Week 19 - When you whis upon a star... - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu Week 19 - When you whis upon a star... - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jill - WaarBenJij.nu

Week 19 - When you whis upon a star...

Door: Jill

Blijf op de hoogte en volg Jill

03 Maart 2013 | Verenigde Staten, New York

Deze week maar 400 kinderen, niet veel maar genoeg om heel het programma te doen Next week begin Springbreak en jawel dan krijgen we volle lading met College people en families .JEEJ, IK BEN NAAR DISNEYWORLD GEWEEST AWESOME,

Sunday, New York
Om half 4 kregen iedereen een melding door de speaker in de cabin “All crew, Casino deck 6, mid ship”. Ik schrok me dood, ik half slaapdronkend warme kleren pakken want ik dacht dat er een emergency was en ging naar de Dan en Xaviers room en die zeiden er is niets aan de hand ga maar weer slapen. Ik heb serieus een uur wakker om gelegen. Paar uur later moest ik om half 7 me nest uit voor de crew immigration DE LAATSTE KEER, dat houd in niemand mag het schip af voor dat iedereen door die immegration doorheen is gegaan . Na afscheid genomen van Curtis =( ga die knakker missen hij was zoo tof !! ging ik weer terug me bed in om een paar uurtjes te slapen, Ik ging een uurtje van het schip af whoohoo en zag Mo hij is eindelijk hersteld van zijn knie operatie yeah de hele productioncast is weer bijelkaar na a big hug with mo ging ik naar de starbucks en toen ik daar was, zat ik te appen en viber tie instaleren en Xavier zit de hele tijd jill kijk eens, kijk nou. En we zagen zo Kurt van Glee de starbucks uitlopen WHAAA OMG I saw my first celeb in USA en tevens ook van mijn favo show, na een uurtje rond gehangen te hebben ging ik weer terug naar het schip, me klaar gemaakt voor Sandy, wat gasten verwelkomen (dit is serieus het lompste werk ever) mensen staan met een koffers in hun handen en sandy staat voor hun neus, Dit is een idee van een Cruisestaff of director die zei Op de EPIC doen team nick dat (ja maar wij zijn de JEWEL met het hele NICKELODEONPROGRAMMA, geen ander schip heeft dit programma alleen de JEWEL) we blijven hierop schelden maar wij zijn de Dummies of this program, wij moesten deze contract uitzoeken welk event werk en wat niet en maken meer uren dan andere schepen die team nickelodeon heeft en geven dit door aan de nickelodeon director.

Maarja leven gaat door haha, de week begint weer van voor af aan, dus Passenger drill, Sail away party en tech run Welcome aboard show,Family Social en daarna had ik ff vrij dus ging ik dineren met Justin en Dan en daarna hebben we de transfer ticket geboekt voor Disneyworld AAAAAH, nog een wasje gedraait en doorgaan om me om te kleden als sandy voor welcome aboardshow, en ging na de show heerlijk powernapje doen om vervolgens de second show te doen. Xavier nam mijn kostuum naar de lockerroom omdat ik gelijk een Re-block van Band on the run te doen ga daar meer over vertellen:
Zoë de zangers van de productioncast ontslagen, waarom heel simpel, te vaak te laat bij rehearsels en tech run, zelfs een event gemist, en als toppunt iemands schoenen verstoppen tijdens de show. Naja ze is er in iedergeval niet meer. Carri moet alle vrouwelijke zangstukken opzich nemen en dat is behoorlijk wat alle bumpers, Le cirque Bijou en Band on the run. Na de welcome aboard show had ik gelijk een re-block aangezien Mo zijn stukken moet gaan doen en Carri moet alles doen . nu Zoë weg is is er meer rust in de cast, de zangpartijen kloppen helemaal perfect gewoon!! Het was me een dagje zeg, Ik ging pas ook om 12 uur slapen!!

