon de show en heel het publiek bestond uit College people die uit hun dak gingen geweldig waren die hahaha. Na alles opgeruimd te hebben, hadden we tussen door nog wat foto’s en wat filmpjes gemaakt/opgenomen voor onze “Nickelodeonparty” oftwel Nick @ Midnight party op 28 maart (ja mam ik feest gewoon op je verjaardag hehe), Ik had een 2 hours break dus gingen we met z’n alle lunchen, iemand prive slimen en hup alles inpakken voor dance party o yeah after this ging ik douchen, en zaterdag = TOMATO SOUP DAY dus ik was blij en at heerlijk tomatensoep met wat stokbrood.

Dit was een rustige springbreak de komende week & mijn laatste week word een toppunt word er gezegd er komen zelf politiemannetjes aan boord om de boel te sussen als het echt uit de hand loopt, ik hou mijn hart vast whoohoo

Take Care,

XXXX