Monday, Seaday 1

Me dagje begon met een meet & greet met Sandy & Spongebob was oke relaxt, Moest wel gelijk door racen naar de warming up + Techrun. Tijdens de Techrun stopte we een paar minuutjes en de rest van team nick kwamen tevoorschijn voor een kleine verrassing voor Carri om haar deze week te steunen hebben we als team nick een pakket gegeven vol met Groene thee, milka chocola repen, Ricola keelsnoepjes, kleine flesjes water. en ik moest het woord doen ik zei “omdat jij alles nu op je moet nemen en wij van team nick jou steunen deze week hebben we een pakketje vol lekkere dingen en dingen om je stem/keel te besparen en spa treatment. Haar reactie was echt goud waard”Goofy goobers I love you guys so much, dat hadden jullie toch niet hoeven te doen. Echt onwijs lief dat jullie er aan denken het betekend echt veel voor me”. Na deze kleine break was het weer tijd om verder te gaan met de tech run. Ik had gelukkig na de techrun tijd om een douche te nemen voor Dora’s Dance Party & Art en Crafts ik had daarna een uurtje pauze dus ging lekker relaxen en me alvsast opwarmen, de shows gingen echt geweldig , Team nick en alle guest preformers zat in de zaal om ons aan te moedigen. Na de show ging ik lekker douche en ff de crewbar in gegaan en daarna me bedje in te gaan morgen een lange dag vol met DISNEY

Wederom een hectische dag met onwijs veel lol,

Tuesday, Port Canavaral,Florida
Mijn dagje begon vroeg voor de Pajama jam. Maar deze keer was ik helemaal hyper en waarom heel simpel IK GA NAAR DISNEY, en volgens de ex shore desk en justin was dit HET moment om te gaan voor springbreak start. Na de pajama jam snel omkleden naar gewone kleren, alles opgeladen camera,phone alles. En gaan naar Magic Kingdom met Dan en Justin en Jessica

WHIEEEEEEW MAGIC KINGDOM YEAAAAAAAH, ik was zoo blij ik was aan het springen als een klein kind muwhahahaha, Toen we binnen waren gingen we rennen naar Casey’s Corner (just like in paris), en daar heb ik iets typisch amerikaans op genaamd Corn dog, gefrituurde knakworstjes, het was nogal apart een eens maar nooit meer moment haha, we gingen snel naar tomorrowland om een fast pass voor Space mountain te halen (de wachttijd was maar 10 minuten) om vervolgens de people mover ingegaan, die maakt een rondje in tomorrowland onwijs schattig, Justin zei de parade begint in een paar minuten zullen we die kijken en ik zei HALLO DISNEY , PARADE ja’dore, het was een leuke parade, ik zag een aantal characters van vroeger YEAH, uiteraard zat de paradenummer de hele dag in me hoofd hahaha. Na de parade hup Space mountain in, hij gaat niet over de kop, zag maar 2 planeten, de rest pikkedonker, hmm parijs toch beter in space mountain =) de ride was anders maar wel geinig. Het was daarna tijd voor Fantasyland daar was het ietsjes drukker aangezien er 2 nieuwe dingen waren “Belle’s village en Under the sea- Journey of Little Mermaid. Wauw wauw wauw het was geweldig, ondertussen zagen we enorm veel characters zoals winnie de pooh en vriendjes, ] 4 van de 7 dwergjes, ik ging er niet mee op de foto aangezien ik in de ochtend pajama jam had gehad en weet hoe die characters zich voelen hahaha, we gingen hierna wachten voor The many adventures of Winnie the Pooh. Om vervolgens Peter pan flight en it’s a small world in te gaan, heel grappig verhaal we liepen naar small world en ik hoorde achter me Nederlands dus ik draai me om en zei wat in het nederlands en die mannen zeiden : whoow we lopen al heel de dag mensen belachelijk te maken en hoe sommige dingen anders is in parijs. Naja het was grappig om toch wat nederlands te spreken. Hierna was het tijd voor Liberty Square en Frontierland, we deden eerst Phantom mansion, het was wel leuk om het nu alles in het engels te horen hahaha,We liepen naar splash mountain zei justin dit is zo gaaf ik ben in magic kingdom met internationale vrienden uit Australië,Frankrijk en Nederland toch wel een bijzonder moment vinden jullie niet toen we daar aan kwamen hoorde dat splash mountain gesloten was =( naja dan maar big tundermountain in daar hadden we wederom weer fastpassen voor. En als laatste Adventureland, we deden de robinsons treehouse en als laatste pirates of caribbean, OMG IN DEZE ZIT JOHNNEY DEPP AS JACK SPARROW is cool om te zien. Hierna was er weer een parade er kwamen zes pakjes wagen en in elke pakje zat een character oa. Lumiere, Sebastian en rond om de pakjes danste mickey, minnie, knabbel en babbel en andere figuren was onwijs schattig om te zien, daarna was het tijd om alle winkels om te gaan. Heb niets gekocht, ja dat is zeldzaam. Het was al gauw half 8 en was het tijd om te gaan back to the ship AAH IK WIL BLIJVEN =( tijdens de bus reis lag iedereen te slapen terug op het schip was het omkleden hup naar een verjaardag, voor mij was het een typsiche amerikaanse verjaardag, overal cupcakes, a cake, a lot of chips en pizza’s. Een pinata en andere spelletjes. Ik kan met vreugde zeggen dat ik die pinata neergeknald heb geblinddoek en al whoohoo daar lagen alle snoepjes opde grond hahahha daarna was het tijd voor karaoke en veel 90’s music. Ging pas om half 4 me bed in OEPSss…

Wednesday Great Stirrup Cay, Bahamas
Tijd voor de beach, voor een beachside game in de veels te warme zon, mijn boombox is nog altijd kapot dus ik kan geen dj zijn dus mag ik zitten zonnen in de zon in me nickelodeon kleren hahaha. Terug naar het schip toe zei justin YEAH nog 4x this shit island and it is over, we gingen gezamenlijk lunchen en was het Nap time voor team nicke iedereen heb liggen slapen van half 2 tot rond half 6 hahaha,tijd voor diner en hop naar een meet &greet van Spongebob en Patrick en daarna happy family deck party hij is helemaal opgenomen door DJ dus die krijg ik binnekort op me usb whoohoo (alle nickelodenshows worden opgenomen om aan het thuisfront te laten zien)

Thursday, Nassau , Bahamas
Crewdrill bleh, captains meeting BORING + BBQ hierna ging ik internet gebruiken in de cruise terminal van nassau en zat rustig en vredig te appen op een bankje kwam er security op me af of ik van dat bankje af wil gaan is voor de gasten en niet voor crewleden er stonden talloze lege bankjes waar niemand op zat maarja je doet toch wat security van je ik ben gelijk terug gegaan naar het schip me was gedaan etc. en moest toch een gangway pop up doen als sandy, dit is het stomste van heel mijn job in de zon, Gangmanstyle, crazy wabble, etc. dansen, kan je zeggen dat het eindresultaat na de pop up niet zo aantrekkelijk is hahaha. Dus tijd voor douche nummer 2, en was het relax time – arts and crafts altijd leuk om te doen. wat eten en een show kijken en moest ik samen met maria co worker zijn voor spongebob die we dan in de kids club dumpen hahaha arme sponge die word dan zo hard toe getakeld. Daarna FREETIME. Er was weer een countrynight (een paar weken geleden heb ik deze ervaring meegemaakt). Deze keer dat ik aan de kant en lachte ik Xavier en Shak uit te geniaal om die 2 country te zien dansen hahaha. Er was weer eem crewparty dresscode Red = hot / white = cool. om 1 minuut voor twaalf gingen wij Team nick aftellen (net als bij oude & nieuw) en zeiden “Happy march first, 30 days left” en kaylie vroeg let’s have kiki bij de dj aangevraagd en team nick en productioncast maakte deze dansvloer onveilig de hele spinakker zat vol met crew maar niemand durfde de dansvloer op hahahha, we hebben heerlijk gedanst tot half 3 want alle crew moesten uit spinakker (regele van NCL) dus we gingen nog de crewbar in zaten daar tot half 4.

Friday ,Seaday 3
Ik lag lekker te slapen tot dat ik wakker werd gemaakt door Joël die riep “Goodmorning sunshine” aangezien in me kamer was doen ze geen cabin inspection hahaha nou is mijn cabin perfect netjes, ik ben gaan douche en een wasje gedraaid. Daarna ging ik lunchen met Micheal,Justin, Shak en Jessica en na het eten was het weer tijd om weer eens te gaan werken, Poolside game we heb red en blue teamcaptains die hoeven niets te doen zij vertegenwoordigen alleen de red/blue team maar aan het eind van de games word er 1 geslimed en de ander krijg een taart in zijn gezicht. Mijn blue team had gewonnen (door dat ik bij 1 game een Asian group die geen engels kon laten winnen) Jongentje van de red team begon te janken omdat hij geen taart in zijn gezicht wou maar slime. Hij werd naar voren geroepen en dat jongetje pakt die microfoon af en schreeuwde “IK HOU NIET VAN TAART DUS ZORG MAAR VOOR EEN ANDERE PRIJS ZOALS SLIME BIJVOORBEELD” het gezicht wat ik schijnbaar trok was goudwaard volgens Xavier & Dan. Uiteindelijk ging xavier op zijn knieeen zitten en zei pie mij maar. Oke 123 make the pie fly splat in xavier’s gezicht. Jongentje ging huilend het podium af, en mijn supere coole dude werd geslimed heheh. Maria ging naar de ouders van het jongentje die zo zat te huilen en zei nou hij kan een prive slime sessie krijgen of doe mee aan slime time live een leuk idee toch, die moeder zei : hij moet niet zo aanstellen je kan niet alles winnen daar word ie groot van. Dit verhaal vertelde maria ons in de pantry en ik zei whoow briljant antwoord van die moeder terwijl maria en xavier zeiden aah het was zo zielig, justin zei kom op hij zat zich enorm aan te stellen. We begonnen er later keihard om te lachen. Na 15 minuutjes pauze werd weer tijd voor een Meet&Greet met Cosmo en wanda en Dora en Diego wat een mensenmassa zeg ze fotograven hebben 320 foto’s in totaal gemaakt. Hierna was ik vrij tot 8uur en moest ik naar de stardust voor YAN maar deze keer niet als Sandy nope gewoon als mezelf whoohoo dus fake smile op en daar staan voor jan met de korte achternaam. Na dit awkward moment moest ik naar de lockerroom om vervolgens als Sandy naar de kidsclub te gaan voor een pop-up , ging daarna wat eten omvervolgens weer You are norwegian te doen. ging me kleren voor morgen klaar leggen en nog naar de white hot party gegaan. ben niet al te laat gaan slapen

Saturday, Seaday 4
Dagje begon met Story time with Dora vervolgd door Slime time live after that hadden we een slime gevecht gehouden het hele theater zat vol met slime echt grappig was het. Daarna was het naptime voor team nick,heb 2 uurtjes lekker geslapenen toen ik wakker werd was het tijd voor Nick toons danceparty deze keer was heel de spinakker vol met kinderen whoow echt niet normaal meer, aangezien de nicktoons niet konden dansen maar opmoesten passen waar we liepen. Na dit waren we vrij, ging lekker douche en de crewbar in wat 3 lieve mensen vertrekken morgen, jaja iedereen vertrekt beetje bij beetje.

nog 4 cruises te gaan jongens, THE FINAL COUNTDOWN !!! eind datum komt steeds dichterbij.

Take care,

xxxx Jill